Guest Liljerose

Brudekjole uden bare skuldre

42 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har kigger på nettet, og jeg ikke finde nogen brudekjoler, der ikke er med corsage eller stropper - i det hele taget har de alle bare arme og skuldre.

HVOR finder man nogle brudekjoler, der ikke har det??? Jeg skal nok giftes ved vintertid eller i foråret - og så bryder jeg mig ikke specielt meget om at være bar; jeg synes, at jeg ser for tyk ud :blushsmiley:

Nu kan jeg jo så godt vise min egen.

Var heller ikke vild med stropper eller corsage, så denne var perfekt for mig.

post-16284-1155720858.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har kigger på nettet, og jeg ikke finde nogen brudekjoler, der ikke er med corsage eller stropper - i det hele taget har de alle bare arme og skuldre.

HVOR finder man nogle brudekjoler, der ikke har det??? Jeg skal nok giftes ved vintertid eller i foråret - og så bryder jeg mig ikke specielt meget om at være bar; jeg synes, at jeg ser for tyk ud :blushsmiley:

Egentlig synes jeg at det er ufatteligt, at det er SÅ umuligt at finde en brudekjole med ærmer, når man tænker på, hvor få det egentlig klæder med de meget bare, ærmeløse kjoler. Jeg har det lige som dig - jeg synes at bare overarme let kan få een til at se lidt flopset ud.

Jeg fik så anbefalet L-Design af en bruger herinde der havde haft samme problem - og dér kan de lave det fuldstændig som man vil have det. Jeg har så fået syet en kjole der lige dækker det tykkeste sted på overarmen - og hvor der også hører et silkesjal med, der dækker endnu mere, i fald det er køligt på dagen. Du kan se både sjal og "ærmerne" på den i tråden "Vil I se billeder?"...

Med venlig hilsen

Louise

post-17499-1155863245.gif

Redigeret af Forlovet
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inden jeg skulle ud og prøve kjoler var jeg også sikker på at jeg bestemt skulle have lange ærmer, men jeg endte med en kjole der bare ligger af på skulderen. Jeg har også en stor barn, og fik at vide det ikke nødvendigvis gør en slankere at se på ved at pakke alt ting ind - tværtimod. Du skal nok være mere opmærksom på snit og linier i kjolerne, for den rigtige model kan virkelig skabe et synsbedrag. Og de fleste butikker er jo heldigvis så professionelle at de med det samme kan se hvad der klær din krop. Så jeg syntes du skal kaste ud i at prøve kjoler i flere modeller, det kunne jo være du vil blive overrasket over hvad der klær dig.

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej "forlovet" jeg ville lige høre hvor meget du ca har betalt for din smukke kjole. du fik den syet hos L-design ikke sandt? jeg overvejer nemlig alvorligt at få syet min kjole, men jeg aner ikke hvor meget sådan en sag kommer til at koste

jeg vil også liiiige høre "anna perenna" hvor du har fundet kjole nr 2 med 3/4 ærmer henne?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer