rinaldo

beretning for d. 8 april 06

34 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Ja jeg er stadig aktiv herinde selvom vi blev viet for en del måneder siden. Nogle kan måske huske mig.

Her er min beretning som det har taget mnge måneder at komme igang med af flere årsager.

Alt var ikke lutter lagkage op til brylluppet.

Jeg mødte kenneth for 4 år siden på seminariet og på vores 1 års kæreste sad vi med lille Josefine i armene så det gik lidt stærkt.

For 2 år siden købte vi et lille række hus på Amager og det var her kenneth friede til mig. Meget uventet da det ikke er noget jeg har gået vildt op i.

Nu til selve dagen. Jeg sov hjemme hos min mor uden josse og kenneth og hans familie fra Jylland sov i vores hus.

Min veninde satte mit hår og lagde make up.

post-13823-1156571453.jpg

post-13823-1156571491.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor blev også dullet. her kan I se nakken på den smukke frisure.

Lige da jeg er kommet i kjolen ringer kenneth og spørger hvilket slips kan skal tage på. Han havde selv fundet sit tøj og ville ha sit ny indkøbte røde slips men bridezilla :blushsmiley: her havde købt et beige til at matche kjolen for min top var svag lyserød. Der var megen brok men hans mor fik ham overtalt. :bask:

post-13823-1156571770.jpg

post-13823-1156571787.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Rinaldo.

Skønt at se dig herinde igen, selvfølgelig kan vi da huske dig. Jeg kan ihvertfald :bearhug:

Dejligt at få lov til, at se nogle billeder fra din dag også selvom den ikke helt blev som forventet, det er jeg ked af at høre. Det er så ærgeligt når tingenge bare ikke går som planlagt - men det lyder på dig som om det var tiden op til brylluppet.

Gemalen var da godt nok fin og brudebukketten smuk. Hold da op din veninde er ferm på fingrene - det kan du ikke klage over. Du er godt nok også dejlig i din flotte kjole.

Venter spændt på flere billeder.

:balloons: Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vielsen skulle være kl. 14 og min mor bor ca 20min i bil derfra. Dagen gik stille og roligt og jeg var på intet tidspunkt nervøs.

Jeg glædede mig bare helt vildt.

Endelig var vi der og min far stod og ventede i våbenhuset og var bare så stolt :loveshower:

Pludeselig var det tid og dørene gik op

post-13823-1156572646.jpg

post-13823-1156572672.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastiske billeder...... nyder dem.

Havde glædet mig til, at se dem. Havde forventet at jeg kendte dig når vi nu var fra samme lille bitte by, men åbenbart ikke. Men så havde du vel også reageret på mit avatar :biggrin:

Har i ikke snart slugt morgenmaden ???? :kiss:

HEP HEP HEP

:balloons::bearhug::)

0

Del dette indlæg

Så er morgenmaden slugt.

Jeg sætter ikke så mange billeder ind af gæsterne, da jeg ikke ved om de vil ha det.

Vi var 69 til middagen og kl. 23. kom mit kor og festede resten af natten.

Festen blev holdt i et fotostudie så det var lidt anderledes lokale mæssigt.

Vi havde bestilt buffet mad for vores venner er meget forskellige og der skulle tages nogle hensyn :balloons:

Det var italiensk mad og smagte super lækkert.

Min far og kenneth

jeg valgte at holde en kort tale. meget personlig og derfor ikke offentlig gjort.

post-13823-1156579180.jpg

post-13823-1156579313.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Foeloveren jakob holdt en sjov tale med anekdoter fra gymnasiet tiden hvor de herre ikke lavede andet end at drikke og ryge smøger.

De lavede en klub for dem som fik dårlige karakterer :bearhug: :bask: :balloons:

Jakob er også lærer

post-13823-1156580001.jpg

post-13823-1156580012.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudevalsen blev danset og der blev revet slør og klippet sokker og boxershorts.

Kenneth havde taget slipset af da det var lidt dyrt.

Diana var min brudepige og bedste veninde

post-13823-1156580405.jpg

post-13823-1156580477.jpg

0

Del dette indlæg

Der er ikke nogle gode billeder af klippe seancen.

Vi festede hele natten :balloons: og blev til sidst smidt hjem af de "gamle".

Det var vist også tiltrængt. :bearhug:

Vi overnattede på hotel og det skønt at få alle nålene ud og ikke mindst skoene som jeg beholdte på hele dagen/aften/natten :)

post-13823-1156580592.jpg

post-13823-1156580608.jpg

0

Del dette indlæg

Det var en sjov og bevægende dag. Vi gjorde det på vores egen måde og det vil give som råd til alle jer kommende brude.

Det holdte hårdt til tider, men i sidste ende betalte vi selv og det var vores dag.

Min barndoms veninde kom ikke med til brylluppet, men tilgængæld fik de Nora som er født på vores bryllupsdag :loveshower:

Vi sad tilbords med vores venner og blev der en del ballade over. mine forældre er skilt og min mor ønskede ikke at min far fulgte mig op ad gulvet, men det holdt jeg altså på. :bask:

Jeg var glad for min utraditionelle kjole og det enkelte look. Nok ikke rigtig bridezilla,men mit valg :bearhug:

Har haft stor glæde af denne side hvor gode råd er i højsædet og ros og beundring.

jeg sætter billeder ind af bordene og fotografens billeder imorgen da de ligger en anden cd.

jeg sætter lige billedet ind igen hvor man virkelig kan se hvor meget vi stråler.

Jeg havde ondt i kæberne næste dag af at smile. :carrot: :balloons:

post-13823-1156581156.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har nydt at kigge billederne igennem - det ligner bare I havde alle tiders fest... I er godt nok også et smukt par - sikke I stråler.

Jeg synes din kjole er meget flot og elegant, jeg kan godt lide den stil.

Glæder mig til flere billeder :carrot: :carrot:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer