Guest september

Kristina & Allan!

255 indlæg i dette emne

Ja men måske ikke helt som åbenlyst som det du fortæller. Men jeg syntes også at min bedste veninde, som i starten gik vildt meget op i alt hvad vi foretog os, nu har trukket sig helt væk og det er efterhånden to måneder siden jeg har set hende... og det er aldrig sket før. Hun nærmer sig hastigt de 30, hvilket hun ikke har det særlig godt med. Jeg er lidt yngre og udover at jeg skal giftes, så har vi også købt hus og nu fornylig besluttet at smide p-pillerne om 2 uger. Da jeg fortalte hende den sidste nyhed reagerede hun knap nok, og normalt vil det være noget mega stort for hende. Hun har selv utalige ødelagte forhold bag sig, men er i et ganske nyt et nu, som tegner rigtig godt.

Jeg har også været rigtig ked af hendes reaktioner, men håber på, at det hele går over efter brylluppet, hvor fokus kommer væk fra mig, for jeg tror ligesom dig også at det skyldes misundelse, eller at hun ikke er i stand til at håndtere hendes egne følelser lige nu. Indtil videre har jeg valgt at dele mine tanker med andre end hende, fordi jeg er bange for at hun får det værrer med det hvis jeg forsøger at presse hende.

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så lige en lidt anden ting:

Jeg var ude og spise brunch med min brudepige i går og da det var lang tid siden sidst fortalte jeg glad om min nyindkøbte kjole, hvortil hun så lettere misfornøjet ud. Hun har været med 2 gange ude og se på kjoler og har været mindst lige så entusiatisk omkring det som jeg. Så spurgte jeg om hun var træt af at høre om bryllup, hvortil hun svarede ja. Fair nok, tænkte jeg - men det er bare svært at vide, når du ikke siger det. Senere kom det frem at hun var glad for at jeg havde spurgt, for hun havde haft det svært med at sige det. Nu skal det siges at hun i går havde 3 års dag med sin kæreste og selv gerne vil giftes, men han kan ikke tage sig sammen (han har flere gange sagt at nu gør jeg det, men så sker der ingenting...) I går spurgte jeg om hun troede han ville spørge på deres 3 årsdag, men nu ville hun pludselig ikke mere, havde fået kolde fødder sagde hun, men jeg tror hende bare ikke rigtigt.

Hun har været SÅ glad på vores vegne, men de sidste 2 gange vi har setes, så er det som om at hun er misundelig.

Hun er virkelig en rigtig god veninde, som jeg altid har følt at jeg kan sige alting til og det gør mig ked af det at det nu virker som om hun skjuler noget for mig, misundelse eller hvad det end er.

Er der andre der har prøvet det? Det gør dælme ondt... Jeg holder jo mega meget af hende og hvis der er noget der går hende på, så skal hun kunne sige det til mig...

:):biggrin::biggrin:

Hejsa,

Velkommen til (bedre sent end aldrig) :blush: Tillykke med alle de dejlige valg du og din kommende ar truffet.

Jeg kender godt den følelse du beskriver. Jeg havde det på samme måde med min søster. Gang på gang spurgte hun ind til planlægningen og deltog aktivt så snart det havde noget med hende at gøre (hun var min brudepige), fik hun ikke sin vilje, blev hun så sur og tvær og når vi var ude sammen alle sammen (altså Lars, jeg, mine forældre og min søster) eller vi var på besøg sammen med andre hos mine forældre og hende så kæftede hun op om hvor træt hun var af at høre om det lorte bryllup! (det var rent faktisk sådan hun omtalte det!) Det viste sig også da vi kom til dagen at hun på ingen måde levede op til den aftale vi havde om at støtte mig når jeg havde brug for det - tværdigmod stillede hun sig hele tiden på bagbenene og lod mig klare mig selv og lod andre hjælpe mig! Jeg taler så heller ikke med mine forældre og min søster den dag i dag og har ikke gjort det i 2 ½ måned (og har heller ikke planer om at komme til det igen). Min søsters opførsel er en af grundene til det.... Men der ligger også meget andet til grund... :biggrin:

:)

0

Del dette indlæg

Nå, ja... så var der snak om monogram!Jeg vil rigtig gerne have et monogram og jeg har endda fundet et (med hjælp herindefra - selvfølgelig!) som både Allan og jeg gerne vil have på vores invitation. Er der nogen der har erfaringer med at printe invitationer?

Vi vil også gerne have et laksegl, men de er bare mega mega dyre... :)

Her er monogrammet:

monogram.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Ja, vi deler jo samme dato :)

Og hvor er du nået langt... sikke en skøn kjole du har fundet dig. Glæder mig til at se billeder af dig i den.

Jeg har ikke engang været ude at se kjoler endnu. Tror det bliver i starten af det nye år

Mvh

Jannie

0

Del dette indlæg

Jeg købte makeup på min efterårsferie i London: 2 skygger fra Estee Lauder, der kan holde fint heeeele dagen + aftenen + natten! Så nu har jeg god tid til at øve mig, for jeg har indtil nu aldrig oplevet (desværre) at nogen har kunnet lægge fin makeup på mine øjne --- må være det asiatiske -HAHA- Så jeg har besluttet mig for at gøre det selv og har dermed også givet mig selv lov til at købe lidt lækkert ind til lejligheden. :respekt::blink:

Så har jeg også købt en lækker parfume (i Harrods = svir...), hvor jeg fik alle mulige små prøver med på bodylotion, bodywash og en lille sød flakon, som jeg kan have i tasken på dagen! Jeg har prøvet den store et par gange og jeg er absolut VILD med den!! :bearhug:

Parfumen hedder Flowerbomb, Allan skal have en herreparfume på af Vera Wang (eeelsker det hun laver :biggrin: - alt lige fra tøj til parfumer)

post-18780-1162035738.jpg

post-18780-1162036136.jpg

post-18780-1162036198.jpg

Redigeret af september
0

Del dette indlæg

Jeg har en bekendelse at gøre... Jeg er virkelig blevet til en vaskeægte BRIDEZILLA med stort B!! Jeg kan mærke hvordan det hele er kommet snigende og hvordan jeg ikke kan koncentrere mig om andet end lige at tjekke op på BK. Det er jo helt fantastisk at man kan drøne rundt på nettet ogfå sine behov opfyldt i stedet for at belemre sine omgivelser med det heeele tiden.

HURRA for BK!! :respekt::bearhug::biggrin::blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hæ hæ... jeg er lige begyndt på min egen planlægning og har det på præcis ssamme måde... nøøøøj hvor bliver man afhængig!!! Det er lige så det drøner rundt i hovedet om aftenen så jeg ikke kan sove :bask:

i øvrigt en helt vildt flot kjole, glæder mig til at se den på :respekt:

kh tiny

0

Del dette indlæg

Her er så et par billeder af de vielsesringe vi har talt om at vi skal have. De bliver ikke helt ens, for min skal sidde ved siden af min forlovelsesring og sådan en har Allan ikke - så hans skal være lidt mere speciel.

Det første billede er af sådan som min kommer til at se ud...

post-18780-1162316281.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 Tak for kommentarer - det er skønt at få positive tilbagemeldinger på sin kjole og alt det man går og overvejer frem og tilbage. Jeg har virkelig fundet ud af at en stor del af bryllupsforberedelser er at overveje, beslutte og stå fast ved den beslutning... Ved endnu ikke om sidste del er den sværeste http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif --- men jeg tror nu at jeg bliver ved med at være "mest glad for" den kjole jeg har valgt! Det andetsværeste er vel at vente på den store dag! ()()

Mht. min brudepige situation, så skal jeg spise med hende imorgen. Vi fik talt sammen den anden dag, hvor hun faktisk var blevet sur over min mail - men vi fik dog talt os selv til rette og jeg håber bare at det ikke bliver alt for akavet imorgen når vi ses. Lidt kan nok ikke undgåes.. Hun har fortalt mig at hun altså ikke gider høre om bryllup hver eneste gang vi ses --- men selv om jeg ved at jeg ikke må sige det jeg sider nu: så håber jeg at hun den dag hun skal giftes indser hvor meget man har lyst til at dele nyheder med dem man holder af i forbindelse med sit bryllup! Mest for at hun mærker det selv, for jeg tror ikke at man finder ud af hvad det betyder ellers... :blush: Er jeg meget forfærdelig...?

Nå, men... det var alt for nu. Glæder mig til jeg skal mødes med AnnaBritta og bare sludre bryllup! :)

0

Del dette indlæg

Hejsa Kristina!

Sikken en pæn ring! -både til dig og gemalen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Jeg har "advaret" Simon om vores lille møde! -han leder kraftigt efter en grund til IKKE at være hjemme... Ikke fordi han ikke vil møde dig, men fordi han er bange for ikke at kunne følge med i snakken! :) Han mener, at det kan blive et :biggrin: dyrt møde, når der komer ny inspiration ind... ()() -men glæder mig til, at snakke uhæmmet om bryllup osv! :bask: :lol2:

Jeg glæder mig til at høre mere om brudepige situationen....

:blush: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Kristina!

Sikken en pæn ring! -både til dig og gemalen :loveboard:

Jeg har "advaret" Simon om vores lille møde! -han leder kraftigt efter en grund til IKKE at være hjemme... Ikke fordi han ikke vil møde dig, men fordi han er bange for ikke at kunne følge med i snakken! :balloon: Han mener, at det kan blive et :balloon: dyrt møde, når der komer ny inspiration ind... :balloons: -men glæder mig til, at snakke uhæmmet om bryllup osv! :bask: :lol2:

Jeg glæder mig til at høre mere om brudepige situationen....

:blush: , AnnaBritta

Ja, det kan han da have ret i... hehe! Jeg forstår godt at han vil prøve at lave noget andet, men det ville nu også være hyggeligt at møde den heldige. Anyways, glæder mig bare rigtig meget! :balloons::bearhug::blush:

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Nemlig! Blank eller mat ring er et meget vanskeligt valg! Kan heller ikke finde ud af det overhovedet :bearhug:

Man skal bare tænke på, at en mat ring hurtigt bliver næsten blank, ligesom en blank ring ikke er blank ret længe... Vi valgte ringe, som er meget rå og matte i overfladen, og indtil videre holder de sig ret godt matte...

Glæder mig til at høre meget mere om Bridezilla-inspirationsmødet mellem dig og AnnaBrita :balloons:

- Louise

0

Del dette indlæg

Nå, lidt update om brudepige-situationen:

Jeg spiste middag med min brudepige sidste fredag og det var superhyggeligt at dele 1 1/2 flaske vin over en god tre-retters middag hvor snakken gik - men ikke en eneste gang blev der nævnt bryllup! :blush: Nu er det jo ikke fordi at jeg absolut SKAL tale om bryllup hele tiden, men emnerne nærmede sig et par gange, hvor jeg under andre omstændigheder lige ville have nævnt et eller andet -- men nu turde jeg ikke ødelægge den gode stemning. :bearhug::loveboard:

Så, min konklusion er at vi stadig er venner, men at jeg absolut ikke deler alt med hende længere og sådan er det. Jeg har heldigvis andre, der godt "gider" lægge øre til fordi de trods alt er så meget venner med een at det går ud over ens egne følelser. Forstå mig ret - hvordan er man venner, hvis man ikke kan dele sine venners glæde? :blush: Også selv om det nogle gange bliver lidt trivielt - ligesom at høre om venindens brandnye kæreste... :bestwishes:

Nå, slut med at lukke galde ud! Jeg har tænkt i løsninger og er nogenlunde kommet frem til at skære min oprindelige brudepiges opgaver ned til et minimum og i stedet "uddelegere" til de veninder som stadig synes d. 8. september næste år bliver årets største dag! Basta bum... :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en rigtig god beslutning. Selv har jeg aldrig kunnet forstå, hvorfor det lige er så svært at glæde sig på andres vegne.

Er ærligt talt meget skuffet over mine veninder over deres totale mangel på entusiasme/interresse for den 18.8 næste år. Jeg er absolut ikke en der taler bryllup hele tiden - tværtimod - men at ingen spørger til det, synes jeg er dybt underligt.

Har kolleger jeg kun har arbejdet sammen med i 3 mdr og de går mere op i det end veninder gemmen flere år. Men så må vi jo glæde os over BK - og være konsekvente!

Op med humøret og videre i planlægningen! :balloons:

0

Del dette indlæg

Kære chme:

Du er en sand humørbombe! :loveshower: Det er da bare lige hvad der skal gøres... Tak for støtten! Jeg har det på samme måde med kolleger og venner som man ikke har kendt lang tid, er mere interesseret end de gamle veninder... Oh, well - deres tab i sidste ende! Jeg er mega glad for BK og har endda aftalt at mødes med een herindefra så vi kan slå os fuldstændigt afsindigt amok med tilladt bryllupssnak :balloons: ....

:blush: = BK POWER!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa søde Kristina!

Hvor er det bare træls, at folk ikke forsøger at engagere sig bare LIDT i denne dag! :blush: Det er godt nok vores vigtigste dag, men den er da også speciel dag, når ens veninde skal giftes (syntes jeg....). Jeg glæder mig som et lille barn til mine bedste veninder skal giftes! -og håber, at de vil delagtiggøre mig i deres overvejelser :loveshower:

Jeg har et hold venner, der blev gift for 6½ år siden... Når jeg spurgte ind til og tilbød hjælp i forbindelse med deres bryllup, blev jeg gansk simpelt afskåret med korte svar... De var altså ikke interesseret i at jeg "blandede" mig. :blush: De er heller ikke interesseret i at høre om vores... Sådan er det, så som du siger: godt vi har BK! -og hvor jeg glæder mig til at være zilla for en eftermiddag (jeg er dog ikke nået længere med invitationerne, men jeg har sat mig for, at de skal være færdige til du kommer)... :bearhug:

:balloons: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer