Guest september

Kristina & Allan!

255 indlæg i dette emne

Vi har været nede og hente vores ringe med indgraveringer i i dag! :blush: Desuden kom vi forbi en af mine yndlingsskobutikker, hvor jeg så fandt mine brudesko!! Superflotte cremehvide stiletter med små roser i læder på snuden fra Sand. Megadyre (!) - men pengene værd! Super behagelige at have på trods den sylehøje hæl - glæder mig SÅ meget til at have dem på. Allan var med, så han var også med til at vælge dem og han synes at de er megaflotte og sexede... ()()

Vi er tøjmæssigt næsten totalt bryllupsklar - mangler kun min kjole, der først kan gøres færdig kort tid inden dagEN pga. den hastigt voksende mave. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

SÅ har vi været hos blomsterhandleren. En måned før den store dag.. :thumbsupsmileyanim: Vi har besluttet os for fuchsiarøde orkidéer med lidt grønt på bordene i helt enkle vaser. De skal gå igen i buket + knaphulsblomst (tror jeg), men det er Allans område - så det blander jeg mig ikke i. :blink: Det er SÅ spændende hvad han finder på. :bearhug: Uanset hvad så ved jeg at jeg bliver glad for det!

Ellers er vi ikke nået så meget længere...

Jeg mangler gode idéer til bordkort, for den oprindelige idé med æbler, passer vist ikke så godt til ordkidéer...

Alt i alt mangler jeg/vi:

- øjenskygge fra Mac (er i restordre) + øve at lægge makeup

- kjolen skal færdigdesignes + syes

- finde frisure (næste lørdag)

- lave bordplan + bordkort

- lave playliste til reception + fest

- få taget af hælen på mine nye sko + gå dem til

- tale med præsten

Det er vist i store træk det vi mangler... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg også på polterabend!! :thumbsupsmileyanim: En højhellig søndag, så det kan nok være at jeg blev overrasket!! Men det var helt fint, for halvdelen af mine veninder har enten lige født og ammer eller er gravide, så der var ikke rigtigt lagt op til den helt store bytur alligevel. Det pønser vi dog på senere hen, når vi alle må gi' den gas igen. :loveboard: Fedt, at ens veninder kommer godt ud af det med hinanden!

Jeg havde den bedste dag! Det var helt efter mit hovede og jeg nød dagen i fulde drag. Jeg blev overrasket med brunch og små personlige gaver, hvortil der var knyttet et minde, som jeg skulle komme i tanke om. Rigtig sjovt! :thumbsupsmileyanim:

Derefter tog vi ud til en lille by, hvor vi lavede koldt glas - dvs. man drysser glaspulver på glasplader, som danner et fad i sidste ende - lidt svært at forklare, men når jeg får billeder af fadet, skal jeg nok lægge dem ind.

Bagefter fik vi lidt frokost + kage/kaffe hos mine forældre (min mor var med indtil her). Det var dejligt at have min mor med, der fik mulighed for at møde alle veninderne og også fint for dem at se mit barndomshjem.

Vi sluttede aftenen af med en 3-retters middag på restaurant vel tilbage i Århus. Masser af grin og kvindehygge...

En super hyggelig, afslappet, sjov, overraskende og helt aldeles skøn dag med mine bedste veninder!

Fantastisk! :fløjt: :( Jeg er stadig helt høj af glæde over at have så dejlige og søde veninder.

0

Del dette indlæg

Altså Kristina!

KUN 1 UGE TILBAGE!!!!!

Sikke nogen super lækre sko!!! :thumbsupsmileyanim: -og al mulig respekt for din korte to-do-liste!

Jeg har endnu ikke født, men jeg håber på, at bebse enten kommer i de næste dage, så jeg kan komme til glo bryllup! Jeg er SÅ spændt på at se mave, kjole osv (dine sko: WOW!!!!). Jeg håber, at du nyder den sidste tid op til bryllupet, selvom det driller med kjoleforhandleren! Om ikke andet så, at du kan slappe af på lørdag og bare nyde den 110%.

Jeg ved ikke helt, hvordan det står til med bordkort situationen. Min personlige ynglings er denne, især når I skal have noget så simpelt og smukt som orkideer som bordpynt (desuden passer de ret godt ind i atmosfæren i Turbinehallerne, synes jeg!)

post-18853-1188669656.jpg

Andre forslag:

post-18853-1188669712.jpg

post-18853-1188669746.jpg

Håber, at det kan hjælpe lidt, hvis I ikke har nået det endnu!?!?! :cheerleader3:

:cheerleader3: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev bordkortene også færdige! Og jeg har taget billeder af dem, men mangler at få dem lagt på computeren... Hvis jeg selv skal sige det, så blev de rigtig flotte og elegante. Vi er rigtig godt tilfredse. :cheerleader3:

De fleste aftaler er ved at være på plads mht. afhentning af blomster, aflevering af blomster, skoene er blevet pudset, makeup'en afprøvet --- dvs. øjenskyggen fra Mac må jeg syde en hvid pil efter da jeg ikke kan regne med at den kommer i løbet af ugen, så jeg regner med at købe en fra jane iredale, hvoe jeg også har købt en fantastisk mineral-pudder fra. :toot:

Anna Britta, det ville være helt fantastisk hvis du kom til globryllup - jeg synes, at du kan tage forbi kirken på vej ud på fødegangen! :bestwishes:-HAHA- Men TAK for din hjælp med alt det vi to har vendt med hinanden i tidens løb... Jeg glæder mig til at følge dig det næste års tid. :toot:

Det var alt for nu... men kun indtil videre! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Kristina...

Hvor var det dog en dejlig polter du fik, specielt når nu I er så mange "mødre" i din omgangskreds... Havde jeg vidst at min veninde ville blive gravid inden sit bryllup, havde hendes polterabend, nok også set noget mere anderledes ud!!!

Du må være spændt til på lørdag, jeg hber du får en meget dejlig og fantastisk dag! Kan ikke vente med at se din specialsyede kjole!!! Er sikker på at den er ganske fantastisk!!

0

Del dette indlæg

Kære kommende Fru :cheerleader3:

Eftersom jeg på lørdag ikke er i nærheden af min computer, eller andres, vil jeg gerne sende dig en hilsen allerede nu.

Stort tillykke med bryllupet, og den nye titel! Jeg håber dagen bliver som I begge har ønsket jer den, og at alt bliver smukt og mindeværdigt.

Alt godt for jer begge i fremtiden :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IH, 1000 tak for jeres lykønskninger! Det er super dejligt at blive "holdt øje med". :cheerleader3:

Ja, vi er næsten ved at være klar. Jeg mangler bare at få ordnet hænder + fødder og hente kjolen, som er blevet SÅ flot! Jeg har ingen billeder af den endnu, for jeg har været alene hos syersken de sidste par gange, hvor vi har designet m.m. Men efter imorgen... :cheerleader3:

Så skal vi have skrevet en takketale til familie og venner, og så tror jeg ellers at vi er ved at være klar. :blush:

Det er næsten ikke til at tro, at det endelig er lige om lidt. Og vejret lader til at holde - uanset så bliver det perfekt! :cheerleader3:

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Kristina (og Allan!!!)!

Mange 1000 gange tillykke med dagen!

Jeg sender er et hav af tanker og kærige hilsner her mindre end ½ time inden du træder ind i kirken. :bearhug: Jeg ville super gerne have været der, men jeg er simpelthen for kvæstet ovenpå fødslen endnu, så I må nøjes -HAHA- ;)

Jeg håber, at I får en uforglemmelig dag, og må alle jeres ønsker gå i opfyldelse og jeres fremtid være fyldt med lykke! :bestwishes:

:fløjt: , AnnaBritta

P.S. Vi glæder og til at se billeder af dig i din smukke kjole, brudebuket osv, men ikke mindst Allan og dig som MAND OG KONE!

Redigeret af annabritta
0

Del dette indlæg

Kære Kristina

Hjerteligt tillykke med brylluppet - hvor er du bare SMUK. Vil glæde mig til at se flere billeder.

Tænker ofte på om du fandt noget interessant på de hjemmesider ang. jobsøgning i Sydkorea som jeg sendte dig. Men ved også at det sikkert ikke er det der har 1. prioritet nu med baby i maven. Held og lykke med det.

Venlige hilsner fra Annette, Sydkorea

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer