Lisen

Bryllup i oktober mrd

47 indlæg i dette emne

Okay jeg er ved at få stres, selvom vi har styr på en masse gode ting og skal holde festen på et hotel hvor vi INTET skal lave selv http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

MEN jeg er ikke færdig med invitationerne endnu :blink: har heldigvis sendt før-invitationer ud, så vores gæster ved det godt!

Hvordan står det til hos jer?

:griner:- Lisen som GLÆDER sig!

Redigeret af Lisen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :griner:-

Jeg har også forsøgt at få gang i en oktober-tråd et par gange, men uden held :blink: Så nu vil jeg da fluks tilslutte mig denne.

Min kæreste og jeg skal giftes d. 7. oktober, og jeg synes stadig, at jeg har et godt overblik. Lige nu kokser jeg lidt over valg af farver til bordene. Vi skal have creme, hivde + guld bordbuketter, og jeg er i tvivl om, om det bliver for lyst, hvis jeg også vælger hvide duge + servietter ()() Det hælder jeg nu mest til.

Vi mangler at få styr på min kærestes tøj, på drikkevarer, på bryllupskage, på hjemtransport, på bordpynt og pynt i salen. Og så er der selvfølgelig en MASSE løse ender, der gerne skulle nå sammen såsom endelig aftale med fotograf, musik og restaurant. Møde med præst og blomsterdekoratør ()() Men alt i alt har jeg stadig et godt overblik og har undgået for meget stress http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Glæder mig til at høre fra andre.

:o:bearhug::super:

0

Del dette indlæg

Nu var der ellers lige kommet gang i den anden tråd, her http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=30579, så skal vi ikke holde os til den istedet? :griner:-

Jamen jeg skal jo ikke giftes d. 7/10 :blink: jeg skal giftes d. 12/10 http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bunny_4.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiii............ Endelig kan jeg være med... :griner:-

Vi skal giftes den 14 oktober, og det kører bare der-ud-af...

Kjolen købte jeg i april (skal til første tilretning på lørdag,langt om længe...)

Invitationerne blev afleveret til min søns 7 års fødselsdag 11 juli.

Vi har holdt vores planer total hemmelige (bortset fra vores forældre), så der var ikke en eneste der vidste vi skulle giftes. Det var bare den fedeste fornemmelse at dele invitationerne ud, og der var godt nok mange der blev MEGET overraskede...... :blink:

Halvdelen har allerede sagt de kommer. Vi har inviteret 102, så det bliver noget af en fest, og jeg glæder mig helt vildt....

Kroen og musikken er bestilt, menuen er næsten på plads.

Vores farver er hvid, blå og sølv, jeg har endda købt et par blå sko, men jeg er ikke sikker på om jeg tager dem på. (Har også købt rigtige brudesko)

Tøj til gom og ungerne er købt, mangler en brudepigekjole i blå er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en. Det skal være en str. 156????

Jeg mangler dog lige at bestemme hvordan dekorationerne skal se ud, men kroen sørger for at få dem lavet.. Dejlig nemt...

Så mangler jeg også at få lavet indholdet til menukortene, velkomstsang, en lille hæfte hvor der står lidt om hver enkelt gæst, gæstebog og så kan jeg ikke lige huske om jeg mangler mere...

Men er jeg den eneste der allerede har bryllupsfeber? Jeg får sommerfugle i maven hver gang vi snakker om brylluppet, og der er stadig næsten to måneder til. Hvordan skal det ikke gå når der kun er en uge til???????? ()()

Kæmpe http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Karina

0

Del dette indlæg

Jubiiii............ Endelig kan jeg være med... :griner:-

Vi skal giftes den 14 oktober, og det kører bare der-ud-af...

Kjolen købte jeg i april (skal til første tilretning på lørdag,langt om længe...)

Invitationerne blev afleveret til min søns 7 års fødselsdag 11 juli.

Vi har holdt vores planer total hemmelige (bortset fra vores forældre), så der var ikke en eneste der vidste vi skulle giftes. Det var bare den fedeste fornemmelse at dele invitationerne ud, og der var godt nok mange der blev MEGET overraskede...... ()()

Halvdelen har allerede sagt de kommer. Vi har inviteret 102, så det bliver noget af en fest, og jeg glæder mig helt vildt....

Kroen og musikken er bestilt, menuen er næsten på plads.

Vores farver er hvid, blå og sølv, jeg har endda købt et par blå sko, men jeg er ikke sikker på om jeg tager dem på. (Har også købt rigtige brudesko)

Tøj til gom og ungerne er købt, mangler en brudepigekjole i blå er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en. Det skal være en str. 156????

Jeg mangler dog lige at bestemme hvordan dekorationerne skal se ud, men kroen sørger for at få dem lavet.. Dejlig nemt...

Så mangler jeg også at få lavet indholdet til menukortene, velkomstsang, en lille hæfte hvor der står lidt om hver enkelt gæst, gæstebog og så kan jeg ikke lige huske om jeg mangler mere...

Men er jeg den eneste der allerede har bryllupsfeber? Jeg får sommerfugle i maven hver gang vi snakker om brylluppet, og der er stadig næsten to måneder til. Hvordan skal det ikke gå når der kun er en uge til???????? :bearhug:

Kæmpe http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Karina

Hej karina,

har du kigget på småprinsesser her på nettet, jeg mener at man der kan få kjoler i blå.

Vi er ved at være færdige med de sidste invitationer, men jeg må indrømme at jeg ikke får så meget nattesøvn pt - alt handler om bryllup :o og jeg ELSKER det.

:blink: Lisen

0

Del dette indlæg

Så hiver jeg lige denne her frem i lyset igen.

Vi har ordnet følgende:

* menuen er aftalt med Hotel Prindsen, vi holder prøvemiddag på torsdag :carrot:

* kjolen er købt og er på vej hjem

* har købt mine sko, og er igang med at gå dem til

* Elisabeth har fået kjole OG sko

* Jespers tøj er købt, og er på vej hjem

* Før-invitationerne er udsendt omkring påske

* invitationerne er ENDELIG sendt ud

* vi har fået styr på vores gaveønsker

* pianisten som skal spille under maden er booket, og jazzbandet til efter maden er booket

:carrot: Og idag er der 2 mrd til.....

- Lisen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Denne tråd fortjener lige at komme frem i lyset igen.

59 dage til bryllup er næsten ikke til at fatte og vi glæder os bare helt vild. Nu har vi også bestemt at nu skal det være helt tilbage i januar.

Vores brude tøj er købt, men dog mangler jeg et par besøg hos skrædderen. Har været til prøve opsætning hos min frisør og tror det nok skal komme til at side perfekt.

Vi skal holde vores bryllup på Lindenborg kro, så vi ser frem til en perfekt bryllups-middag.

Vi har bestilt et busselskab til at hente og bringe vores gæster fra kirken til kroen og retur til en station når festen slutter. Så ingen behøver at tænke på hvor meget de evt. skulle komme til at drikke.

Jeg glæder mig vildt til vielsen, da jeg overrasker min gom med en solosangerinde der kommer og synger power of love med Celine Dion, uhh jeg tror det bliver et hit…………. :loveshower:

Skriver igen en anden dag, ha det godt alle Brude :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ja jeg skal jo ogs¨giftes d. 21 oktober, jeg syntes også vi er ved at have styr på en del, tøj til os alle er næsten på plads.

vi skal holde det i forsamlingshus, hende der lejerhuset ud, vi bor i en lille landsby, pynter op, det er hun helt utrolig god til, og vi syntes det blev for meget hvis vi selv skulle stå der aftnen før, når der nok også var nogle der lavede æresport der skal ind og have lidt og spise og drikke.

til dig der spøger på de blå kjoler vi købte vores i mosoon de er godt nok ikke blå men de have meget prinsesse tøj, jeg ved ikke helt om det er stavet rigtigt. der ligger flere rund om i landet.

jeg er ikke færdig med at lave de der menu kort nogle.

vores farver bliver guld, støvet grønt, brandt rød, og cremfarvet dug og servietter.

knus Janne der syntes det er dejligt med sådan en tråd her.

0

Del dette indlæg

Puha sidder her med totalt kriller i maven, idag om 8 uger :)

I denne uge har vi været til prøvemiddag på Hotel Prindsen i Roskilde, og namme nam det var god mad.

Og igår aftes var vi så forbi vores lokale blomsterpusher, og hun kreerer brudebuket, brudepigebuket og 3 brystbuketter for den sølle pris af 900 - 1000 kr. Min buket bliver sådan en lidt stor hænge en :balloons:

Åh hvor jeg glæder mig! Hvordan går det hos jer?

:bearhug: Lisen

0

Del dette indlæg

Hopper lige denne tråd lidt op - der må da være andre oktober brude der vil dele hvor langt de er :bearhug:

jeg er i aften blevet færdig med min toastmaster bog, den skal afleveres til ham imorgen hvor ham og hans kone kommer til middag. Jeg skal nok få taget nogle billeder og smidt dem herind senere.

Hvordan går det hos jer andre?

:( Lisen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg burde nok stresse...

Jeg her ikke fået sat hverken nål eller saks i min kjole, men skal hen og se min grundform på tirsdag, og herefter står den hvis i syningens tegn. Men ellers er jeg ved at være med. Jeg har lavet prøver på bordkort. Jeg har bordpynten klar. Undertøjet er også kommet i hus i dag, så det lysner jo forude.

Omzig

0

Del dette indlæg

Jeg har lige lagt min kjole op, syet pynten fast og skrevet på min tale, sang og min "kærlighedsbog" til kæresten.

Hunden er ellevild med kjolen, og vil helst STÅ på den mens jeg syr..GrrrrWoof!

Jeg syntes jeg er ret godt med, faktisk...

uhh du er bare kilometre foran mig, det ender shuda med at jeg kommer i toga i kirken. :bearhug:

Omzig

0

Del dette indlæg

Hej :(

Ja, det er vist også på tide, at jeg får berettet lidt om, hvordan det står til hos os. Jeg har bare haft så travlt den sidste tid, at det ikke er blevet til meget på BK :blush: Sådan er det jo nok, når brylluppet venter forude......om 5 uger (GISP) :loveshower:

Jeg synes, at vi er rimelig med. Vi mangler at få styr på drikkevarerne, som vi selv skal sørge for. Sodavand og en del øl er i hus, men vi mangler vin, bailey, champagne med mere. Vi skal snart igang med vores bordhæfter og vors bordplan, så vi også kan sætte kryd ved det. I næste uge skal jeg ned og ha' min kjole rettet til. Det er 3½ måned siden, jeg købte den, så jeg er godt nok spændt på at "gense" den :bearhug: Jeg håber, at suset og fornemmelse i maven er der stadigvæk :td: Og ellers står den på en gang ansigtsbehandling og en snak om kirkepynt med min mor. Så man må sige, at de store ting er på plads - nu skal vi bare ha styr på "finesserne" :blush:

Men jeg skal da lige høre, hvad en toastmaster bog er? Og til jer piger, der selv er igang med jeres kjoler - god arbejdslyst. Vi glæder os da til at se billeder :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: uha jeg syntes heletiden der har været så god tid, men nu syntes jeg da afligevel at der mangler en del, men meget syntes jeg heller ikke jeg kan få styr på før tilsidst.

jeg mangler en del menuhæfter, dem tror jeg jeg vil lave lidt på nu, jeg skal læse en del til psyk. på tirsdag, men det trækker nu ikke så meget som så meget andet....

Jeg var ved frisør i går og fik farvet hår, jeg tror det skal være den farve til bryllupet, det er sådan lidt rødt/orange ikke hissigt på nogle måder.

men ellers prøvej jeg jo at lade mit hår vokse, så der kan laves lidt med det, det plejer at være rigtigt kort, og det er sådan lidt træls lige nu, men det går.

jeg tænker også meget på pynt til bordene, vi vil jo gerne have efterårs farver, og jeg tror jeg er kommet frem til at jeg udhuler æbler til lysne, og de skal så stå midt på bordene sammenmed kastanjer, rønnebær, hyben, og flotte store blade. og buffebordet skal pyntes med pyntegræskar. uden for vil jeg udhule store græskar, og lave hjerter i dem, som så skal stå med lys i.

jeg glæder mig bare så meget :(:bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Er der nogen af jer oktoberbrude der er blevet "poltet" endnu?

Vi regner med at det endten bliver i den kommende weekend eller d. 23 september.

Vores venner fra Roskilde, kommer på weekend på fredag, så det ville være helt oplagt at det bliver der, men nu har min kommende set en seddel hos nogle andre venner, med teltfonnr. på en hel masse, og så en dato.... Så vi venter (med længsel) på at få det kan blive dagen. Jeg glæder mig helt vildt, for jeg tror det bliver noget af en oplevelse... :heart:

-HAHA-

Karina

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Vi regner med at det endten bliver i den kommende weekend eller d. 23 september.

Vores venner fra Roskilde, kommer på weekend på fredag, så det ville være helt oplagt at det bliver der, men nu har min kommende set en seddel hos nogle andre venner, med teltfonnr. på en hel masse, og så en dato.... Så vi venter (med længsel) på at få det kan blive dagen. Jeg glæder mig helt vildt, for jeg tror det bliver noget af en oplevelse... :heart:

:biggrin:

Karina

Hej :biggrin:

Jeg har hele tiden haft en "fæl" fornemmelse omkring på lørdag, og har været helt overbevist om, at det blev der. Men der er efterhånden blevet lagt så meget røgslør ud, at jeg er total forvirret (y) Men det er jo også det, der er meningen. Jeg er en rigtig "planlægnings-freak", så mine søstre og veninder NYDER, at der nu endelig er noget, jeg ikke kan planlægge :heart: Men jeg er sikker på, at det bliver på lørdag - eller d. 16. Vejret tegner jo fint til på lørdag, så det kunne da være perfekt -HAHA-

Jeg glæder mig også meget. Ved at mine skønne søstre og dejlige veninder nok skal arrangere en polterabend lige efter mit hoved. Men alligevel er er den en underlig fornemmelse, at man ikke ved, hvad der skal ske :blink: Lidt nervøs er jeg nu også - man bliver jo gerne udsat for et eller andet, der er lidt pinligt :)

God fornøjelse hvis det bliver på lørdag -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hejsa.

:biggrin:

Karina

Hej :biggrin:

Jeg har hele tiden haft en "fæl" fornemmelse omkring på lørdag, og har været helt overbevist om, at det blev der. Men der er efterhånden blevet lagt så meget røgslør ud, at jeg er total forvirret :) Men det er jo også det, der er meningen. Jeg er en rigtig "planlægnings-freak", så mine søstre og veninder NYDER, at der nu endelig er noget, jeg ikke kan planlægge :heart: Men jeg er sikker på, at det bliver på lørdag - eller d. 16. Vejret tegner jo fint til på lørdag, så det kunne da være perfekt -HAHA-

Jeg glæder mig også meget. Ved at mine skønne søstre og dejlige veninder nok skal arrangere en polterabend lige efter mit hoved. Men alligevel er er den en underlig fornemmelse, at man ikke ved, hvad der skal ske (y) Lidt nervøs er jeg nu også - man bliver jo gerne udsat for et eller andet, der er lidt pinligt :)

God fornøjelse hvis det bliver på lørdag -HAHA-

Åh manner jeg er ved at dø over det der polterhejs! :( jeg HADER hemmeligheder. Og lige nu sker der så mange ting omkring mig - fx ved jeg at der igår aftes var møde i polterkomiteen..... betyder det så at det er i denne weekend?

Eller var det bare det første møde.....

Ved det hvornår vi har planer i weekenden?

Iiiiiiiiiiiiiiiih :sm:

:blink: Lisen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser :balloons:

Denne tråd trænger vist lige til at blive luftet........

Hvordan går det med jeres planlægning?

Det er helt utrolig så hurtig tiden går, der er kun 31 dage tilbage for mit vedkommende, og jeg er da så langt fra færdig...

Det er gået lidt i stå med bordkort, hæfte bordplan mv, for vi er ved at bygge til, og det ville vi meget gerne være færdige med inden brylluppet, men det når vi nok desværre ikke. Vi har ellers været igang sinde marts. Jeg gider ikke mere..... :balloons:

Jeg vil nusse med bryllups-tam-tam og bare hygge mig med det.....

Vi blev ikke poltet i lørdags, men nu er datoen slået fast. D. 23/9, min veninde blev nødt til at sige det til mig, for det er den dag jeg skal til 2. tilretning, så det skulle jeg jo helst have flyttet..... :blush:

Jeg synes ellers det har været vældig sjovt at vide at de havde planlagt polter den dag, især når de spurgte til hvordan det går med kjolen, og jeg så lige sagde at jeg skulle til tilretning d 23. Der har været nogle sjove ansigtsudtryk ind imellem... Det passede jo ikke lige med deres planlægning.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Jeg glæder mig til at høre mere fra jer. Der er vist nogle af jer der er tættere på DAGEN end jeg er. Hvordan har I det?

Jeg er et rystende nervevrag allerede. Men jeg glæder mig samtidig helt vildt..

Kæmpe :biggrin:

Karina

0

Del dette indlæg

Jeg tænkte på det samme hertil morgen, det må være tid til at få vores tråd frem i lyset.

Altså herhjemme går det rigtig godt:

* Elisabeths tøj er der 100% styr på inkl. sko (Elisabeth er min bonusdatter)

* Jespers tøj er der 100% styr på inkl. sko

* min kjole er kommet hjem :balloons: og jeg skal prøve den igen på fredag, der er styr på sko, diadem og næsten mine smykker.

*vi er begyndt at få svar retur på vores invitationer - rigtig hyggeligt for de er alle skriftlige

* jeg har lavet kirkehæfterne, og er selv lidt stolt over dem (billederne kommer senere)

* vi har holdt møde med vores toastmaster - og det var rigtig godt, det skal han nok styre 100%

og så er det ved at være dejligt tæt på nu, og vi glæder os.... MEGET!

:biggrin: Lisen

0

Del dette indlæg

Det er altid så dejligt at høre fra andre oktober brude :biggrin: Det lader jo til, at tingene er underkontrol hos de fleste af jer. Jeg synes også, at vi har nogenlunde styr på det - men tvivlen sidder jo altid bagerst i en - om man nu er bagud, om man burde være stresset osv. Men sådan ser det ud hos os:

- Jeg var til kjole-tilretning i fredags. Da det er 3½ måned, jeg købte min kjole, var jeg meget spændt på at se den igen. Jeg ved ikke med jer, men jeg bliver jo altid i tvivl, når jeg ser mange af de andre smukke kjoler, man kan få :td: Men al tvivl er væk nu. Det er en fantastisk kjole, og jeg er bare så glad :)

- Vi har fået lavet udkastet tilbordplanen her i weekenden. Det er jo altid et puslespil at få til at gå op. Nu skal jeg til at være kreativ med, hvordan jeg får den lavet til gæsterne. Je har lavet en tråd i går, hvor jeg søger idéer. Hvis I skønne oktober-brude kan hjælpe mig, vil jeg blive glad :bearhug:

- Toastmaster bogen er lavet og skal afleveres i dag

- Indholdet til bordhæfterne med præsentation af gæster, menu osv. er på plads. De skal bare trykkes og foldes. Håber jeg kan få dem trykt i denne uge, så jeg kan komme igang i næste uge. Det tager jo lang tid med 72 hæfter - pyha :huh:

- Vi var til vinsmagning i går og fik bestemt os får vin m.v Så alt det er bestilt og skal bare afhentes ugen inden brylluppet

- Og ellers mangler jeg at få lidt på plads vedr. oppynt af salen. Og så er der selvfølgelig aftale med frisør, præst, ansigtsbehandling osv. Men det kommer jo hen ad vejen.

Det var rart at få sat ord på det, jeg mangler. Undskyld det gik ud over jer :blush: Det hjælper bare altid at få det hele skrevet ned og "få luft".

Og mht. polterabend - så kan jeg læse, at der er andre end mig, der er spændte. Nogen har endda fundet ud af datoen - det må være skønt :blush: Vi fik brev i fredags om, at vi skulle gøre os klar med en overlevelsestaske, tæppe, regntøj osv. til lørdag kl. 9. Men de snød os - de kom aldrig :( Vi havde dog luret, at det ikke ville blive den weekend, men vi gjorde selvfølgelig, som vi fik besked på. Jeg har en mistanke om på lørdag. Jeg er nu ikke nervøs - bare rigtig spændt :)

Ikke mere fra mig i denne omgang - det ender bare med, at I bliver trætte af at lytte til mig.

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Hej Annett..

Vi bliver aldrig trætte af at høre om andres planlægning, bekymringer osv... :blush:

Jo mere jo bedre..

Jeg suger alt til mig...... :biggrin:

Som skrevet tidligere er jeg gået i stå med indholdet til bordhæfterne, må jeg være så fræk at spørge om hvordan du har lavet dine?

Eller er der andre der har nogle ideer?

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal skrive og hvor meget om hver gæst. Det eneste jeg er blevet enig med mig selv om, er at der IKKE bliver lavet en til hver gæst, der kommer kun til at være 3-4 styk på hvert bord. Vi bliver ca 95, så det ville blive noget af en mundfuld at lave en til hver... :boohoo:

:bearhug: Karina

0

Del dette indlæg

Det er jo det, der er så SKØNT ved BK. Der er aldrig nogen, der bliver trætte af at lytte :biggrin:

Det er en stor omgang med bordhæfterne. Og 95 stk. er rigtig mange. Som nævnt, så bliver vi 72. Jeg har valgt at bruge bordhæftet som bordkort også. Dvs. at gæstens navn kommer til at stå udenpå. Derfor er der ingen vej udenom for os. På første side i hæftet bliver der så vores "velkomst-salut", derefter præsentationen af alle gæsterne og tilsidst menuen. Vi skal ikke ha' nogen velbekomme sang :blush:

Mht. præsentationen så skriver vi selvfølgelig, hvem det er - fx. Annett's storesøster. Derefter skriver jeg en sætning eller to om hver gæst. Det er en eller anden sjov ting, derkan grines af og fortælles historier om ved bordene. Men det er en lang smøre, når der skal stå noget om så mange. Det bliver nødt til at stå lidt småt, men gæsterne må jo pudse brillerne :bearhug: Jeg har en svoger, der trykker hæfterne for os, så jeg håber meget, at han kan få det hele til at være der.

Håber det var noget, du kunne bruge til noget :boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer