Felken

Hjælp

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har brug for en skrædder til at sy min brudekjole ind og lægge den op???

Hvor skal jeg henvende mig? :lol:

Er der ikke nogen der har nogle gode adresser til dygtige skærddere som også er billige? :lol:

PS: Jeg bor i København

Kan de ikke gøre det i Nicolai hvor du købte din brudekjole? Det er mit bedste bud.

Kh Linse :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik syet min kjole til i Systuen i Klareboderne (ved Købmagergade). Jeg synes de var meget professionelle (tror ikke de bestiller andet end at omsy brudekjoler!), men de er ikke superbillige. Jeg mener jeg gav omkring 1800 kr for at få lavet 4-5 forskellige ting, inkl. at få den lagt op.

Mvh Mim

0

Del dette indlæg

jeg har lige haft snakket med lillan og jeg har fået min kjole lagt op i stropperne og nede ved skørtet og det mener hun vil komme til at koste mig ca 500-600 kr så det er jo ikke så dyrt jeg har skrevet hendes nr længere oppe...i indslaget

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har lige haft snakket med lillan og jeg har fået min kjole lagt op i stropperne og nede ved skørtet og det mener hun vil komme til at koste mig ca 500-600 kr så det er jo ikke så dyrt jeg har skrevet hendes nr længere oppe...i indslaget

Nå..ok. :lol: Det er dejligt at høre....jeg ringer sikert...Mange,mange tak. :lol:
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer