Sign in to follow this  
Followers 0
Magleby

Mine negle slog fejl!!!!!!!

10 posts in this topic

Ja nu ved jeg ikke om jeg må hænge klinikken ud her inde!!!

MEN MEN mine gele negle har slået fejl!!!

Havde bestilt Franske negle, men fik gele negle istedet!!!

FIk sådan en beskidt behandling, så jeg sætter aldrig mine ben i den butik igen.

De negle jeg har fået sat på er alt for små, de passer slet ikke, butikken sagde at det er fordi mine negle er for brede, så jeg ville aldrig kunne få nogle der passer!!!

HJÆLP!!!!

SKAL giftes på lørdag, og har en virkelig travl dag i morgen!!

0

Annonce ♥

ØV!!!!!!

Jeg kender altså ikke noget til negle - men jeg tror altså ikke det passer hvad de siger i forretningen......

:biggrin:

Beatles

0

ØVØVØV - det er bare noget du IKKE har brug for lige nu. Jeg håber du finder en løsning, men der er godt nok ikke meget tid.

:biggrin:

:sm:

-Lisbeth

0

Hvis du i givet fald er frisk på en tur til Ølby Stationscenter ved Køge, så ring til Bellissimo på 5663 2201 og forklar dem dit problem.

De er hamrende dygtige og hvis nogen kan redde dine negle, så er det Bettina & Co....

Jeg forstår slet ikke den med at dine negle skulle være for brede, det er mine nemlig og jeg får uden problemer lavet de flotteste franske gelenegle hos Bellissimo hver 4. uge.

Jeg håber inderligt at du finder en løsning! :sm:

Stort :biggrin: fra Marianne

0

Annonce ♥

Prøv eventuelt at skrive til badutski - hun er negletekniker eller noget i den stil! Hun kan i hvert fald svare på dine spørgsmål! Ved ikke om hun kan hjælpe dig med neglene nu, men det er da ingen skade til at høre hende! Hun er i hvert fald dygtig!

0

Sikke dog en fornærmende bemærkning!?

Hvis hun syntes dine negle var for brede - burde sækken så ikke sige det med det samme: Det kan jeg desværre ikke lave! Istedet for at klaske noget dyrt på du er ked af?!

De skulle skamme sig!

Jeg er ked af at du skal trækkes med at bruge tid og penge på at få det lavet om.

Men næste gang nogen er så stride ved dig, så SLÅR du dem!!! Lover du?

0

Ja her kan jeg altså ikke lade være med at give mit besyv med....

DU HAR IKKE FOR BREDE NEGLE.....BASTA. Butikken har bare ikke et godt nok udvalg af tip-størrelser hjemme.!

Normale tipper (franske og alm.) fåes i 10 standard størrelser, som faktisk passer de fleste (jeg har selvtemmelig brede negle).

DERUDOVER kan man faktisk få 3 ekstra brede/store størrelser i begge typer tipper. Så jeg har endnu ikke været ude for at en kunde ikke kunne få påsatte kunstige negle. (tænk på at man faktisk også kan få tipper til tåneglene - og de er jo sjældent små og fine på nogele af os..hehe)

Det tyder mest på at den benyttede klinik ikke har haft den fornødne ekspertise og/eller viden om produkterne.

Det værste en negletekniker kan gøre at er sætte for små tipper på kundens negle, da de derved strammer og faktisk bliver fingerspidserne ømme i de første 2-3 døgn - ikke særlig behageligt. (det oplever man også tit med matasnegle - fordi man har en tendens til at vælge tipperne et nummer mindre end de burde være...hehe).

Jeg ville helt klart klage til klinikken og forsøge at få refunderet mine penge, da det absolut ikke lyder somom de har gjort et ordentlig job.

Venligst

Badutski

0

Ja her kan jeg altså ikke lade være med at give mit besyv med....

DU HAR IKKE FOR BREDE NEGLE.....BASTA. Butikken har bare ikke et godt nok udvalg af tip-størrelser hjemme.!

Normale tipper (franske og alm.) fåes i 10 standard størrelser, som faktisk passer de fleste (jeg har selvtemmelig brede negle).

DERUDOVER kan man faktisk få 3 ekstra brede/store størrelser i begge typer tipper. Så jeg har endnu ikke været ude for at en kunde ikke kunne få påsatte kunstige negle. (tænk på at man faktisk også kan få tipper til tåneglene - og de er jo sjældent små og fine på nogele af os..hehe)

Det tyder mest på at den benyttede klinik ikke har haft den fornødne ekspertise og/eller viden om produkterne.

Det værste en negletekniker kan gøre at er sætte for små tipper på kundens negle, da de derved strammer og faktisk bliver fingerspidserne ømme i de første 2-3 døgn - ikke særlig behageligt. (det oplever man også tit med matasnegle - fordi man har en tendens til at vælge tipperne et nummer mindre end de burde være...hehe).

Jeg ville helt klart klage til klinikken og forsøge at få refunderet mine penge, da det absolut ikke lyder somom de har gjort et ordentlig job.

Venligst

Badutski

Hejsa Badutski

Glæder mig til at få lavet negle at dig til mit bryllup næste sommer.

Og til trådstarter:

Synes helt sikkert du skal klage over den behandling du har fået og forlange pengene retur.

Jeg håber virkelig, at dine negle kommer i orden til dit bryllup.

Badutski, kan du ikke give hende nogle ideér til, om de påsatte negle kan rettes op på en eller anden måde eller om det evt. er en idé at få dem fjernet (selvfølgelig af et andet sted) og få sat nogle helt nye på.

0

Annonce ♥

Jeg ville meget gerne - man vil helst ikke udtale om de specifikke negle uden at have set dem - jeg kan ikke danne mig et kvalificeret indtryk kun ud fra en kort beskrivelse...... Desværre.

Badutski

0

eller prøv Sapana klinikken i roskilde de er super gode ...de har lavet mine i 2 år nu.

www.sapana.dk

0