Bryllupsmusen

Optøning af nedfrosset bryllupskage

7 indlæg i dette emne

Dette indlæg skulle vist ligge i madkatagorierne, men der kigger folk vist ikke så tit :bearhug:

Efter vores bryllup frøs vi øverste etage af vores bryllupskage ned. På søndag er det så 1 år siden, at vi havde vores fantastiske dag :balloons: og der vil vi gerne spise den gemte bryllupskage - som traditionen vist siger :bearhug:

Nu er spørgsmålet bare, hvordan tøer man sådan en kage bedst op? - køleskab? uden for køleskab? hvor længe? osv.

Jeg vedhæfter lige et billede, så I kan se, hvor stor den er og hvilken slags kage jeg taler om (der er choko- og hindbærcreme i) MUMS ... :bearhug:

post-12069-1155926706.jpg

Redigeret af Bryllupsmusen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette indlæg skulle vist ligge i madkatagorierne, men der kigger folk vist ikke så tit :bearhug:

Efter vores bryllup frøs vi øverste etage af vores bryllupskage ned. På søndag er det så 1 år siden, at vi havde vores fantastiske dag :balloons: og der vil vi gerne spise den gemte bryllupskage - som traditionen vist siger :bearhug:

Nu er spørgsmålet bare, hvordan tøer man sådan en kage bedst op? - køleskab? uden for køleskab? hvor længe? osv.

Jeg vedhæfter lige et billede, så I kan se, hvor stor den er og hvilken slags kage jeg taler om (der er choko- og hindbærcreme i) MUMS ... :bearhug:

Mit forslag er at tø den langsomt op i køleskabet over 2 par dage, og så tag den ud af køleskabet et par timer før den skal spises (med mindre den skal spises ganske kold).

Så skal den bruges på søndag, så hiv dem op lige nu med det samme og smid den og køleren ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser :bearhug: Kagen er nu taget ud af fryseren. Jeg er spændt på, om den har overlevet et år i nedfrosset tilstand :bearhug:

Det er en super flot kage I hvade jer der.

Tak - vi var også selv MEGET tilfredse :bearhug:

Tillykke med 1. bryllupsdag på søndag og held og lykke med den flotte kage.

Tak - det er helt utroligt, at der allerede er gået 1 år. Jeg tager stadig ind imellem bryllupsbillederne frem og får tårer i øjnene, når jeg ser alle de dejlige gæster, min mand og min kjole ... :balloons:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, hvor var jeres kage bare flot!

Vi skal her til oktober holde 4xfødselsdag (min mand, mor, far og jeg) for familien og tager så den midterste (ud af de 3 lag der var) og servere som dessert..........

Toppen har jeg hørt at man skal servere/spise til barnedåben - og det passer meget godt for det bliver nok i maj næste år........... så Der spiser vi den - tror jeg nok?!

Men nu ved jeg da hvordand en skal tøes op :bearhug:

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer