Guest september

Kristina & Allan!

255 indlæg i dette emne

Hejsa Kristina! :lol:

Hvodan står det til hos jer? Jeg har slet ikke været herinde i tråd sektionen i lang tid, så vi to var røget MEGET langt bagud...

Vi har fundet en ny dato (måske)... Det bliver nok den 16. august 2008. Der er længe til, men sådan er det jo, når man tror man kan klare sig uden prævention!!!! :bearhug: Hmmmm tænk engang, der er i dag 19 dage til vi skulle giftes. Tror du ikke jeg ville have ligget vandret på nuværende tidspunkt, hvis jeg ikke var blevet gravid???? :carrot: :carrot:

-HAHA- , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Kristina...

UHA!!! Nu er der lige om snart kun 5 MDR til den store dag!!! Gisp... tiden går bare stærkt lie pludseligt.

Har I fået sendt invitationer ud? Vi nørkler med vores - men det tager længere tid end forventet. Så gad vide hvornår vi får sendt dem ud

Mvh

Jannie

0

Del dette indlæg

Hej Kristina

Ville bare lige sige hej. Det er rigtig længe siden jeg har været herinde på BK, men kunne ikke dy mig for at se hvordan det går med din planlægning. Der ser jo ud til at flere og flere ting falder på plads. Jeg håber sådan at jeg får mulighed for at komme til globryllup hos jer. Til den tid er vi jo flyttet tilbage til jylland, så mon ikke.

Mange knus og tanker fra Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak for hilsner! Det er dejligt at "vende tilbage" til sin tråd når der ligger søde beskeder og venter på een! Ja, for jeg HAR jo været meget stille her det sidste lange stykke tid... Grunden er at jeg er gået hen og er blevet gravid!!! Efter at have prøvet og prøvet i 1 år siden sidste graviditet (der endte i en spontan abort sidste forår) ja, så er det endelig sket igen! Yeah - vi kan slet ikke begynde at sige, hvor glade vi er, men samtidig også meget bekymrede for at vi skal lide samme skæbne igen.

Jeg var endda oppe og prøve kjolen lige da jeg havde fundet ud af at jeg var gravid, men jeg turde ikke sige noget... :bearhug: nu hvor alt ser fint ud (er dog stadig kun i uge 9,5) er vi begyndt at overveje hvad vi så skal gøre. Indtil videre har vi besluttet os for at beholde bryllupsdatoen og så skære alt andet ind til et minimum. Vi vil også gerne beholde feststedet (den vidunderlige Turbinehal), men så skal jeg jo have en ny kjole --- av, av - hvad gør man så? Kjolen er jo halvvejs betalt og jeg har skrevet under på at jeg vil have den. Det kan give mig røde knopper bare at tænke på at skulle brænde inde med min flotte kjole til 10.500 kr! Det betyder bare rigtig meget for os at blive inden baby kommer. Mine forældre der har sponsoreret kjolen siger at vi nok skal finde ud af noget - men jeg er temmelig usikker på det hele.

Nogle gode forslag???!!

Tine: jeg håber også meget at du kan komme til globryllup!

Jannie: en af min kærestes venner har sagt at hun vil hjælpe os med at få invitationerne trykt på hendes arbejde - lige nu har hun teksten og vi skal snart ned og se hvordan hun har fået det sat op osv - glæder mig!

Anna: Så er vi endnu engang i "samme båd" :-D Glæder mig til at komme til globryllup næste sommer!! hihi...

AnnaP: Tak fordi du holder øje med mig - det varmer, når man føler sig langt bagud med alt lige pludselig... :-D

0

Del dette indlæg

Mange gange tillykke med graviditeten :bearhug:

Kan du ikke få den byttet til en anden kjole i butikken, en der måske kunne gå med lidt topmave???

Eller måske bare få den lidt større og så få den tilrettet så tæt på brylluppet som muligt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak for hilsner! Det er dejligt at "vende tilbage" til sin tråd når der ligger søde beskeder og venter på een! Ja, for jeg HAR jo været meget stille her det sidste lange stykke tid... Grunden er at jeg er gået hen og er blevet gravid!!! Efter at have prøvet og prøvet i 1 år siden sidste graviditet (der endte i en spontan abort sidste forår) ja, så er det endelig sket igen! Yeah - vi kan slet ikke begynde at sige, hvor glade vi er, men samtidig også meget bekymrede for at vi skal lide samme skæbne igen.

Jeg var endda oppe og prøve kjolen lige da jeg havde fundet ud af at jeg var gravid, men jeg turde ikke sige noget... :bearhug: nu hvor alt ser fint ud (er dog stadig kun i uge 9,5) er vi begyndt at overveje hvad vi så skal gøre. Indtil videre har vi besluttet os for at beholde bryllupsdatoen og så skære alt andet ind til et minimum. Vi vil også gerne beholde feststedet (den vidunderlige Turbinehal), men så skal jeg jo have en ny kjole --- av, av - hvad gør man så? Kjolen er jo halvvejs betalt og jeg har skrevet under på at jeg vil have den. Det kan give mig røde knopper bare at tænke på at skulle brænde inde med min flotte kjole til 10.500 kr! Det betyder bare rigtig meget for os at blive inden baby kommer. Mine forældre der har sponsoreret kjolen siger at vi nok skal finde ud af noget - men jeg er temmelig usikker på det hele.

Nogle gode forslag???!!

Tine: jeg håber også meget at du kan komme til globryllup!

Jannie: en af min kærestes venner har sagt at hun vil hjælpe os med at få invitationerne trykt på hendes arbejde - lige nu har hun teksten og vi skal snart ned og se hvordan hun har fået det sat op osv - glæder mig!

Anna: Så er vi endnu engang i "samme båd" :-D Glæder mig til at komme til globryllup næste sommer!! hihi...

AnnaP: Tak fordi du holder øje med mig - det varmer, når man føler sig langt bagud med alt lige pludselig... :-D

KÆMPE tillykke! Hvor er det fedt. Jeg krydser fingre for at det går som det skal, men det behøver jeg vel egentlig ikke, for selvfølgelig gør det det ;-)

Fedt feststed for øvrigt. Har aldrig været der, men det ser fedt ud. Vi skal selv holde vores bryllup på en meget moderne udseende restaurant. Jeg duer ikke til de traditionelle romantiske bryllupssteder.

Hvem har du købt kjolen af? De burde da virkeligt hjælpe dig i denne situation!

0

Del dette indlæg

:balloon: Jeg håber virkelig meget at jeg kan få kjolen byttet til en anden model - men jeg tror ikke at det er muligt. Min svigermor har hørt om andre der har været i lign. situationer, hvor han blankt har afvist at hjælpe. Jeg kan godt forstå ham, for ellers kunne man sikkert nemt blive udnyttet hans velvelje. Kjolen er også bestilt hjem i min størrelse, men kan dog både lægges ud og ind fra en str. 36. måske 1-2 numre, men ikke nok til en mave i 6-7 mdr. Jeg kan slet ikke overskue situationen lige nu og er så ked af at jeg købte min kjole så tidligt - men hvis ikke vi var blevet velsignet med en graviditet, så var det jo stadig drømmekjolen... Suk og snøft...... :) Desuden er jeg bange for at ringe og sige det - for da jeg besluttede mig for den sagde han at jeg bestemt ikke måtte gå hen og blive gravid --- men vi havde jo næsten opgivet håbet om at kunne blive naturligt gravide da det skete. Det ligner ikke mig at være sådan en kylling - men det betyder bare så meget for mig.

I det mindste vi har fundet og næsten købt Allans tøj her i weekenden. Et superflot sæt tøj fra Tiger of Sweden. Lyst gråt med en metervare, der changere i farven. Han bliver så flot... Uhm, suk! :balloon:

Redigeret af september
0

Del dette indlæg

Hej Kristina..

tillykke atter en gang, hvor er det fantastisk!! Ja, det er BRAND ærgeligt med kjolen, men baby er jo 100 % bedre og opvejer det hele!!! Syntes du skal prøve at sælge den hvis ikke han vil tage den tilbage... Flot blonde-kjole du har kig på!!! Empire er godt når man er usikker på hvor stor maven er på datoen!!

Tillykke til jer begge!

Anna

0

Del dette indlæg

Hej Kristina

Tillykke med maven! Det er bare så dejligt for jer!

Det er da klart ærgerligt med kjolen, men jeg er sikker på, at det hele nok skal løse sig! Hvis du bor tæt på butikken, så tag hen og snak med ham om det. Jeg tror det vil virke bedre, hvis du står ansigt til ansigt med ham. (selvom det da kan være svært at gøre).

:) fra mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres støtte og gode forslag...

Jeg talte med butikken, hvor min oprindelige kjole er fra og de kan ikke hjælpe mig med hverken at finde en anden eller komme af med den nuværende.. Jeg kan godt forstå det, men er alligevel rigtig ked af det, for jeg er stadig i 7 sind mht. hvordan jeg skal gribe mig an med at få solgt min kjole. Den er ikke helt "normal" og jeg er bange for at det også blive frygteligt svært (følelsesmæssigt) for mig at sælge den, men med baby på vej så er det ikke mulighed at beholde den rent økonomisk.

Nå, nu vil jeg skynde mig ind på de hjemmesider I har lagt ind..

Endnu engang af hjertet tak - ved ikke hvad jeg skulle gøre uden jer!!!!

Redigeret af september
0

Del dette indlæg

Okay, nu er vi så ved at finde ud af om vi skal holde brylluppet på datoen og altså stadig blive gift om 124 dage (hvilket vi har glædet os til i 1 1/2 år og snart ikke kan vente med længere) eller om vi skal holde et lille bryllup i år og så holde en fest (en kærlighedsfest...) næste år....?!? Jeg tror umiddelbart at vi hælder mest til at holde fast i datoen, men så skære ned på alt det der hedder luksusudgifter som fotograf, band, reception og blomster til bilerne osv. Det er nemlig som om ens økonomiske sans og fornuft bliver en helt anden, når man lige pludselig står og om et halvt år også skal tænke på barnevogn og bleer... :ilovebryllupsklar:

Hvad synes I? Hvad har tidligere gjort? Hvordan har man det i starten af 7. måned?

0

Del dette indlæg

Så er kjolEN lagt ud til salg ... snøft og hulk! :cheerleader3: Det er en super sær situation at være i. Vi er jo mega glade for at vores ØNSKE barn er på vej, men samtidig er jeg meget vedmodig ved at skulle sælge min smukke kjole, som nu forhåbentligt vil komme til at glæde en anden lykkelig brud. Det er mit højeste ønske lige nu... :bestwishes:

Vi har altså besluttet os for at beholde datoen + vores reservation i Turbinehallen. Det betyder rigtig meget for mig at vi er gift inden vores lille baby kommer til verden og jeg vil ikke vies på Rådhuset. Så nu er jeg begyndt at kigge på temmelig meget mere omfangsrige kjoler... ;) Der er ikke ret mange forhandlere her i DAnmark, så det ender nok med at kjolen bliver bestilt hjem fra good ol' England...

Det var alt for nu...

0

Del dette indlæg

Hej Kristina

Stort :bestwishes: til dig!

Jeg kan godt forstå, at du synes det er vemodigt, at sælge din kjole! Jeg håber virkelig, at du finder en anden som du også bliver rigtig glad for. Mange kjoler med empiresnit kan tilpasses så de passer til en gravid mave, så det er ikke sikkert, at du behøver kigge helt til England for at få dig en smuk kjole!

Det lyder som en dejlig beslutning for jer, at beholde Turbinehallen, der er også en helt særlig stemning. Jeg håber, at I kan finde en løsning som er god for jer, så I både kan få et dejligt bryllup og penge til den lille ny.

:cheerleader3: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et enkelt godt råd fra en anden brud med mave på........ sørg for at tilretningen ligger så tæt på bryllup som muligt, i øjeblikket vokser jeg et par cm om ugen, derfor tilretning og køb i aller sidste øjeblik.

Jeg købte en kjole for 2 mdr siden, selv om ekspedienten havde taget rigeligt højde for maven, kunne jeg ikke passe den da den skulle rettes til ( heldigvis fik vi en anden kjole uden problemer).

beatles

0

Del dette indlæg

Hej Kristina

Stort :cheerleader3: til dig!

Jeg kan godt forstå, at du synes det er vemodigt, at sælge din kjole! Jeg håber virkelig, at du finder en anden som du også bliver rigtig glad for. Mange kjoler med empiresnit kan tilpasses så de passer til en gravid mave, så det er ikke sikkert, at du behøver kigge helt til England for at få dig en smuk kjole!

Det lyder som en dejlig beslutning for jer, at beholde Turbinehallen, der er også en helt særlig stemning. Jeg håber, at I kan finde en løsning som er god for jer, så I både kan få et dejligt bryllup og penge til den lille ny.

:thumbsupsmileyanim: Anne

Hej Anne,

Tak for omtanken - det er dejligt at have nogle herinde, der bakker vores beslutning op, når venner og familie kan have så mange forskellige meninger. :unsure:

Det er en super idé! Der findes mange smukke kjoler med empire snit.. Egentlig er det lidt sjovt at skulle til at kigge igen efter en kjole, men også lidt svært når jeg ikke kender mit budget for hvad jeg kan tillade mig at bruge.

:blink: Kristina

0

Del dette indlæg

Et enkelt godt råd fra en anden brud med mave på........ sørg for at tilretningen ligger så tæt på bryllup som muligt, i øjeblikket vokser jeg et par cm om ugen, derfor tilretning og køb i aller sidste øjeblik.

Jeg købte en kjole for 2 mdr siden, selv om ekspedienten havde taget rigeligt højde for maven, kunne jeg ikke passe den da den skulle rettes til ( heldigvis fik vi en anden kjole uden problemer).

beatles

1000 tak for det gode råd - det er jo ikke fordi man kan have den store erfaring med den slags. Hvor har du købt henne? Og hvor langt er du henne til jeres bryllup? Det lyder som super service at du "bare" kunne få en anden str. :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Kristina

0

Del dette indlæg

hold da op hvor er det svært at sælge ens brudekjole... det er vildt trist og alligevel ikke og i det hele taget er det totalt ambivalent. nå, men nu har jeg talt med mine forældre, der siger: nå, jamen vi betaler jo stadig den næste kjole du skal have på! hvor vildt er det ikke.... jeg tror de har ramt guld uden at fortælle os om det. men det er vildt sødt af dem.. :)

nu er jeg så småt begyndt at gå i gang med at planlægge igen. allan har også fået købt et flot gråt jakkesæt med vest fra tiger of sweden. stilet og elegant, men også ungdommeligt og så ser han knaldhamrende godt ud! :thumbsupsmileyanim:

d. 21/6 skal vi tale med turbinehallen om mad - det glæder jeg mig helt vildt til! det bliver fedt at komme lidt i gang igen. midt i mellem babysnak, skanninger og jordemoderbesøg - man må sige at når det regner med lykke, så står det ned i stænger lige for tiden. men vi er også meget lykkelige og går rundt med et lille smil på hele tiden. fedt at prøve at være dem det hele bare går helt vildt godt for... :oops::) det fortjener alle engang i mellem. :super: :carrot:

nå, det var alt for nu... skal igang med forberedelserne! --- også til abejdet! hrømn...

Redigeret af september
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Uha, hvor det kører for jer for tiden:-) Sikke en masse tanker der må flyve gennem jeres hoveder...

Sikke en skøn melding dine forældre kom med ang. kjolen - så er det bare igang med at finde den

Kh

Jannie

0

Del dette indlæg

beatles

1000 tak for det gode råd - det er jo ikke fordi man kan have den store erfaring med den slags. Hvor har du købt henne? Og hvor langt er du henne til jeres bryllup? Det lyder som super service at du "bare" kunne få en anden str. :bestwishes:

:bearhug: Kristina

Jeg købte kjolen hos hob 2 måneder før jeg skulle giftes. Da jeg købte den første kjole vidste hob at jeg var gravid. De rådede mig til den første kjole, det er måske derfor jeg bare kunne få en anden efterfølgende.

Tilretningen var meget dyr ( men det var også et stort skrædderarbejde). Fik en rigtig god betjening.

Jeg var 7 mdr henne da jeg blev gift.

Held og lykke

Beatles

0

Del dette indlæg

WOW... kunne den her ikke være pæn på en tyk mave monstro...

WOW siger jeg bare.

Den ville være super smuk på en gravid mave!!!!!!!!!

Du bliver en smuk brud.

Tillykke med det hele!

Knus

Heidi

IH, 1000 TAK... Jeg har også fået foreslået en anden, som jeg synens er vildt pæn... Meget elegant.

post-18780-1181477479.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer