arno

3 år på Bryllupsklar

10 indlæg i dette emne

Vildt... Men der er rent faktisk gået 3 år siden jeg så Bryllupsklar for første gang... 1095 dage er det rent faktisk - og tiden er da virkelig FLØJET afsted!!

Der er 3737 dage til vores kobberbryllup. Jeg har indtil videre planer om at blive hængende herinde til det er "vel overstået", med mindre jeg bliver smidt af inden da... :angry:

Og hvad har 3 år på Bryllupsklar så givet mig?

- tossede idéer og sjove påfund til hverdag og fest

- idéer og hjælp til mit eget bryllup d. 8.5.2004

- afløb for frustrationer i forhold til bryllup og hverdagen generelt

- hjælp til små dumme ting, som f.eks. senest "boligsøgeside"

- herlige bekendtskaber og gode solide venskaber

- hyggelige og sjove Bridezillamøder

- dejlige SMILEYS!!! :biggrin:

- inspiration til vores forestående kobberbryllup (3737 dage til...)

- og meget, meget mere...

Jeg takker for de tre forgangne år, og ser frem til de næste 3737 dage!!

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Arno!

Tillykke med jubilæet! Det er helt enestående så længe du har været her! Du har fået meget ud af denne side, men du har også givet ufattelig meget! Du er der altid med et rosende ord, en kombliment, en støttende hånd eller et godt råd!

Så tak og tillykke! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Kære Arno!

Tillykke med jubilæet! Det er helt enestående så længe du har været her! Du har fået meget ud af denne side, men du har også givet ufattelig meget! Du er der altid med et rosende ord, en kombliment, en støttende hånd eller et godt råd!

Så tak og tillykke! :biggrin:

Takker for dine søde ord :angry:

...og du slog faktisk lige ned på een ting som jeg jo lige glemte i min "opremsning" af ting som jeg har fået ud af at være herinde, nemlig GLÆDEN VED AT KUNNE HJÆLPE!

Det er faktisk det som holder mig herinde, nemlig at der altid er brug for sådan en "gammel rotte" som mig HUUG Og jeg ELSKER at kunne hjælpe andre, om det så er med farven på servietter, brudekjolen, feststedet, menuplanlægning, menneskelige problemer eller noget helt sjette... Dejligt at der er brug for mig!!

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hejser flaget for dig Mette :blush:

Postet billedePostet billedePostet billedePostet billedePostet billedePostet billede

Jeg må vist være en af de næst"ældste" herinde. Her er bare så hyggeligt, at man ikke kan give slip :blush:

Og dog... For i morgen skal jeg starte på mit nye arbejde, der ikke blot kommer til at kræve meget af min tid, men jeg skal også bruge 2½ time i bilen hver dag :)

Så jeg kommer nok til at drosle en lille smule ned, men kan selvfølgelig ikke lade være med at kigge forbi HUUG Og det er jo især fordi, der stadig er nogle af os gode gamle tøser herinde :biggrin:

:angry: Tina

0

Del dette indlæg

Forresten kan jeg slet ikke huske hvornår jeg tilmeldte mig, men mener det var for ca. 2 år siden, da min bryllupsplanlægning for alvor satte ind...

Meeen - datoen ude til højre snyder fordi jeg var lidt Prinsesse Pilfinger og kom til at slette mig selv :blush: Heldigvis var Martin klar med hjælpPostet billede

:biggrin: Tina

0

Del dette indlæg

Søde Mette.. :):blush:

Tillykke med de 3 år herinde :biggrin: og tak fordi at du stadig gider hænge ud på BK. Du er til stor hjælp og inspiration for mange, jeg synes det er rart at nogle af i gifte fruer bliver herinde lidt, ellers er der jo ikke nogen til at hjælpe og guide alle de ny der kommer.. Vi andre er jo dybt begravet i vores egen planlægning og den kommer nogen gange i første række..

Jeg håber på mange gode år for dig herinde.. :angry:

Knuz Mia HUUG

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm - har lige tjekket, hvor længe jeg har været her. Det er "kun" 2,5 år, så jeg kan jo slet ikke være med :blush:

Kigger godt nok mest med på sidelinien efterhånden, men kan ikke slipper jer så let herinde. Har dog fundet vejen over på søstersiden, eller skal vi kalde den for fortsættelsen - den anden BK :biggrin:

Tillykke med jubilæet Mette.

Knus

Den anden "gamle" Mette :angry:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer