Guest seadancer

Forarget over bordplan?:(

12 indlæg i dette emne

Hejsa.....

selvom der er længe til endnu, har vi kigget lidt på hvordan vi gerne vil have vores bordplan....og der skal være 3 borde. Hovedbordet skaber problemer for nogen fordi vi går lidt mod kutyme....er det så slemt?

Kan ikke uploade billedet så prøver lige at "tegne" hovedbordet :bearhug:

Gudmors -- Bedste Ven -- Brud -- Gom -- Gom Bror -- Gom Svigerinde

Mand

---------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------

Gudmor -- Brud Far -- Brud Mor -- Gom Far -- Gom Mor -- Gom Bror

Redigeret af seadancer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Jeg spørger bare, hvorfor denne måde at sætte folk sammen på? Du kan jo i princippet gøre som du vil, men... det er en meget rodet måde, hvis du spørger mig.Hvorfor skal to mænd sidde ved siden af hinanden, når der er kvinder nok ved bordet, så der kunne sidde mand, kvinde? Og hvorfor synes du ikke om at jeres respektive forældre sidder ved siden af jer?

Personlig er jeg ikke vild med den bordplan som du har lavet, men som jeg også skriver foroven, du kan jo gøre det som du vil. Jeg håber det er ok med min mening for jeg går udfra at det er derfor du spørger her. :bearhug:

Hilsen en forundret krebs :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså!!!

Jeg synes det er helt fint, men vi havde også selv en alternativ bordplan. Begge vores forældre er skilt og så synes vi altså også bare vi ville få en sjovere fest hvis vi sad sammen med vores venner istedet for sammen med vores forældre.

Ved siden af Kim sad min bedste veninde og ved siden af mig min storebror, og så var det ellers vores nærmeste venner der sad der. Der var også borde hvor der sad to kvinder ved siden af hinanden. Jeg mener nu engang at det er fedest hvis alle sidder sammen med nogen man kan have det sjovt sammen med istedet for at reglerne gud-dødemig SKAL følges.

Alle havde en fantastisk fest og vores forældre havde det også skideskægt.

Vi havde så placeret bordene og mødrene så de kunne sidde og kigge på os som de sikkert gerne ville :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi har valgt denne bordplan fordi på den måde har alle nogen at snakke med som de hver i sær kommer godt ud af det med.......vi valgte den typiske fra fordi det er vores dag og vi gerne ville sidde sammen med mere end bare 2 sidemænd/kvinder :bearhug:

Beslutningen er taget nu, tror det bliver godt for alle....vi har det nemlig også sådan at hellere at alle har det skide sjovt, end at alle regler pertu skal overholdes :(

Tak for meningerne :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej.

Som de fleste allerede har sagt og ikke mindst dig selv, så er det jeres dag og I kan gøre lige præcis som I har lyst.

Vi er selv gået noget imod det traditionelle.

Gæsterne sidder ved runde borde, ved hvert bord er der gjort plads til Dennis og jeg. Så vi har valgt at flytte rundt og det passer med at vi spiser en ret ved hvert bord.

Alle sidder parvis, så vi ved alle i det mindste sidder sammen med én de kan snakke med og vi får muligheden for at tilbringe aften på en hyggelig og festlig måde hvor vi får snakket med alle, både venner og familie.

Vi har da fået et par forargede kommentarer. Men i bund og grund kan de fleste (Dem der har hørt om vores bordplan) godt forstå vores valg.

Min personlige holdning er jo at hvis folk er utilfredse, så kan de smutte. Det er min dag og jeg gider ikke se på folks sure miner!

Knus Anja

0

Del dette indlæg

Vi er selv gået noget imod det traditionelle.

Gæsterne sidder ved runde borde, ved hvert bord er der gjort plads til Dennis og jeg. Så vi har valgt at flytte rundt og det passer med at vi spiser en ret ved hvert bord.

Alle sidder parvis, så vi ved alle i det mindste sidder sammen med én de kan snakke med og vi får muligheden for at tilbringe aften på en hyggelig og festlig måde hvor vi får snakket med alle, både venner og familie.

Ejjj, det lyder da til at være en helt vild fed måde... -HAHA-:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sidder også med bordplanen lige nu, og det er ikke let. Jeg synes det er svært at gøre alle tilfredse. Vi er nok også ret utraditionelle her. M har ingen forældre, og jeg har kun min mor, så vi har indtil videre følgende plan:

brudensVeninde, Gommes ven, bruden, gommen, gommens søster, gommens fætter

Min mor sidder i gommens ende af et langt bord. Her er hun omgivet af min bror, og den ældre del af selskabet. Så har hun nogen hun kan snakke med og brormand der kan hjælpe hende, hvis der skulle blive brug for det.

Vi får nok klø for denne plan!

0

Del dette indlæg

:heart: Vi skal også sidde ved siden af vores venner og ikke forældre, simpelthen fordi at det vil gøre vores dag bedre, vi morer os bedre med venner end familie.

Desuden sidder dine forældre jo ved bordet, så det er ikke forde det er blevet sat i den modsatte ende af lokalet.

Jeg synes det er en god plan du har lavet og min kommer til at se meget lignende ud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer