askepot29

Cindy Og Jakob, 7. juli 2007

348 indlæg i dette emne

Nu kan jeg jo se at der er flere 2007 brude herinde, så selvom alle (læs den fremtidige brudgom) mener at jeg er alt for tidligt på den, så vil jeg starte planlægningen.

Frieriet

Jeg vil vove pelsen og tilføje jer til den meget begrænset gruppe af mennesker som kender detaljerne fra frieriet. :blush:

Vi blev kærester den 3/3 2003, og på vores 2 års-dag friede han så. Det var tidligt om morgenen, og jeg lå stadig i sengen. Han skulle møde tidligt på arbejde så han var stået op. Da han kom ind i soveværelset igen, havde han ikke taget tøj på, men havde en lille æske i hånden. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Han lagde sig på knæ foran sengen, og sagde at det var hvad han kunne tilbyde, hvis jeg ville gifte mig med ham. I æsken lå så en hvidguldsring med en diamant. Selvfølgelig sagde jeg ja. :balloons:

Jeg var lige blevet gravid på det tidspunkt, så en bryllupsdato blev ikke fastsat. Vores pragtfulde søn blev født den 25. oktober 2005. :biggrin:

Sidste vinter sad vi så og kiggede datoer, og da vi så at den 7/7 07 var en lørdag besluttede vi os til at det skulle være DAGEN. :balloons:

Redigeret af askepot29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for hilsnerne.

Da jeg jo ved hvordan i har det med billeder for i lige et par stykker.

Blomster

Jeg elsker blå hortensia, og har det sidste år sagt at jeg vil have en i midten af min brudebuket. Nu faldt jeg dog over dette billed her på sitet.

Møg. jeg kan ikke få den til at sætte et billed ind. Må vist lige øve mig lidt mere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svarene, piger.

Nu har jeg så surfet på diverse kjolesider. Og det er godt nok svært. Jeg har en ide om at den skal have en dyb V-udskæring, da jeg ikke lige er til den meget moderne stropløse kjole. Og så fandt jeg selvfølge lige denne.

Som jeg bare er vild med. Den er dog lidt for dyr, og jeg ser sikkert død ud i farven, men :):rolleyes::balloons: Jeg er vild med den.

Jeg må helt sikkert prøve den!!!

post-22235-1158581042.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kommentarene!

Det er altid rart at se at folk er lige så zilla-agtig som en selv

Feststedet

Min kærestes (forlovedes :loveboard:) far har tilbudt at betale for at et telt kommer op i hans have, så der er vi sprunget til. Det er altid godt at kunne spare nogle penge, så er der jo mere til kjolen :cheerleader3:

Vi bliver nok omkring 50, men invitationer skal jo ikke ud endnu. Vi ligger op til at festen skal være lidt afslappet og hyggelig, da vi ikke er til det helt store og formelle.

post-22235-1158662593.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er serveringspersonalet på plads.

En af kærestens kollegaer er vild med atarbejde til brylluper. Ham og hans 3 venner skal kun have en fustage/kasse øl for det. Og de drikker den ikke under arbejder!

Der springer vi til!

0

Del dette indlæg

KJOLEPRØVNING

Så sker det endelig. På fredag skal jeg prøve kjoler i Panayotis i Vejle og på lørdag i House of Brides i Taastrup. Om fredagen er jeg alene, da det hele blev sat i værk hurtigt efter at have opdaget at de havde udsalg i den weekend.

Om lørdagen tager min mor og min søster med, så det bliver en pigetur med frokost og shopping bagefter.

IHHHH HVOR JEG GLÆDER MIG

0

Del dette indlæg

Velkommen til BK Cindy :hug:

Tillykke med forlovelsen, og jeres lille :iloveyou: , det er jo bare super.

Flotte kjoler, glæder mig til at høre hvordan din prøvning går...

Glæder mig rigtig meget til at følge din planlægning!

Du får de her af mig KÆMPE KÆMPE

:bearhug::biggrin::(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer