JBJ

Bands i Jylland

12 indlæg i dette emne

Hej,

Vi skal giftes til september næste år i Horsens, og vi leder med lys og lygte efter et fedt band, der spiller musik a'la Robbie Williams, George Michael, U2, Maroon 5 osv osv., der samtidig kan sætte en god stemning under middagen. Det skal være alt andet end suppe/steg/is

Nogen der kender til sådan et band i Jylland?

Mvh

Jannie

Redigeret af JBJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har hørt Hedeslag. De er rigtig gode :balloons:

Jeg kan også anbefale et band som tidligere er blevet anbefalet herinde. Der var engang en som havde en mailadresse på dem, men det indlæg kan jeg ikke finde længere??? Nå, men bandet hedder Off The Record. Jeg skal høre dem i næste weekend.

Hvis nogen er interresseret kan jeg spørge efter et telefonnummer eller en mailadresse.

De spiller alt muligt blandet; disco, pop, rock. Blandet dansk og engelsk. De er for cool :biggrin:

Dem og så Hedeslag er rigtig gode bud.....

Kh. Sanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også klart anbefale Hookband (www.hookband.dk), de kommer godt nok fra Fyn, men de spillede til vores bryllup som blev holdt i Esbjerg og det var ikke noget probem for dem.

Alle gæster roste dem bagefter, og vi vil klart bruge dem igen.

Inge

0

Del dette indlæg

Jeg kan også klart anbefale Hookband (www.hookband.dk), de kommer godt nok fra Fyn, men de spillede til vores bryllup som blev holdt i Esbjerg og det var ikke noget probem for dem.

Alle gæster roste dem bagefter, og vi vil klart bruge dem igen.

Inge

Hej Inge,

Hvilket prisleje ligger de i?

Mvh

Jannie

0

Del dette indlæg

Hej,

Nu har jeg kigget lidt på følgende:

www.drengenes.dk

www.hedeslag.dk

samt min bror har anbefalet nogen der hedder "En romhandlers farvel".

Nogen der kan anbefale nogen af de ovenstående?

Vi havde Drengenes til vores bryllup d. 26/8. De spillede efter middagen til dans, og under middagen havde de hjulpet os med at finde en pianist, som også var rigtig god.

Drengenes er rigtig gode og spillede musik som både de unge og de gamle kunne danse til. Og så var de bare i rigtig godt humør og satte virkelig gang i festen!

Her er et link til deres hjemmeside hvor du også kan høre demos: Drengenes.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved vores bryllup spillede "The Hit Men". De er vist fra østjylland. Og kan kun give dem de varmeste anbefalinger - det var :balloons: godt musik.

Vi bookede dem gennem Xclusive Entertainment

Hvor meget gav i for at det bare var et band der kom ud og spillede ved jer? Er lidt nysgerrig! Vi skal nok have en af deres DJ's ud og spille samt en pianist!

0

Del dette indlæg

Vi havde Drengenes til vores bryllup d. 26/8. De spillede efter middagen til dans, og under middagen havde de hjulpet os med at finde en pianist, som også var rigtig god.

Drengenes er rigtig gode og spillede musik som både de unge og de gamle kunne danse til. Og så var de bare i rigtig godt humør og satte virkelig gang i festen!

Her er et link til deres hjemmeside hvor du også kan høre demos: Drengenes.dk

Hejsa,

Jeg har skrevet en mail til www.drengenes.dk, men har ikke hørt fra dem. Hvilket prisleje ligger de i? Deres demo lyder supergodt.

Mangler man ikke lidt, at der er nogle trommer med? For det har de ikke med, har de?

Mvh

Jannie

0

Del dette indlæg

:balloons: Hejsa

Hvad med sådan nogle som Back to Blue http://www.backtoblue.dk/

eller Schmidt? http://www.schmidtogco.dk/

De er kopibands der spiller alt muligt lækkert... er ikke sikker på prisen men har lagt links ud til deres respektive hjemmesider.

håber du kan bruge det.

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer