Guest Sangfuglen

Hvad synes I?

30 indlæg i dette emne

Efter lange overvejelser har jeg bestemt mig for at ligge billederne af mig i min (måske) kjole for at hører jeres mening.

Elsker kjolen og dens detaljer, men jeg er lidt i tvivl om jeg ser for stor ud. Ja, jeg er jo stor, men lige den dag vil jeg altså gerne tage mig så godt ud som muligt og ikke se større ud end jeg er.

Hvad synes I?

:bearhug: Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg kan godt sætte mig ind i dine bekymringer, jeg heller ikke selv en slank sild. Jen synes du får en flot talje i kjolen, men kan overdelen syes lidt ud øverst? Synes det er lidt synd at den er så åben øverst, det ville nok kunne afhjælpes lidt ved at sy den lidt ud?

Men jeg vil give birdie5 ret i at et billede forfra ville være dejligt.

:bearhug:

TP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Meget SMUK kjole du har fundet der :angry:

Nu ved jeg jo så ikke om den er tilrettet eller om den skal tilrettes? Min mening er at den skal rettes en smule til foran så den sidder flot til ved brystet, og bagpå skal ryggen udlignes så der ikke er så stor forskel på snørre afstanden, altså at snørre stykket er så bredt foroven og helt samlet i livet. Når det er gjort så syntes jeg bestemt at du er MEGET SMUK i kjolen.

Må sige det samme som de andre, STOR HVOR????????

:blush::blink:()()

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

Hvor er I altså søde. :blush:

Jeg er normalt str. 46 for neden og 42-44 for oven. Kjolen der er bestilt hjem er str. 48, så helt lille er jeg altså ikke. Alle de kjoler jeg har prøvet har været ALT for store ved barmen, da min krop ikke helt "passer" sammen.

Kjolen har været brugt af en anden og passer derfor ikke helt mig, jeg har som sagt fået bestilt en ny hjem som jeg skal prøve og hvis den kan tilrettes så den sidder perfekt, så tror jeg at det er den.

:bearhug: Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wau en smuk kjole - og helt ærlig hvor pokker syns du lige at du er stor henne? :blink:

Jeg syns dog at det er ærgeligt at snøren bagi er så meget åbent, men mon ikke det bliver bedre, når du får en HELT ny kjole.

Men den er smuk.... virkelig smuk!

:blush: Lisen som også er en 48

NU var min egen kjole en 46 og jeg synes da du ser 10 gange mindre ud end jeg!

0

Del dette indlæg

Ejjjj Sanne altså, nu har jeg jo lusket rundt herinde længe også før jeg blev friet til og jeg har set din kjole mange gange og tænkt nøjjj hvor er hun flot (jeg vidste jo godt at vi var nogenlunde samme str.) Så når du nu siger at du synes jeg ser "10 gange mindre ud" SÅ bliver jeg da glad men tænker nu også " hun ved da vist ikke helt hvad hun snakker om" :blush:

Nogen gange tror jeg at det er svært at vurdere sig selv, for man vil altid se fejlene, det er også derfor det er så rart at man kan spørge herinde og (forhåbentlig) få nogle ærlige svar.

0

Del dette indlæg

Jeg synes, at den ser rigtig pæn ud - på billedet ser du langt fra tyk ud, men det er lidt svært at vurdere, når du ikke står sammen med nogen. Jeg kan frygte, at din barm kommer til at "fylde for meget" med alle perlerne, men snittet ned om kroppen/hofterne er meget klædeligt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolen er simpelthen rigtig flot, elegant og romantisk. Da du skrev du følte dig stor, så forstod jeg virkelig ikke hvorfor! Du går en rigtig pæn talje og barm i den!

Jeg har selv min kjole i 42-44 og syntes jeg ser større ud!

Men sådan er det vel tit med ens egne øjne på én :blush:

Men du kan bære den med stolthed :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg kan bestemt kun tilslutte mig de andre - meget smuk kjole og et lækkert snit (synes bestemt ikke perlerne gør din barm for stor)

Jeg er også selv en str. 46, og glæder mig vildt til at skulle have min kjole tilrettet på mandag, men jeg synes faktisk, du ser mindre ud end str. 46/48 i kjole.

Så bare stol på alle tilkendegivelserne herindefra, og den glød alle brude har, synes jeg, ofte gør, at man kan have en sæk over hovedet - og alle vil stadigvæk synes, du ser overskøn ud.....

Så få bare bestilt den hjem, hvis den giver dig "suset" i mavsen

Knus Mette :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer