Janniewengel

Morgengave

6 indlæg i dette emne

Hejsa

Ja i synes nok at det er et underlig tråd. Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal ønske mig. Jeg ved at man plejer at ønske sig smykker. Men nu fik jeg barn i marst måned så min dejlige kæreste har købt en halskæde og øreringe som jeg bare er så gald for og går med hele tiden så jeg synes ikke at jeg mangler en nyt sæt.

Håber at der en som kan hjælpe mig.

Knus jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at ønske dig et lækkert weekend-ophold eller noget i den retning? Et par gode koncert-billetter eller en tur i teatret. ??? Oplevelser sammen er jo altid dejligt :cheerleader3:

Måske samlingen af DVD med Sex And The City, 24 timer eller noget helt andet... MAAAAANGE muligheder :cheerleader3:

God fornøjelse med det hele

:cheerleader3: Rikke

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

Jeg synes også det med morgengaver er svært - speciel når man har kendt hinanden i knap 13 år som vi har..

Jeg har dog gået og talt at få en hund - meeeggget lææænnge.. Så vi overvejer faktisk at give hinanden en lille hund i morgengave... Eller i hvert fald når den er gammel nok :cheerleader3:

Man kan sige at pengene jo alligevel skal tages ud af den samme kasse og jeg har det på samme måde omkring smykker.

0

Del dette indlæg

Tak for dine forslag Rikke. Men nu er det sådan at vi har besluttet at vores morgengave højst må koste 600 kr. så det er ikke nemt t få et ophold eller to gode teaterbilletter for de penge. Jeg er ikke rigtig til film, kan da godt lide og sidde foran fjernsynet engang imellem og se en god film. Grunden til at vi ikke har sat så mange penge af til morgengave er at vi fik jo barn til marst så jeg går hjemme og skal 3 mdr. på dagpenge. Så har vi holdt barnedåb i år godt nok kun for 19 mennesker og så har vi brylluppet som vi godt nok får lidt hjælp til og så fylder min kæreste 30 år d. 30 dec så vi skal holde stor 30 års fødslsdag nytårsaften.

Knus jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også det med morgengaver er svært - speciel når man har kendt hinanden i knap 13 år som vi har..

Jeg har dog gået og talt at få en hund - meeeggget lææænnge.. Så vi overvejer faktisk at give hinanden en lille hund i morgengave... Eller i hvert fald når den er gammel nok :cheerleader3:

Man kan sige at pengene jo alligevel skal tages ud af den samme kasse og jeg har det på samme måde omkring smykker.

Seælvom jeg bedst kunne lide tanken om at pakke noget op, så syne sjeg at idéen med en hund i fælles morgengave er rigtig god.

Selvføleglig hvis det er velovervejet - men det er det jo i dit tilfælde!

En hund er da bare det dejligste!!

(Har ikke børn endnu http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif )

Til trådstarter - jeg fik et rigtig fint Pandora armbånd af min mand, som det er meningen skal udvides løbende ved store og små begivenheder i vores liv!

Du lyder som typen der sætter stor værdi i symbolet ved en gave, fx. det smykkest du fik at din kæreste da I fik barn.

Så tænkte jeg bare at sådan et armbånd - det er der fot mig stor symbol værdi i http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer