Guest Liljerose

Hjælp til invitationer!

6 indlæg i dette emne

Er der nogen, der kan hjælpe mig?? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Jeg har fået hvide roser på hjernen, og jeg ved præcis, hvordan de skal se ud.

Men! jeg synes måske, det er lidt vildt at bestille invitationer mv. hjem fra New York.

Er der nogen, som har set noget lignede i Danmark, på nettet - eller ved I, om man kan lave det selv (og hvordan??) eller få nogen til det?

Jeg er ikke i besiddelse af de kreative evner, som mange herinde er, så klippe-klistre-øvelsen er dømt til at mislykkedes (har en gang limet mig selv sammen med en musetrappe og en omgangsuperlim :griner:- )

Mange knus LJ

post-21530-1155715740.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen, der kan hjælpe mig?? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Jeg har fået hvide roser på hjernen, og jeg ved præcis, hvordan de skal se ud.

Men! jeg synes måske, det er lidt vildt at bestille invitationer mv. hjem fra New York.

Er der nogen, som har set noget lignede i Danmark, på nettet - eller ved I, om man kan lave det selv (og hvordan??) eller få nogen til det?

Jeg er ikke i besiddelse af de kreative evner, som mange herinde er, så klippe-klistre-øvelsen er dømt til at mislykkedes (har en gang limet mig selv sammen med en musetrappe og en omgangsuperlim :griner:- )

Mange knus LJ

Hva med at lave noget i photoshop eller hvad alle de der billed redigerings ting hedder... fint et flot billede og leg lidt med det, så køb noget lækkert papir og kast dig ud i at prøve dig lidt frem... det er hele fornøjelsen værd at have lavet sine egne invitationer *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Kære Hanne,

Sikke et tilbud - tusind tak skal du have!!!

Jeg har dog lige fundet en masse rosebilleder af den franske kunstner Redouté, og trykkeren på mit arbejde kan muligvis hjælpe med at lave hele herligheden.

Min kæreste påstår, at det skal trykkes for at blive pænt - ikke printes (og det fatter jeg så ikke en brik af!).

Må jeg evt. vende tilbage til dig?

Knus LR

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste påstår, at det skal trykkes for at blive pænt - ikke printes (og det fatter jeg så ikke en brik af!).

Det kommer helt an på printeren. Vi har en printer der printer i trykkvalitet. Så det er forskelligt. Men selvfølgelig kommer det BEDSTE resultat med tryk, men det er NOGET dyrere jo ... ;)

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer