Sign in to follow this  
Followers 0
Magleby

NEJ NEJ OG ATTER NEJ

9 posts in this topic

Ja det er lige hvad hun har, meldt fra!!!!!!!!!!

Der vil så komme en anden og ordne mig, jeg kender IKKE den anden, jeg kan ikke få kontakt til den ANDEN så jeg kan få det bekræftet!!!!!!!

Grunden er at hun er gravid og er åbenbart længere henne end beregnet!!!

Hun påstår at hun har ringet en 1000000000000 gange til mig, men hverken hjemme tilf eller min mobil har der været opkald på!!!

Ja jeg er sku tosset - ingen pæne anbefalinger her fra!!!!!!!!!!

0

Annonce ♥

De gange jeg har haft kontakt til hende, har hun virket virkelig sød og prof... Og en graviditet er jo en lille smule svær at rykke... :griner:-

Så længe hun sørger for en afløser, tror jeg godt du kan tage det roligt, hun har altså noget af et navn, så mon ikke hun tænker sig godt om inden hun henviser til en anden?

Held og lykke, og mon ikke det hele løser sig i sidste ende... :super:

0

Bare der kommer en og ordner det er det vel ok??

Men kan da godt forstå du er sur over det

:griner:- Jette

0

som sagt er der 3 uger til mit bryllup, og jeg syntes ikke det er skide fedt at blive henvist til en anden som slet ikke reagerer på mine telefon beskeder!!!!

Selvom man er et stort navn så kan man godt lave brølere!

0

Annonce ♥

Hvis jeg var din leverandør ville jeg blive enormt ked af at blive hængt ud i et forum - faktisk edderspændt-tosset... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Kan godt forstå at du er frustreret, men det hjælper vel ikke på situationen at snakke negativt om folk, når du ikke kender udfaldet endnu...

Lad os håbe at leverandøren er proffesionel og har aftalen i hus med din nye kosmetolog - og proffessionel, hvis hun læser med her... :bearhug:

Håber du snart får fat i vedkommende, så du får en bekræftigelse - således at du kan få ro i sindet og bruge din energi på mere konstruktive ting - men tro mig,

har været der, der kommer altid ekstra stress op til dagen uanset om det handler om maden, frisuren, kirken, etc, etc... :super:

Held & lykke - det skal nok gå! :griner:-

0

Tak for de POSITIVE tilbagemeldninger :griner:-:super::bearhug:

0

jeg kan godt forstå at du synes at det er trælst og sådan noget har man ikke brug for lige inden brylluppet - hun må vel også havde vidst i længere tid omkring graviditeten så hun kunne havde meldt fra noget tidligere....

men jeg håber at det hele løser sig :griner:-

0

Puha, ja det er da ikke lige hvad man har brug for som brud. Du får lige et :bearhug: og så håber jeg du bliver tilfreds med resultatet på dagen.

0

Annonce ♥

Hva' så, Magleby - har du hørt noget??? :bearhug:

0