Guest tassebasse

Brudebuket og aflevering???

10 indlæg i dette emne

Hej Alle :balloons:

Min far bliver ved med at sige, at brudebukketten skal ikke afleveres i våbenhuset i kirken, men at jeg skal have den med når jeg forlader mit barndomshjem, og den derfor skal leveres hos ham inden vi kører i kirke fra ham af...

Hvad siger i til det? hvordan gjorde/gør i??

Mange hilsner Fra Tassebasse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu har jeg jo ikke selv prøvet det selv endnu men når vi har lavet brudebuketter i den blomsterbiks hvor jeg arbejder er det meget forskelligt hvordan folk vil ha det.... Nogle gange bringer vi til våbenhuset eller hjem til bruden andre gange henter gommen eller bruden den selv i butikken.... så man kan få det lige som man ønsker det... men jeg ved ikke helt endnu hvordan jeg vil ha det.... man må jo ikke binde den selv :balloons:

0

Del dette indlæg

Min mand hentede buketterne (brystbuketter, brudepigebuket og min buket) hos blomsterhandleren om formiddagen.

Jeg havde sagt til min mand, at jeg gerne ville have at den lå i våbehuset til mig, for det var en spænding, som jeg gerne ville vente med at få udløst til jeg alligevel kom helt spændt til kirken.

Jeg var glad for det valg og endnu mere glad for min buket.

Knuz

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu har jeg jo ikke selv prøvet det selv endnu men når vi har lavet brudebuketter i den blomsterbiks hvor jeg arbejder er det meget forskelligt hvordan folk vil ha det.... Nogle gange bringer vi til våbenhuset eller hjem til bruden andre gange henter gommen eller bruden den selv i butikken.... så man kan få det lige som man ønsker det... men jeg ved ikke helt endnu hvordan jeg vil ha det.... man må jo ikke binde den selv :balloons:

Hej Blomst

I vores tilfælde vil det passe bedst, at jeg henter buketten samt brystbuket og til de 3 små, da min kosmetolog ligger lige ved siden af blomsterbutikken. Men inde i butikken sagde de til mig, at det betyder uheld, hvis jeg henter blomsterne. Nu skriver du, at du selv arbejder i en blomsterbutik. Hvad synes du om det? Er det noget du har hørt før? Personligt er jeg bedøvende ligeglad, da det er rent ud sagt umuligt for os, at han henter den. Men et eller andet sted blev jeg irriteret over det, og synes hun burde holde sin mund. Netop fordi jeg fortalte hende problematiken. Vi har en meget presset morgen og hver minut er for kostbart.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Hej :balloons:

Jeg får min brudebuket bragt hjem til mine forældre, hvor jeg skal sove, klæde om osv. Hende der laver min buket sagde, at det var det eneste, de ville gøre. De turde simpelthen ikke risikere, at den var væk, når jeg kom, eller at noget gik galt. Så den kommer hjem til mine forældre i løbet af formiddagen :bearhug:

Det er også bedste løsning for mig. Så har jeg ikke det at tænke på, når jeg ankommer skide nervøs til kirken. Jeg vil gerne gå og "lære den lidt at kende" :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Det er vist meget individuelt, hvordan man vælger at gøre det.

Jeg fik min buket herhjemme - min mand kom med den + blomsterne til brudebørn. Mens han afleverede blomsterne her, så forduftede jeg til modsat ende af huset - han måtte jo ikke se mig :bearhug: .

:balloons:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Hej Blomst

I vores tilfælde vil det passe bedst, at jeg henter buketten samt brystbuket og til de 3 små, da min kosmetolog ligger lige ved siden af blomsterbutikken. Men inde i butikken sagde de til mig, at det betyder uheld, hvis jeg henter blomsterne. Nu skriver du, at du selv arbejder i en blomsterbutik. Hvad synes du om det? Er det noget du har hørt før? Personligt er jeg bedøvende ligeglad, da det er rent ud sagt umuligt for os, at han henter den. Men et eller andet sted blev jeg irriteret over det, og synes hun burde holde sin mund. Netop fordi jeg fortalte hende problematiken. Vi har en meget presset morgen og hver minut er for kostbart.

Hej Krebs

Ja det er ikke noget vi underholder med i butikken og jeg har faktisk aldrig hørt at det skulle bringe uheld.... Jeg må ikke binde buketten selv fordi det er jo manden der skal stå for den del og derfor siger man nok at det ville bringe uheld.... Hvis jeg var dig ville jeg blæse på hvad de nu siger og gamle skrøner.... Dagen er jo jeres og skal forløbe så glat som muligt.... Det er så min menning håber du kan bruge den Hilsen Blomst

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blomsterhandleren kom og afleverede buketten og brystbuket, så min far og jeg var klar til kirken. Var glad for at have den med på turen til kirken. Fik set hvilke blomster min mand havde valgt, og han havde jo hørt efter.

Charlotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer