EilaL

nfl picks

3 indlæg i dette emne

Ja jeg er jo kommet til NFL for tre år siden og siden da er søndage fjernsyn planlagt under saesonen og dagen efter super bowl er taget fri fra arbejde. Vi er en par der laver picks sammen og sammenligner og der er jeg jo BEGYNDEREN.

Nu hvor den første runde af picks (man gætter hvordan kampene ender og får point for det - lidt som at sætse på almindelig fodbold resultater) er færdig - er jeg den bedste i min gruppe. Men ikke kun det - jeg var så "heldig" at jeg er nummer 7 i den sammlede stilling over deltager i danmark. Er lidt stolt og håber jeg holder kursen så vinder jeg måske indgangsbiletterne til Super Bowl i USA.

Er der nogle andre NFL fans - og nogle der laver picks?

:iloveyou: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har slet ikke nok forstand på det nok til at lave picks, men...

:bearhug:JEG ÆÆÆLSKER NFL :super:

Og også lidt NFLming - fnis :blink:

Jeg er ikke klar over hvorfor jeg er blevet så vild med denne MEGET indvilket sport, men jeg elsker det simpelthen. Rune er ved at død af grin når jeg hoppende op og ned i sofaen råber: Der var da ikke touchdown :hug: Han er ikke vant til at jeg involvere mig så meget i sport :biggrin:

Jeg har endda en yndlingsfejl :blink: Jeg er vild med FACE MASK :lol: Det ser så skægt ud.

Det var endda med i vores bryllupssang fra mine forældre :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer