Speka

Glædelig nyhed

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:biggrin:

Den er langt fra sjov, det er det alle frygter når man skal til den scanning.

Jeg håber der moderkagebiopsien viser, at der ikke er noget galt og at det blot skulle testes på en eller anden måde, for hvad skulle det andet gøre godt for.

Jeg formoder tallet ikke er 1-2 for så havde du sikkert kunne huske det, så jeg håber risikoen er oppe over de 100 eller sådan noget....... Nu er det jo 8 måneder siden jeg fik foretaget den scanning, så derfor har jeg jo ingenting frisk i erindringen :sm: Men jeg mener, at tallet skal ligge under 300 førend de siger risikoen er høj...... Men der er stadig gode chancer.

Håber det bedste for dem og bare vær åben og snak med dem, det er det der hjælper bedst synes jeg.

:huh: Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, skal de vente 14 dage????? Det er godt nok længe :huh:

Det er lidt et chok at få når man selvfølgelig regner med at ens baby er helt perfekt. Så jeg håber at resultetet fra prøven ikke er alarmerende eller noget at bekymere sig om.

Jeg tror bare du skal give dem en masse støtte og ikke trække dig tilbage og snakke om noget andet. De må være skide kede af det og have brug for at tale om det.

:biggrin::sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige en masse :biggrin: , med beskeden på at dele ud af dem :huh: . Det er jeg nu slet ikke i tvivl om at du vil gøre under alle omstændigheder.

X'er fingre og håber det bedste for de kommende forældre.

:sm:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare den bedste nyhed........ Det er jeg rigtig glad for, at høre på hele jeres families vegne. Har jo for et lille ½ år tid siden selv født min søn i 21. graviditetsuge, så jeg ved alt om hvor hårdt sådanne ting er.

Er glad for, at det indtil videre har en lykkelig udgang - lad det blive ved det de næste 25 uger :sm:

:biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lige blevet ringet op af min bror, de har allerede fået svar. Barnet har IKKE downs!

Tak for jeres knus og tanker...

Det var dog den allerbedste nyhed at gå til køjs på :sm: :yay: :biggrin: .

:huh:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer