Sign in to follow this  
Followers 0
bettevibsen

Brudebuket

14 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej det da super flot....

Er det selvlært elller ?? det er bare sååååååå flot... håber hun blev glad.....

Jeg har gået på et blomsterbindingskursus tilbage i 1999, men der var jeg SÅ dårlig til de stiftede :boohoo: Sidste december lavede jeg brudebuket til Lovebear, og der tænkte jeg: "Nej nu skal det blive løgn, nu skal jeg vise mig selv, at jeg godt kan lave en stiftet" og det sad bare i fingrene på mig med det samme :biggrin:

Jeg tror da min niece blev rigtig glad for den, hun har i hvertfald ikke udtrykt det modsatte :bearhug:

0

Annonce ♥

WAW hvor er den smuk. Hvor bor du henne af og laver du på bestilling :) Hvad koster det at lave sådan en buket? Ja, jeg er sempelthen måløs, uha hvor er den folt.

:rolleyes:

Jeg bor i Støvring og kunne måske godt lokkes til at lave en buket, men absolut ikke noget, jeg sådan gør i :balloons:

Til dette bryllup lavede jeg 22 stolebuketter, 2 alterbuketter, dobbelthjertet, brudebuketten og 4 knaphulsblomster - og der er for 1975 kr ialt. :balloon:

0

Annonce ♥

Faldt lige over min tråd her.........utroligt at det allrede er et år siden, jeg lavede den buket :bearhug:

Kan der dog ikke snart komme et bryllup mere i familien, så jeg kan få lov at lege lidt igen :thumbsupsmileyanim::loveboard:

Altså, vi kan uden problemer godt lave en aftale om at du laver MIN brudebuket! :blink:

Men nu er der jo over et år til, så du kan garanteret ikke vente så længe! :bearhug:

Må jeg lige spørge: Hvad betyder 'stiftet'?

0

Jeg er altid frisk på at binde en buket :thumbsupsmileyanim: men så skal brylluppet helst være i nærheden af, hvor jeg bor....

Stiftet betyder at alle stilke er erstattet af ståltråd, som skaftet på buketten bliver tyndt og behagelig at holde ved :-)

0