Guest Katharina Stendys

Forsikringsselskaber!

10 indlæg i dette emne

Ja sidste år den 26 august, efter hele 4 timer på rustur, besluttede en latterlig smatso at ødelægge resten af turen, og det næste år for mig! Hun skubbede mig hårdt i ryggen og knæk spas kræk, så var knæet smadret og foden brækket!

Nu har jeg så været gennem hele systemet det sidste år, med genoptræning, behandling og skal nu opereres her den 29 august! Øv øv øv - lægen har sagt at mit knæ aldrig bliver 100% i orden igen, men burde kunne blive brugbart! (lige nu kan jeg ikke gå en lang tur uden større smerter, hævelse, låsning osv.)

Sidste år ringede jeg selvfølgelig og meldte det til min ulykkesforsikring, og fik så besked på at skaden er anerkendt og jeg skulle ringe efter et år, det gør jeg så idag! Forståeligt nok kan min men grad ikke måles før efter operationen, men jeg skal vente yderligere 6 mdr. før de vil tage stilling, og skal jeg opereres igen næste sommer, skal jeg vente 6-8 mdr derefter!

Jeg kan godt forstå at de ikke vil måle mengraden før efter den første operation, men hvor mange operationer, og hvor megen udskydelse skal der til før at de vil tage affære! Det kan da ikke passe at der skal gå så mange år inden der sker noget!

Og denne her operation, der skal de formegentlig bare kigge ind, for at bestemme hvad der er galt, og er det "bare" nogle slimhindefolder, så kan det ordnes med det samme, men er det min knæskal ligesom de frygter, så skal jeg gennem en større operation næste år, hvor genoptræning tager 3 mdr. før jeg kan gå, og endvidere 6 mdr med genoptræning, SÅ vil de måle mén grad, forudsat at jeg ikke skal opereres igen!

Synes virkelig det er så latterligt! Jeg betaler den forsikring for at kunne få hjælp i tilfælde af ulykke, JO jeg får dækket fysioterapi og lign. men det dækker bare ikke for det ÅR hvor jeg ikke har kunne arbejde! Det ÅR hvor jeg har måttet opgive fitness og al form for motion! Osv osv osv osv!

Det er så dybt frustrerende! Hende trunten har ikke engang sagt undskyld, mit knæ bliver aldrig i orden igen, og jeg kan stadig ikke få så meget som 2 kr i erstatning! :bask: :banned: :bask: :banned:

Jeg unskylder mit vredesudbrud, jeg trængte bare til at komme af med det! Ved godt at forsikringsselskaber er som de nu en gang er, og at det sikkert er rigtig nok! Men det gør det ikke mindre træls!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Du...

Ja, det er virkelig en møg situation at stå i. Og jeg kan godt forstå din vrede, ingen tvivl om det. Jeg er sikker på, at du ikke er den eneste, der indimellem har lyst til at gå helt amok på ens forsikringsselskab. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/angry.gif

Og jeg er selv én af dem... og det med det faktum i mente, at min bror arbejder for GF i skadesafdelingen, min bedste veninde for TRYG som kunderådgiver og min ven for TOP-DK. Så jeg hører masser af historier fra forsikringsverdenen, så det er lidt som at stå med en fod i hver lejr.

Men der er desværre mange som prøver at snyde selskaberne, og jeg kunne forestille mig at alle de foranstaltninger de kommer med, dels er pga sådanne tilfælde. Og der er jo en helvedes masse beaukrati involveret... :blink:

Men men men... det kan du ikke bruge til noget, det er jeg godt klar over, men du skal vide at jeg virkelig føler med dig, og jeg håber at der kommer til at ske noget, så du kan få noget erstatning hurtigst muligt...

Mange Tanker og :griner:- Maj

0

Del dette indlæg

Hvor sjovt det er GF jeg har som forsikringsselskab!

Det er jo ikke dem der sidder på arbejde der er noget galt med, men nogen gange føler man bare at fordi andre er nogle idioter, så skal man selv bøde for det! Selvom man ikke har gjort andet end at betale min forsikring til tiden, og ellers få forvoldt skade udefra!

Verden er bare uretfærdig nogen gange! Er vred, men mest over systemet og måden det hænger sammen på!

0

Del dette indlæg

Hejsa

Bare læs af...

Du lyder som du godt lige kunne bruge et :griner:- så det får du. Forsikringsselskaber er bare nogen gange for meget - men som der bliver skrevet så er der rigtig mange der forsøger at snyde.

Håber din sag går på plads - og held og lykke med operationen.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif daisy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor sjovt det er GF jeg har som forsikringsselskab!

Det er jo ikke dem der sidder på arbejde der er noget galt med, men nogen gange føler man bare at fordi andre er nogle idioter, så skal man selv bøde for det! Selvom man ikke har gjort andet end at betale min forsikring til tiden, og ellers få forvoldt skade udefra!

Verden er bare uretfærdig nogen gange! Er vred, men mest over systemet og måden det hænger sammen på!

Hej Igen...

Ja, og det skal du også have lov til, ingen tvivl om det! Jeg tror de fleste af oz kender den frustration og vrede som du føler lige nu...

Jeg håber det hjælper at komme af med lidt frustrationer her på siden, så det ikke overskygger alt for megen af din hverdag...

mange :griner:- Maj

0

Del dette indlæg

Det overskygger ike hele min hverdag! Men har det lidt på den måde, jeg skal tynges med et ødelagt knæ resten af mit liv! Lidt økonomisk kompensation ville ikke være af vejen! Det kan ikke gøre noget bedre, men det kan hjælpe på økonomien i det mindste! :griner:-

Hvor er i bare søde at i gider og høre på mit brok!

0

Del dette indlæg

Søde Katharina...

Jeg kan fuldt ud sætte mig ind i din situation!!!

Har nemlig selv været hele møllen igennem efter en trafikulykke for 16 år siden.

Send mig en PM, hvis du har brug for at snakke med en der har prøvet hele balladen.

Og husk så, at det IKKE er brok, du har LOV til at være frustreret og det er rigtigt godt for dig at du kommer a' med det. :griner:-

Stort http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif og masser af tanker fra Marianne

0

Del dette indlæg

Det nytter bare ikke noget at klage her og så iøvrigt sidde passivt og vente på at Forsikringsselskabet vender tilbage, eller gentagne gange undskylder at der endnu ikke sker noget.

Sæt tommelskruerne på dem. Tru dem med "Kontant", pressen m.v. og bed om at komme til at tale med en overordnet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det nytter bare ikke noget at klage her og så iøvrigt sidde passivt og vente på at Forsikringsselskabet vender tilbage, eller gentagne gange undskylder at der endnu ikke sker noget.

Sæt tommelskruerne på dem. Tru dem med "Kontant", pressen m.v. og bed om at komme til at tale med en overordnet.

Det ville jeg også gerne! Men pt. er det jo første gang jeg snakker med dem efter de har anerkendt skaden! Jeg ringede jo til dem idag, da jeg skulle henvende mig omkring årsdagen for ulykken!

Ind til videre har de jo kun givet deres ord på at det kommer til at tage tid, og det er jo også reelt nok at de ikke kan bedømme noget før efter operationen! Men hvis de ikke vil bedømme mén grad her efter den første operation, så skruer jeg også bissen på!

Man kan bare ikke gøre så meget nu! Men det kommer, jeg vil i hvert fald ikke vente flere år på at der kommer gang i sagerne!

Jeg ved godt at der skal tages aktion på sagerne! Efter min bilulykke havde jeg problemer med kommune forsikring, men efter at have truet dem med advokat og så gik der 3 dage så lå den første chek for svie og smerte der!

Dette her var bare mit behov for at lukke vreden ud, det er bedre end at lukke den inde! Men tak for rådet! Man skal jo ikke bare sidde stille og gøre ingenting, men lige nu er der bare ikke så meget at gøre! Jeg vidste jo godt at jeg skulle vente til efter operationen, vidste bare ikke jeg skulle vente 6 mdr og så endvidere 1 år hvis jeg skal opereres igen! Men i tilfælde af det, så går jeg som sagt i krig!

:griner:-

Kære Marianne!

Tusinde tak for dit tilbud, kan være jeg tager dig på ordet! Jeg har selv været i en bilulykke her i marts måned, og døjer med et meget svært piskesmæld, hvor hele nakkesøjlen blev revet af plads! Og bliver nok aldrig bedre! MEN den sag går noget nemmere i hvert fald med det ene af selskaberne, og der har ikke været noget med mit eget endnu! Der må jeg vente til marts måned, men der skal og kan der heller ikke komme operation på tale, så der burde der være en chance for at det går noget nemmere!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer