Kalland

Hr og Fru Stevnsvig Kalland

59 indlæg i dette emne

Men nu skal vi jo ikke glemme mig for det er jo MIG det hele handler om :balloons::biggrin::blush: Jeg holdt jo også en tale, der trak smil, latter og en MASSE tårer... både fra mig (der havde meget svært ved at får alle ordene ud) men også fra den størstel del af samlingen...

Det var en succes og jeg ramte der hvor jeg gerne ville.. Og budskabet til min dejlige mand gik rent ind *SS*

Der var en gang en fe fyldt med kærlighed og varme. Den smukke fe boede nær en lille klar sø som lå i udkanten af skoven. Tæt på den smukke sø, stod et forsømt og udtørret træ. Det kunne ikke længere pumpe nok vand op til af få sin frugt til at blomstre.

En smuk sommer dag fik den vidunderlige fe øje på det stakkels træ. Hun syntes det var synd for træet, og gik hen til det, så på det og fandt ud af at der lå et lille hjerte ved foden af træet, feen satte det tilbage i træet så det atter kunne pumpe vand op, den gode fe ville sikre sig at det træ hun nu havde hjulpet ville få omsorg, kærlig pleje og tryghed nok til atter af blomstre. Hver dag gik hun derfor forbi træet om morgenen til middag og om aftenen for at synge sin smukke sang mens hun vandede og plejede det.

Træet nød den smukke sang og den kærlige omsorg som den søde og smukke fe gav til træet. Stille og roligt begyndte træet at blomstre, alt imens at de mange grønne blade forsigtigt tittede frem på samtlige grene. Blomsterne bliver til dejlige saftige æbler som træet lod falde ned i feens skød som tegn på evig taknemmelighed, for taknemmelig var træet for endelig at have fundet den lykkelige vej i livet.

Den var så skrevet under med Til min Solstråle, fra din Blomst og hans Frø

Suk suk suk... han er da bare dejlig... Havde forresten om morgene fået en ramme af ham, og det havde jeg undret mig over, men fik nu en kopi af talen til at sætte i rammen... han tænker da også på alting *SS*

post-16460-1158005998.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glemte lige at hans forlover også holdt en dejlig tale... Og så var der selvfølgelig også min sang der fangede tårer fra mig og andre og en lidt.... Hmmmm Speciel sang fra min mormor :balloons::biggrin::blush:

Så blev middagen afslutte med en lækker dessert... Resten af maden var der faktisk en del problemer med, men dem vil jeg ikke skrive om her, for de kan på ingen måde overskygge glæden over denne vidunderlige dag vi havde *SS*

Vi havde under hele middagen en hyggepianist... dem er jeg normalt ikke meget for, men ham her var faktisk rigtig sød og rigtig rar og hans musik var rart og ikke irriterende *SS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også var middagen færdig og der var lige tid til at slå maven inden aftenens overraskelse kom... Den var der jo ingen rigtig der vidste noget til... Så det bragte virkelig Lykke da smukke Gitte kom og dansede mavedans for os... hun havde små søde historier med til sin dans... Hun er sq så dejlig og vi fik rigtig meget ros for hendes optræden og ideen om indslaget... i det hele taget fik vi RIGTIG meget ros for hele aftenen der bare forløb hel i vores smag...

post-16460-1158007441.jpg

0

Del dette indlæg

Ja og så var det jo tid til Brudevalsen, som vi lige havde gemt til efter Gittes dans for vidste hun gerne lige ville havde den med... Hun fik også min buket med hjem som tak... Havde jo lånt buketholderen af hende, så kunne hun jo lige få gavn af det hele *SS*

post-16460-1158007590.jpg

Og så skulle der jo lige klippes sokker

post-16460-1158007658.jpg

0

Del dette indlæg

Og selvfølgelig skulle sløret også rives, selv om de ikke synes det fordi det var så pænt... Visse vasse siger jeg jo bare... Riv bare alt det i vil..Ellers kunne jeg jo bare have taget det af :biggrin:

post-16460-1158007806.jpg

Resten af tiden hyggede vi os bare, fik lidt natmad og så kørte jeg selv bilen op til hottellet... Vi havde en fantastisk dag, aften og nat... Har helt sikekrt glemt en del og har med vilje sorteret i bilelderne, for der er MANGE allerede, så vil I se dem alle må I gå på hjemme siden... Er stadig igang med at bearbejde dennedag, og bliver nok ikke færdig lige med det samme... dukker hele tiden nye søde ting op som jeg kan mindes for altid *SS* :balloons:

0

Del dette indlæg

JA Bryllupsnatten vil jeg ikke fortælle mere om :( Men kan jo fortælle at jeg ikke havde så mange hårnåle i, så var en heldig brud der havde et stort overskud og en lille sort natkjole :balloons::biggrin::blush:

morgenen efter havde vi stillet uret, så vi kunne sidde og nyde vores morgenmad sammen nede i glasgangen med udsigt over haven... Vi nød rigtig tiden med hinanden og fik snakket nogle ting igenne og fældet nogle tåre i glæde og savn over nogle af de mennesker der ikke kunne være der for os -HAHA-

Senere kørte vi hjem med alle gaverne og om aftenen nød vi en middag ude og en dejlig hyggelig tur i biografen... Vores første date som mand og kone... mandag startede vi så arbejde og skole igen og onsdag havde vi jo desværre en begravelse, men alt i alt var det en dejlig dag og en dejlig tid... Gjorde al sorgen nemmere og al glæden større *SS*

Til sidst kan jeg jo kun sige... når enden er god er alting godt

post-16460-1158008252.jpg

Og SÅ har jeg ikke mere at fortælle.... I denne omgang altså http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :balloons::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en skøn beretning kære Trine. Det ser og lyder jo til at i havde en dag ligesom i havde drømt om. Du ser ihvertfald guddommelig smuk ud i din kjole. Kondolere mange gange for jeres to tab, syntes at der er smukt at i, trods det triste, havde en fantastisk lykkelig dag.

:balloons: fra Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Trine.. hvor lyder det altså bare som en helt fantastisk dag - og hvor var det bare nogle dejlige gaver der kom i løbet af festen - sådan en flaske boblevand ønsker jeg mig også :biggrin: Er glad for at dagen blev så god på trods at den sørgelige optakt. Det var trist at I skulle miste inden jeres bryllup, men man kan tydeligt høre at de ikke blev glemt og at de var med i jeres :bearhug: dagen igennem. Derudover vil jeg sende en speciel tak til dig Trine.. tak fordi du sætter billeder ind af dig i din smukke kjole og dermed giver mig håb om at jeg også må komme til at ligne den rene gudinde til mit bryllup selvom jeg ikke er en str. 40 - du skal bare vide at du er en inspiration for mig :boohoo: Stort tillykke til jer med dagen og med hinanden :blush:

Redigeret af pbhurra
0

Del dette indlæg

ENDELIG!!!!

Jeg har sådan ventet på din bryllupsberetning. Hvor var det et sødt eventyr din MAND havde skrevet til dig :biggrin: I så bare så glaaade og lykkelige ud begge to, og jeg nød at få lov til at se brudevalsen!

... nu har jeg ikke tid til mere, for jeg skal ind og se flere billeder på din hjemmeside....

:bearhug: Gitte

0

Del dette indlæg

Du er MUUUUUHHHHLIGVIS den smukkeste brud herinde! Tak for beretningen kalland..meeeen en enkelt klage....på jeres kyssebillede er der HESTE i baggrunden?! Jeg er dybt skuffet *GG*

Men hvor blev hår og buket dog fin..manden udtaler jeg mig ikke om...den flotteste får JEG nemlig :-)

Tillykke, tillykke med jer!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Trine

Et stort tillykke med dagen - skøn beretning.

Hvor er du smuk i din kjole... Den klæder dig rigtig godt.

:cheerleader3: fra Daisy

ps. undskyld jeg først skriver nu men har lige været out of town et stykke tid.

0

Del dette indlæg

Kære sødeste Trine.

så kom jeg også forbi :bearhug: Må sige at din beretning er helt vidunderlig, og du var virkelig smuk. Lyder som en helt fantastisk dag.

Vil også benytte chancen for at byde dig velkommen i rækken af lykkeligt gift brude, som svæver rundt på en lyserdø sky :blush:

Er det ikke fantastisk at være gift? at have en mand? forstår det stadig ikke selv :oops:

Du skal i hvert fald have mange gange tillykke :loveshower:

Millioner af :angry: Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer