Guest Vibekeld

Vibeke & Keld. Den 5. maj 2007

466 indlæg i dette emne

Nu vil jeg prøve at skrive lidt om vores planlægning, synes selv at vi er i god tid, det er nu rart nok for der skal nok komme nogle uforudsete ting og overraskelser under vejs. Der skal nok også blive nok at se til til sidst. :biggrin:

Foreløbig har vi bestemt dato, som det fremgår af overskriften. Kirken er bestilt, det er Oxholm Kirke på Øland, Nordjylland. Hotellet og overnatning til os er også booket, det er Søparken i Aabybro, Musikken, ved faktisk ikke hvad de hedder, er bestilt og Fotografen i Pandrup er også klaret, så håber vi bare det bliver godt vejr så vi kan få taget billeder ved kirken, den er så flot, og ved søen ved hotellet. Ellers må vi jo gå indendøre. :hug:

Indbydelser, bordkort, menukort, æsker til ris og salmehæfter er jeg gået i gang med at producere, det er skønt at sidde og lave, så bliver det hele lidt mere virkeligt, og der er såååå lang tid til. :bearhug:

Vi har også lavet gæsteliste, det kan godt være der kommer et par tilføjelser, hvem ved. Vi har valgt ikke at inviterer børn med fordi vi har så mange bonusbørn og "ægte" børn at vi er lidt bange for at det vil ende med at blive en børnefest. Forældrene synes sikkert også det er rart at kunne feste uden børn den ene aften.

Min kjole skal syes af en skrædder, da jeg gerne vil have der en rødt i den og jeg har fundet det det flotteste mønster og det mest bedårende stof. Så det er også på plads. Hun er godt nok ikke begyndt at sy den endnu :iloveyou:

Det var foreløbig det.

Redigeret af Vibekeld
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var lidt bekymret for om et lokale vi skal være i, er stort nok, har været ude og tale med dem og fik at vide, at de starter med at bygge et lige så stort areal til som der er nu. De starter til november og skal være færdig til april. Og der er booket konfirmationer til samme lokale, så jeg satser på at vi kan regne med at de er færdige når vi skal bruge det. Ellers får vi et problem, vi kan sagtens være der når vi skal spise, men vi er en maget danseglad familie og skal have 2 mand til at spille, så det kræver jo lidt ekstra plads. :hug: :carrot: :iloveyou:

Dejligt at høre at I var glade for det. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvor mange regner I med at invitere? Vi var over 80 i den sal vi sad i, og der hørte en ekstra mindre sal til som vi rykkede ind i til kaffen, det gav også mulighed for at musikken kunne udvide så der blev god plads til dans.

Men når de booker den nye sal inden bygningerne står færdige, så må de jo være rimmelig sikre på at den holder. Der er sikkert også skrevet store dagsbøder til håndværkerne ind i kontrakten, hvis de ikke er færdige til tiden. Så der er sikkert ingengrund til bekymring

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh den mest fantastiske morgen, selvom det er regnvejr. :hug:

Var i aftenvagt i går og Keld var i nattevagt, så han var ikke hjemme da jeg kom hjem, havde kun lige set ham en halv time i går inden jeg skulle afsted :biggrin:

I morges blev jeg vækket lidt i 7, af min dejlige elskede der stod med en bakke med morgenkaffe, rundstykker, levende lys og en af de sidste røde roser fra haven (jeg plukkede den i forgårs) :( Så er det noget ved at blive vækket tidligt, selvom jeg først kom i seng ved 2-tiden. Hold op hvor er han skøn.

:loveshower::iloveyou::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Hej

og velkommen til...

Det var dog en fantastisk kommende du har dig der... - kan godt forstå du vil giftes med ham :biggrin:

Glæder mig til at følge din planlægning - vi skal giftes en uge før jer, så der er endelig en jeg kan følge hele vejen :bearhug:

:super: Mia

0

Del dette indlæg

Det der startede som en rigtig vidunderlig dag er blegnet lidt. Min søster som også skal giftes i maj ringede, hun havde talt med vores onkel som er musiker (han vejleder os med musik til festerne, han skal nemlig med til dem som gæst for en gang skyld) de havde snakket om, hvor deres skulle holdes og så havde de talt om, hvor vores skulle holdes. Desværre havde han ikke rigtig noget positivt at sige om det, så jeg ringede til ham og spurgte, hvad det var for nogle ting og vi blev enige om, at jeg måtte konfronterer stedet med det og fortælle præcist, hvordan vi vil have det. Ellers har vi heldigvis et andet sted på hånden. Ærgeligt, men jeg prøver at kontakte dem i morgen. Der er lidt med menu og priser jeg også er lidt misfornøjet med. Mener ikke man kan tage penge for en dessert vi ikke skal have, forret og natmad er også laver om i den fastsatte menu, men efter hvad jeg kan regne ud er både den forret vi har forkastet og den nye med i prisen. Hmm.

I går da jeg var i aftenvagt, så jeg et katalog/reklame fra Tøjeksperten, de havde en rigtigt pænt habit i koksgrå med nålestriber på tilbud, så i eftermiddag kørte vi til den lokale Tøjekspert for at kigge på det, det var ganske rigtig meget pænt, men det kunne kun sælges i samme str. Hvis Keld kunne passe jakken var bukserne for små og hvis han kunne passe bukserne var jakken for stor. Han afslog at prøve en smoking, men ekspedienten og jeg tog et frem til ham, som han så prøvede og :bearhug::super: hold op hvor så han godt ud. Så fandt hun et par skjorter og den han bedst kunne lide fik han på dertil. Så nu har han fået dresset. Han skal lige derop med de sko han skal have på, så bukserne kan blive lagt op og ærmerne på jakken skal lægges lidt ned. Jeg har lige haft ringet til min skrædder så hun kan sende et lille stykke af det røde stof fra min kjole, de skal nemlig bestille butterfly og lommetørklæde hjem der passer dertil. Han bliver så flot min dejlige forlovede :loveshower:

Så de gode ting overskygger da endnu. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej desværre... Vi leder stadig efter et sted at holde festen, og det er vigtigere for os, at det bliver det rigtigt, end at vi sætter os fast på en dato og så ikke kan få lokaler...

Det besværliggøres jo en del af at vi vil have overnatning til alle gæster til en ordentlig pris. Men jeg håber, at noget falder på plads i næste uge. Vi skal ud og se Solborgen i Vig på onsdag - det kunne ikke lade sig gøre før - og så smutter vi lige forbi Gundestrup kro, som skulle have god mad... Så er det jo bare at håbe, at vi ikke bliver tvunget til at holde festen midt i industriferien...

Heldigvis skulle vores ringe gerne være klar til endnu en prøvning her i weekenden :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ja, det hele skal jo helst gå op i en højere enhed.

Nu vil jeg til at binde små satin sløjfer, skal brug ca. 200. Vores indbydelse starte med : Vi binder sløjfen på kærlighedens bånd, så der skal små sløjfer på indbydelserne, bordkortene, salmehæfterne, menukort, æsker til ris og på takkekortene. Håber ikke jeg bliver bundet helt sammen med dem :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes lige jeg vil skrive lidt om hvordan vi mødte hinanden, selvom det kommer til at indbefatte min eksmand. :angry:

Lørdag den 3. juli, den første dag i min sommerferie fortalte jeg min daværende mand at jeg ville skilles. Efter en uge havde han fundet en lejlighed og var flyttet. Han kom så engang imellem og lånte computeren, han havde lagt en profil ind på et par datingsider. Han fortalte mig om disse sider og sagde, at de piger der ikke havde billeder på deres profil aldrig fik svar. Så tænkte jeg, at det ville jeg modbevise, så efter et par uge lagde jeg en profil ind uden billede. Der var nogle stykker der skrev til mig, men det var ikke rigtig noget, den ene lignede min eks for meget og de andre boede for langt væk. Søndag den 2. august var der en lille besked til mig, hvor der stod: "Er det mon sådan en som mig du søger?" Det kunne jeg jo ikke lade være med at svare på og dagen efter skrev vi lidt igen. Om tirsdagen da jeg kom fra arbejde skrev vi også lidt, det endte med vi udvekslede mobilnumre, for det er ikke nemt at lave mad nede i køkkenet, når computeren står på 1. sal. Luften mellem Brovst og Aalborg var tyk af sms'er der flød i en lind strøm mellem os de næste dage. Vi skrev om alt og lærte hinanden rigtig godt at kende på den måde. Kan ikke lige huske sammenhængen, men mener det var noget med at ligge på sofaen med et par stearinlys tændt og snakke, hvor Keld så skrev, om jeg ville ligge i hans arm, så tæt at vores næser kunne rører hinanden, det faldte jeg pladask for, syntes simpelthen det var så sødt, at jeg nærmest smeltede. :loveshower: Han havde fortalt, at han havde været gartner og jeg kunne så fortælle, at jeg havde en hæk der skulle klippes og han tilbød naturligvis at komme og gøre det. Så vi aftalte at han skulle komme fredag den 6. august, jeg havde allieret mig med min søster og daværende svoger, for tænk nu hvis det var en eller anden psykopat der dukkede op. :balloons:

Det var en af de længste dage jeg har haft, puh hvor var jeg nervøs, mine 2 sønner og min søster var lidt bekymret for om gulvet kunne holde til at jeg travede frem og tilbage hele tiden (min svoger klippede hæk). Endelig blev klokken 16 og en rød bil kørte op foran huset, jeg turde ikke kigge ud af vinduet, så jeg gik bare ud til døren og ventede til han dukkede op om hjørnet. Kan ikke huske, hvad jeg tænkte, da jeg så ham, men det hele var lidt underligt og kejtet, nok fordi vi vidste så meget om hinandens tanker og følelser inden vi havde mødtes. Vi fik kaffe og heldigvis er min søster en der snakker så meget, at vi er bekymret for om hun altid husker at trække vejret, så der var ingen pinlige pauser. Vi grillede og hyggede os og da min søster og svoger skulle hjem, skulle vi følge med da jeg skulle låne deres ene bil, så vi sad pænt på bagsædet ved siden af hinanden hele vejen. Da vi havde afleveret dem og var på vej tilbage fik jeg ondt i mit ene ben, så jeg spurgte om Keld ville kører bilen, vi holdt ind og da vi skulle bytte plads gik jeg hen og gav ham et knus og det udviklede sig til et par dejlige kys. :)

Så har vi været sammen siden og i oktober 2004 flyttede han op til mig og juhuu nu skal vi giftes. :cheerleader3: Han er bare den dejligste, sødeste, kærligste, varmeste, mest omsorgsfulde og vidunderlige mand jeg har mødt. Det er helt utroligt at opleve så stor en kærlighed. Jeg bliver 44 om 13 dage men føler mig sommetider som teen-ager, fuldstændig fjollet og pjattet, det må være hormonerne.

Det blev vist en lang historie, håber I gad at læse det hele. :lol2:

0

Del dette indlæg

Det var da vel nok en dejlig beretning! Det er altid dejligt når man bliver givet en ekstra chance i livet, og hvor lyder det til at i to fortjener hinanden og lykken!

:respekt:

Havde helt glemt at svare dig. Tak for de søde ord.

Men mon ikke det er dig der efterhånden fortjener en hel del held og lykke, og det får du selvfølgelig også. :bearhug::biggrin::blink:

0

Del dette indlæg

Synes lige jeg vil skrive lidt om hvordan vi mødte hinanden, selvom det kommer til at indbefatte min eksmand. :blink:

Lørdag den 3. juli, den første dag i min sommerferie fortalte jeg min daværende mand at jeg ville skilles. Efter en uge havde han fundet en lejlighed og var flyttet. Han kom så engang imellem og lånte computeren, han havde lagt en profil ind på et par datingsider. Han fortalte mig om disse sider og sagde, at de piger der ikke havde billeder på deres profil aldrig fik svar. Så tænkte jeg, at det ville jeg modbevise, så efter et par uge lagde jeg en profil ind uden billede. Der var nogle stykker der skrev til mig, men det var ikke rigtig noget, den ene lignede min eks for meget og de andre boede for langt væk. Søndag den 2. august var der en lille besked til mig, hvor der stod: "Er det mon sådan en som mig du søger?" Det kunne jeg jo ikke lade være med at svare på og dagen efter skrev vi lidt igen. Om tirsdagen da jeg kom fra arbejde skrev vi også lidt, det endte med vi udvekslede mobilnumre, for det er ikke nemt at lave mad nede i køkkenet, når computeren står på 1. sal. Luften mellem Brovst og Aalborg var tyk af sms'er der flød i en lind strøm mellem os de næste dage. Vi skrev om alt og lærte hinanden rigtig godt at kende på den måde. Kan ikke lige huske sammenhængen, men mener det var noget med at ligge på sofaen med et par stearinlys tændt og snakke, hvor Keld så skrev, om jeg ville ligge i hans arm, så tæt at vores næser kunne rører hinanden, det faldte jeg pladask for, syntes simpelthen det var så sødt, at jeg nærmest smeltede. :loveshower: Han havde fortalt, at han havde været gartner og jeg kunne så fortælle, at jeg havde en hæk der skulle klippes og han tilbød naturligvis at komme og gøre det. Så vi aftalte at han skulle komme fredag den 6. august, jeg havde allieret mig med min søster og daværende svoger, for tænk nu hvis det var en eller anden psykopat der dukkede op. :bearhug:

Det var en af de længste dage jeg har haft, puh hvor var jeg nervøs, mine 2 sønner og min søster var lidt bekymret for om gulvet kunne holde til at jeg travede frem og tilbage hele tiden (min svoger klippede hæk). Endelig blev klokken 16 og en rød bil kørte op foran huset, jeg turde ikke kigge ud af vinduet, så jeg gik bare ud til døren og ventede til han dukkede op om hjørnet. Kan ikke huske, hvad jeg tænkte, da jeg så ham, men det hele var lidt underligt og kejtet, nok fordi vi vidste så meget om hinandens tanker og følelser inden vi havde mødtes. Vi fik kaffe og heldigvis er min søster en der snakker så meget, at vi er bekymret for om hun altid husker at trække vejret, så der var ingen pinlige pauser. Vi grillede og hyggede os og da min søster og svoger skulle hjem, skulle vi følge med da jeg skulle låne deres ene bil, så vi sad pænt på bagsædet ved siden af hinanden hele vejen. Da vi havde afleveret dem og var på vej tilbage fik jeg ondt i mit ene ben, så jeg spurgte om Keld ville kører bilen, vi holdt ind og da vi skulle bytte plads gik jeg hen og gav ham et knus og det udviklede sig til et par dejlige kys. :biggrin:

Så har vi været sammen siden og i oktober 2004 flyttede han op til mig og juhuu nu skal vi giftes. :respekt: Han er bare den dejligste, sødeste, kærligste, varmeste, mest omsorgsfulde og vidunderlige mand jeg har mødt. Det er helt utroligt at opleve så stor en kærlighed. Jeg bliver 44 om 13 dage men føler mig sommetider som teen-ager, fuldstændig fjollet og pjattet, det må være hormonerne.

Det blev vist en lang historie, håber I gad at læse det hele. :lol2:

Hvor er det bare dejlig læsning... Han lyder bare helt skøn!!!

Læste højere oppe om morgenmad på sengen... *SUK*, han er da dejlig!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er der dejligt at jeg har fået snakket med min søster om brylluppet, selv om det er hemmeligt til indbydelserne kommer ud. Hun skal jo giftes 3 uger efter, så nu får vi rigtig snakket om bryllup og planlægning. Hun har købt kjole, men i går, da hun ville vise mig den på nettet, kunne hun ikke finde den, øv osse. -HAHA- Jeg bliver helt stresset over, at de ikke har fået taget sig sammen til at bestille musik endnu, det ville være synd, hvis de skal nøjes med det der er tilbage, hvis I forstår hvad jeg mener.

Herhjemme står det lidt stille med planlægningen, vi skal snart have snakket med feststedet om det kritik vi har hørt, så det bliver som vi vil have det, ellers må vi benytte os af alternativet, selv om det koster lidt mere.

Det er svært når K arbejder i 3-holdsskift og 3 weekender i træk og så har 2 fri. Jeg arbejder i aftenvagt og er afsted hver anden weekend. Så der skal planlægges, hvis vi skal "arbejde" med bryllup :lol2: Der er jo stadig lidt mere end et halvt år tilbage, så det når vi nok. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Det er da lidt spændende at i sådan skal giftes med 3 ugers mellemrum! Og hvor er det sødt af dig at bekymre dig om din søster! Men det er jo også noget nemmere for dig at sætte sig ind i problematikken med at finde de forskellige ting til rette tid!

Det lyder til at du er en retti god søster! -HAHA-

Jeg håber det lykkes for jer at kombinere arbejde og bryllupsplanlægning, men hva søren, så længe det ikke er dig der arbejder i 3 holds skift! Mændende laver jo sjældent noget i forbindelse med planlægningen alligevel -HAHA-

0

Del dette indlæg

Det har du ret i, men han skal jo helst godkende det jeg laver og finder på. -HAHA-

Vi snakkede lidt om det med musikken til min søsters bryllup og kan ikke lade være med at grine lidt, for han synes også de var lidt sent på den. Det er den samme mand, som synes jeg var for tidligt ude. Han har åbenbart skiftet mening, det er nu nok heller ikke svært med mit pres og mine gode argumenter. -HAHA-

Wauw nu er det snart din tur. -HAHA- Glæder mig vildt til at se billeder og høre om festen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer