Bryllup 26/8

Ægteskabs-løfte

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Heidi

Vi har ikke skrevet nogle løfter - det har faktisk slet ikke været oppe og vende, og præsten har heller ikke sagt noget. Jeg tror ikke, at det er noget man "normalt" gør, men mere en lille extra ting. Kunne dog forestille mig, at man hellere lige måtte tjekke med præsten, hvis det er noget man kunne tænke sig :cheerleader3:

:balloons:

sbj

0

Del dette indlæg

jeg tror ikke det er så almindeligt herhjemme... endnu

Rent personligt ville jeg føle det lidt hollywood-agtigt at stå og udveksle løfter på den måde, men det er jo min holdning :super:

Hvis du gerne vil skal du nok ha fat i din præst og høre om det kan lade sig gøre

:griner:-

0

Del dette indlæg

Hmm... nej, jeg tror det med løfterne er meget "amerikaniseret". Herhjemme i "bette" DK, er det præsten der står for det hele :super: ...

Men men men... det kan være at de løfter er en del af deres tale, til deres mand. Ligesom det er obligatorisk at manden holder en tale for sin nye hustru. kan det være hun vil skrive nogle "løfter" til sine nye husbond!

Men når det er sagt, så tror jeg ikke personligt at det er noget jeg vil bruge, det med løfterne... Jeg "Nøjes" med en ganske alm tale... Hvis jeg ikke tuder for meget af Lykke :bearhug:

:griner:- Maj

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer