Guest Angelseye

Kjoler til store piger?

31 indlæg i dette emne

Nu har jeg ikke brugt siden ret meget, men jeg er en stor pige en str 52 for at være mere præcis(ihvert ifald hos Zizzi). Er der nogen der kan vise deres kjoler frem i 50+ størrelser, da jeg er meget nervøs for at jeg bliver ked af det over valget af kjole bagefter når jeg ser billederne :biggrin:

På forhånd tak ! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde dig...(selvom jeg ikke kender dig..)

Du er med garanti en dejlig kvinde - uanset størrelse!

Jeg har set mange utrolig flotte kjoler, også til kvinder med fylde!

Kan godt forstå, at du bliver lidt ked af det - men husk på en ting....du skal giftes og han elsker dig! :biggrin:

Mange tak, synes bare altid(selv fotograf-billeder) af mig kommer til at se forfærdelige ud pga. mine brede hofter(og lidt til!). Så det frygter jeg.

Men er det ikke noget med at en kjole der går ind under brystet og så ud derfra er god?

... Måske jeg bare skulle gå på en kur, har næsten 2 år endnu *G*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja men her er da af mig jeg er også 52+ jeg ved ikke lige helt hvor stor min kjole var men her er der billeder af den og resten kan du gå ind og se i min planlægning og beretning

Er helt vild med de der perler :yllove:

Men tror selv jeg skal have en meget enkel kjole. Nogen der evt. kender hjemmeside man kan kigge på, på butikker i jylland ?

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg ved ikke om butikker i "jydeland" med prøv at klikke ind på denne side, her er en masse enkle kjoler på denne side. http://www.brudesalon.dk/

Som en "stor" pige skal man jo lige tænke på et par ting. Store flagrende kjoler slanker ikke,. Jeg er selv en 50+ pige, og jeg har valgt at min kjole skal være enkel, og tætsiddende (lyder forkert, men den bliver syet efter mine mål og kommer til at følge kroppen). Det jeg selv frygter mest er at kjolen kommer til at ligne en tipi :bearhug:

Held og lykke med dit kjole valg

:biggrin: Omzig

0

Del dette indlæg

Men er det ikke noget med at en kjole der går ind under brystet og så ud derfra er god?

Det var det i hvert fald til mig! Jeg er selv en størrelse 52/54, og min kjole var/er en såkaldt "empire-snit". Dvs den går ind under brystet og ud derfra.

Har ikke lige et billede som jeg kan vedhæfte, men kig i min tråd, og så ligger der sikkert et par billeder derinde :bearhug:

Man kan SAGTENS se flot ud, selvom man er en PLUS-pige :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej....

Jeg høre også til de store piger, 48 / 50 men kjolen hedder vist 52

7817.jpg

Dette billeder er taget lige før jeg skulle i kirken for og sige ja til min mand... :boohoo:

Men jeg høre også til en af de uheldige , jeg har to brudekjoler, dette er den første jeg fik syet, men der var flere fejl, så jeg ville ikke have den på til min store dag, du får lige et billede af den også og den er sat til salg her inde...

1070.jpg

Den nåde ikke og blive syet ind , da den ikke skulle bruges alligevel..

Som du kan se er det stor forskeld på kjolerne,

Knuss Susanne :biggrin::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var det i hvert fald til mig! Jeg er selv en størrelse 52/54, og min kjole var/er en såkaldt "empire-snit". Dvs den går ind under brystet og ud derfra.

Har ikke lige et billede som jeg kan vedhæfte, men kig i min tråd, og så ligger der sikkert et par billeder derinde :blush:

Man kan SAGTENS se flot ud, selvom man er en PLUS-pige :biggrin:

Du var rigtig fin :boohoo: Tak for inspiration *S* :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

jeg er str. 48 - men den corsage top jeg fik var str. 54 :blush:

syntes selv den passer godt og er meget tilfreds her bagefter....

men du kan jo selv dømme :bearhug: selv de billeder vi har set på prøve fra fotografen er gode og der er jeg nemlig også ret kræsen normalt ......

Synes du ser rigtig fin ud :boohoo::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var selv meget nervøs da jeg skulle ud

og se på kjoler, for ikke nok med jeg er en stor pige, er jeg også

kræsen. Min kjole er en Nixa og de laver kjoler op til str 64.

nixa Jeg ved de forhandler dem hos

kennedys og mange andre steder.

Her er min kjole, men det er ikke mig der er i den :bearhug:

post-13230-1158241877.jpg

Så bare rolig du skal nok finde noget.

:biggrin: Rikke

0

Del dette indlæg

Jamen du skal da også lige se min... blev gift for 13 dage siden og synes bare min kjole var alt jeg havde drømt om... ærmerne har vi selv designet og fået en skræder til at sy på *SS*

Knuz Trine

post-16460-1158251921.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er også virkelig flot ! Men vil ikke til at købe den 1½ år før *G*

Men altså er vel også meget efter hvor stor man er på hofter, livvidden osv...?

Nej, det kan jeg nu også godt forstå, men jeg skulle jo liiiige prøve :boohoo:

Og ja, det afhænger jo meget af end figur om det skal være corsage, empiresnit, ærmer eller ej :blush:

Men tag da ud og prøv! :biggrin:

Hvis man er i god tid kan de fleste af Sinceritys modeller bestilles hjem i den ønskede størrelse :bearhug:

Redigeret af Tikkitiks
0

Del dette indlæg

Nu har jeg ikke brugt siden ret meget, men jeg er en stor pige en str 52 for at være mere præcis(ihvert ifald hos Zizzi). Er der nogen der kan vise deres kjoler frem i 50+ størrelser, da jeg er meget nervøs for at jeg bliver ked af det over valget af kjole bagefter når jeg ser billederne :biggrin:

Du skulle prøve, at gå ind på www.abc-brudekjoler.dk. De har også billeder af piger i store størrelser, på deres hjemmeside.

0

Del dette indlæg

Du skulle prøve, at gå ind på www.abc-brudekjoler.dk. De har også billeder af piger i store størrelser, på deres hjemmeside.

Okay tak for det, er meget nemmere at vurdere når det er store piger. Har kigget hos Lilly og fandt en pæn en i str 52, men når det er på en pige der vejer 55 kg er det svært at se.

Har godt nok tænkt på måske at købe en brugt - men jeg skal have den lagt op, så det er nok bedst at give et par tusind mere og så gør de det derinde...

0

Del dette indlæg

Okay tak for det, er meget nemmere at vurdere når det er store piger. Har kigget hos Lilly og fandt en pæn en i str 52, men når det er på en pige der vejer 55 kg er det svært at se.

Har godt nok tænkt på måske at købe en brugt - men jeg skal have den lagt op, så det er nok bedst at give et par tusind mere og så gør de det derinde...

Hos ABC Brudekjoler er kjolerne faktisk også fantastisk billige - min veninde der er str. 56, købte kjole med tilbehør for under kr. 5.000,- og de var bare rigtig søde til at sige, om kjolen var pæn til hende eller om de synes at der var en anden model der var bedre.

0

Del dette indlæg

Hos ABC Brudekjoler er kjolerne faktisk også fantastisk billige - min veninde der er str. 56, købte kjole med tilbehør for under kr. 5.000,- og de var bare rigtig søde til at sige, om kjolen var pæn til hende eller om de synes at der var en anden model der var bedre.

Ja kan se fastprisen er 3300 for kjolen, så kommer der taske, oplægning, ærmer og sjal ved siden af *S* Men skal så helt til Ribe... Må se til den tid om jeg kan finde en måde at komme derned uden manden.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer