Pernille1975

Så er kirkehæftet færdigt

33 indlæg i dette emne

Kirkehæftet har bare hængt mig langt ud af.......... bare tanken om udfordringerne har fået mig til, at holde mig langt væk fra det, men i går skulle det være og i går blev det.

Er selv rigtig glad for resultatet, jeg skal bare lige have præstens ok for det, inden der bliver sendt 70 stykker i trykken.

Havde ikke nævnt dem med et ord overfor kæresten, men da han så dem var han solgt.

De skal stå i våbenhuset i en kurv vi har. Den bliver spraymalet guld og der kommer til, at være brudetyl inden i kurven, holdt fast af blåt bånd som vi har i samme farve som kirkehæfterne.

Der er byttet om på forside og bagside i forhold til menuhæfterne, men det er fordi, at jeg gerne vil have en stregtegning på forsiden.

Jeg mangler et bibelsk citat eller et børnecitat (Dem kører vi nemlig også md som gennemgående tema), der kan stå på bagsiden (inden i hæftet - der er tomt nu) har i nogle ideer ???

Her er billederne:

post-14286-1159080726.jpg post-14286-1159080745.jpg

post-14286-1159080761.jpg post-14286-1159080777.jpg

:angry: Pernille

Redigeret af Pernille1975
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Bridezilla24 her ;) Låner lige Esbens igen.

Jeg syntes de er SUPER FLOTTE !!!! - virkelig. :iloveyou: Og så kan jeg godt lide at de er blå istedet for de alm. gængse farver !!! - Virkelig flotte ! :hug:

Tak Natasha.

Er også blevet rigtig glad for farven, den er dejlig varm og bryder godt med guld og elfenben som er kontrastfarverne vi har anvendt.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Wauw :iloveyou: De er super flotte.

Kan enormt godt lide farverne og ikke mindst bamserne.

Ville ikke betænke mig ved at lade dem gå i trykken. Tror dog personligt, at jeg ville undlade båndet i siden, men kan godt se hvorfor det er der. Træls at det hele falder fra hinanden.

Vi brugte selv bånd i ryggen på vores indbydelser og menuhæfter, men det gik langs hele kanten.

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er den!

Så flotte :iloveyou:

Hvordan har du fått på bamsene?

De var virklig bra :bearhug:

Takker for roserne :hug:

Bamserne får du fat på ved, at google på Tatty Teddy - jeg advarer dig, der er mange og de er bare så skønne......

Så skulle du nemlig bare se vores topfigur - i´m in love :loveshower:

post-14286-1159298413.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille.

Det har du gjort godt. Syndes de er rigtig flotte og søde med de bamser. :iloveyou:

Det kan du godt være rigtig stolt af. Syndes du ikke også det er fedt, at kunne sige at du selv har lavet dem ??:loveshower:

Kram til dig

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad for nogle bibelske citater har i brugt???

Så vil jeg prøve at finde nogle til dig!!!! :hug:

Hej med dig,

Det var rigtig sødt af dig, men vi endte op med, at bruge første korintherbrev, kapitel 13 vers 4, det er så rørende, så kunne ikke forestille mig andet.

Kærligheden er tålmodig, kærligheden er mild, den misunder ikke, kærligheden praler ikke, bilder sig ikke noget ind.

Den gør intet usømmeligt, søger ikke sit eget, hidser sig ikke op, bærer ikke nag.

Den finder ikke sin glæde i uretten, men glæder sig ved sandheden.

Den tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt.

:loveshower:

Men tusind tak for tilbuddet. :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

Hvor er de flotte - er helt vild med din "blå" tråd :bearhug:

Dit citat er hermed gemt til vores sanghæfte.

:bearhug:

Tak tak.... ja jeg kommer nok til, at ryste på hovedet hvis der er nogen der mener, at jeg mangler det blå i vores bryllup. Har styr på alt det der - det gamle er manden etc. :biggrin:

Du bruger bare løs - vi er her for det samme.

:super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er virkelig flotte, sådan nogen har jeg slet ikke tænkt på at lave. Hvor mange har du lavet af dem? Tænker her,laver du kun til de indbudte eller også til den som måske kommer til globryllup?

Jeg aner nemlig slet ikke hvor mange der kunne finde på at dukke op. :bearhug:

0

Del dette indlæg

De er virkelig flotte, sådan nogen har jeg slet ikke tænkt på at lave. Hvor mange har du lavet af dem? Tænker her,laver du kun til de indbudte eller også til den som måske kommer til globryllup?

Jeg aner nemlig slet ikke hvor mange der kunne finde på at dukke op. :bearhug:

Jeg laver omkring 80 stk. Vi bliver 39 + 8 stk til organist + kor og resten er så til gloérne :super:

Tak for roserne :bearhug:

0

Del dette indlæg

Så blev de færdige........... jeg endte op med, at lave 71 stykker. Det er nok en del for mange, men hellere det end, at mangle 20 stykker.

Det tog lidt længere tid end forventet, men jeg er simpelthen så glade for dem, så har ikke fortrudt opgaven et sekund.

Se min fine blærerække :carrot:

post-14286-1160831224.jpg

og så med et nærbilled

post-14286-1160831285.jpg

0

Del dette indlæg

Og et billed af den samme kurv oppefra.......

Mærkelig tanke, at når den skal bruges får jeg den ikke af se, det bliver Jesper og hans familie der tager den med op i kirken jo og når jeg får den af se, så fremstår den halvtom og kedelig .... og så er det nok ikke den jeg tænker allermest på.

Jesper tager jo kirkehæfter med op til min far og jeg :blushsmiley:

post-14286-1160831489.jpg

Nok for denne gang - kom med jeres dom.

ser det fuldstændig håbløst ud ??? Hvis jeg nu fortæller, at mit ønske har været, at lave det så pænt som muligt, så det ramte de andre ting vi har i en rød tråd og stadig så det så hjemmelavet ud ??? Er opgaven så løst ???

Jeg synes det - og det er vel det vigtigste :((y)

:boohoo: Pernille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer