Guest curtiz

K & K - d. 22.07.2006

122 indlæg i dette emne

Så vil jeg prøve at få lavet en beretning om vores store dag.

Jeg har ikke været så aktiv herinde tidligere, men har mest luret med fra sidelinien, og hugget en masse gode ideer - men jeg håber alligevel der er nogle der har lyst til at følge med i min fortælling - jeg har lige siddt og set nogle af billederne, der er bare SÅ mange at vælge i mellem - ved jo det er det I er fjollede med, så jeg skal nok være gavmild.

Vi havde en super god og dejlig fotograf med os hele dagen (Bjarne Haug) - og han har taget ca. 1.550 billeder, og vi har endnu ikke set dem alle... :bearhug:

Nå, jeg må hellere få startet min historie, inden jeg mister alt for mange af Jer.

Jeg vil starte med fredag aften, hvor jeg var taget til det sted hvor vi skulle holde festen (Sørup Herregaard) for at overnatte i suiten, sammen med en veninde.

Vi skulle rigtig hygge og have de sidste ting på plads - sløret skulle syes, neglene ordnes og her sidder jeg lige og ordne det sidste klippe/klistre på de sange jeg havde lavet til min mand (på det tidspunkt stadig kommende... :thumbsupsmileyanim: )

post-19256-1154462387.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, vi skulle jo også lige huske at nyde aftenen - den sidste som frøken :bearhug:

Så her sidder jeg i sofaen med et glas champagne og følger lidt med i tv'et - jeg kan stadig huske alle de tanker der fløj gennem hovedet på mig, det var ikke så lidt der skete derinde, der aftenen før den store dag - og jeg fik da også sms'et lidt frem og tilbage med min kæreste, skulle da også lige sikre mig han havde det godt.... :thumbsupsmileyanim:

post-19256-1154462759.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Ja, jeg ku forestille mig du er ivrig, Sprutanna - det er også bare helt i orden, skal nok få vist dig hvad du har at se frem til.....!!!!!

Her er lige et billede af de hyggende tøser i tykke lækre badekåber, ja, der mangler skam ikke noget i suiten......

Og skåles og fotograferes - dét skal der.....

post-19256-1154463129.jpg

0

Del dette indlæg

Efter vi var blevet dullet godt op og havde ordnet negle osv. måtte vi lige have lidt frisk luft, det var bare SÅ varmt, hvilket vi også kom til at lide under dagen efter, men mere om det senere...

Her render vi lidt rundt i den flotte park på Herregaarden, og skal da lige teste kameraets selvudløser på broen nede ved søen - hyggeligt var det!!!!!

:thumbsupsmileyanim:

post-19256-1154463287.jpg

0

Del dette indlæg

Her er lige et stille morgenbillede af udsigten fra det gigantiske badeværelse - det var bare SÅ flot og der er utroligt stille kl. 04.30 om morgenen - ja, jeg kunne jo altså ikke sove længere, var bare spændt på alt det der skulle ske og ville bare igang med dagen så hurtigt som muligt......

post-19256-1154463522.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er jeg (vi) så nået til morgenbordet, og der var skam heller ikke noget at klage over, der var bare ALT hvad man kan ønske sig - bare ærgeligt jeg ikke kunne spise noget særligt, havde lige liiidt :butterfly: :butterfly: :butterfly: i min mavse på det tidspunkt.

Ved ikke lige hvad det fjogede udtryk skal betyde - men det passer meget godt til mavefornemmelsen. (det skal så lige siges at det var det eneste tidspunkt på dagen hvor jeg virkelig var nervøs eller spændt, måske nærmere - da jeg endelig kom igang med at blive klædt om osv forsvandt det fuldstændig og jeg glædede mig bare så meget)

post-19256-1154463743.jpg

0

Del dette indlæg

Her måtte vi jo så lige ned og lure, bordene var blevet dækket om aftenen, og jeg skulle da lige tjekke at alt var som jeg havde bedt om - og det så ganske finht ud, enkelt og hvidt og rødt det hele - blomsterne mangler jo selvfølgelig stadig, men de gjorde det ikke værre..... :thumbsupsmileyanim:

Vi har selvfølgelig ikke lige fået taget et "oversigtsbillede" af alle bordene, men jeg tror nok der kommer nogle senere, godt nok med mennesker på, men det går vel....

post-19256-1154463927.jpg

0

Del dette indlæg

Nå, dagen var jo allerede godt igang, og da klokken blev 09.00 var det tid til at stikke snuderne mod Næstved og få sat håret.

Til min prøveopsætning havde min frisør dullet mig fuldstændig vildt op og lavet krøller og alt muligt tju hej, som bare slet ikke er mig, så jeg måtte lige forklare hvordan jeg ville have det - og det endte bare rigtig godt.

Her er hun lige startet.....

post-19256-1154464090.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter frisuren var sat skulle vi lige forbi og hente min svigerinde, der skulle stå for make-up'en, og så gik turen ellers tilbage til Sørup hvor jeg skulle dulles færdig og hjælpes i kjolen - på dette tidspunkt var jeg helt rolig og glædede mig bare helt vildt til at få min flotte kjole på - det var snarere veninden og svigerinden der stressede over det hele, så det var lidt underholdende :lol2:

Her er jeg tilbage i suitens kæmpe badeværelse og er vist ved at gøre fjæset klar til make-up'en.... :thumbsupsmileyanim:

post-19256-1154464460.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er også min veninde kommet i kjolen, den var også bare rigtig flot - og selvom det jo vist nok hedder sig at det er brudens mor der skal være i rødt, endte det med at næsten alle andre end hende kom i rødt, men pyt da med det - alle var fine, og det vigtigste var at de havde fundet nogle kjoler de kunne holde ud at have på.....

post-19256-1154465578.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, tak tak da..... :bearhug: var da egentlig også godt tilfreds..... :thumbsupsmileyanim:

Det bliver vist mere til billeder end til fortælling det her, men jeg håber det går - er der detaljer I bare ikke kan leve uden, må I jo sige til....

Her er lige et billede af mig (igen :bearhug: ) jeg skulle lige have de sidste 20 min. til at gå inden vi blev hentet, og jeg MÅTTE altså bare lige sidde ned, men nemt var det ikke.....

post-19256-1154465747.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer