sara-rasmussen

En masse ???

6 indlæg i dette emne

Hvordan er det nu lige...

Jeg er 160cm. høj

Har en stor- meget stor barm (skal have hjælp til at holdes oppe!! :angry: )

Store overarme, hænger lidt efter stort vægttab

Hvilke kjoler skal jeg gå efter... Er der et sted hvor jeg kan se hvilke form der passer til hvem...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sara

Jeg er selv ret lille - 162 cm og bruger 70D i bh.

Umiddelbart vil jeg klart anbefale dig gå udenom de kæmpe store prinsessekjoler med masser af puf osv. - så forsvinder man jo fuldstændig, når man har vores højde... Jeg har en god veninde, som arbjede i en undertøjsforretning og hun siger at hendes råd til piger med stor barm generelt er at gå langt uden om kjoler uden stropper, som er skåret lige over - det trækker nemt barmen ned og får den til at se mere voldsom ud. I stedet anbefaler hun f.eks. halterneck, som løfter og giver pæn facon til stor barm - og at der vælges en bh der sættes op om nakken og absolut ikke en stropløs.

Håber det evt. kan bruges :)

0

Del dette indlæg

Hej :)

Hvis du søger lidt på google, skulle du nok kunne finde en masse vejledninger. Jeg har i hvertfald set mange, men jeg syr

også meget og kommer måske forbi flere at den slags sider. Lige nu hvor jeg skulle finde en vejledning kunne jeg kun finde

én, http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif men prøv at kigge her.

:)

Annika.

0

Del dette indlæg

Hej Annika!

Jeg kan se at du skriver at du syr en hel del selv og kommer med en masse gode råd... jeg har en meget dygtig mor (altså til at sy) og hun har spurgt om hun må have lov til at sy min brudekjole... det har jeg selvfølgelig sagt ja til...men det er jo en del af mit ansvar/opgave at finde en kjole der kunne være lige præcis det.. og så finde mønster der kunne være det eller noget man evt. kunne lave få rettelser på og få det man ville have!!!

Nu tilspørger jeg så dig... :thumbsupsmileyanim: Ligger du inde med et mønstre der evt. ligner eller har kendskab til hvor jeg kan kigge efter det???

Mange smil fra Mette

post-23814-1171024807.jpg

post-23814-1171024829.jpg

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette :bearhug:

Nej det har jeg ikke, for jeg laver selv mønstre til alt hvad jeg laver, så får jeg det som jeg vil have det. :balloon: Det er svært og tager lang tid, men det er ofte sværere for mig at købe ét og bruge det. Jeg synes ikke udvalget er så stort og de skal også rettes til på samme måde som hvis jeg laver snitmønstret selv. Jeg ved endnu ikke om jeg kommer til at sy min endelige brudekjole selv, men jeg designer den i hvert fald og så må vi se om det bliver et job for en skrædder eller mig selv. Jeg kan bare se at tidsmæssigt er jeg lidt presset, der er jo millioner at ting man skal ordne til sådan et bryllup. Jeg har kun en almindelig symaskine, hvis jeg havde haft en overlocker kunne jeg have sparret noget tid på selve syningen, selvom det er snitmønstret der tager det meste tid at passet til. Men du kunne prøve at kigge på Fløjner de har bl.a mønstre på cd, men jeg ved altså ikke hvor mange de har. Ellers Burda.

:thumbsupsmileyanim:

Annika.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer