keddi

Ketty og Aron den 25 august 2007

41 indlæg i dette emne

Hejsa med alle jer venlige sjæle her på bryllupsklar - er ny her, ihvert fald skrive mæssigt..

Jeg har set at andre har delt deres første møde + frieri med jer, så det vil jeg også, da jeg syntes den er lidt sød -HAHA-

I 1997 gik jeg på teknisk skole, hvor jeg var inde som slagter, min kærestes storebror "mulle" var inde som bager (han kommer rigtig fra Fyn).

Vi blev meget gode venner, og han sagde at jeg skulle møde hans lillebror for vi ville passe godt sammen..

Jeg tænkte: en som mulle? Nejtak...

Men han bestemte at vi skulle mødes, så han holdte en lille fest...

Da jeg kom ind af døren var det første jeg så en ufattelig lækker ung mand - jeg var solgt på stedet.. Senere fandt jeg ud af at han havde det på samme måde :thumbsupsmileyanim:

Men men men jeg havde kæreste på, så der skete ikke andet end lidt holden i hånd.

Der gik et ½ år mere, så bestemte mulle og jeg at vi skulle i sommerhus sammen, og at lillebroren skulle med.

I denne hytte var der kun 2 soveværelser, og ingen af os ville sove sammen med mulle - da han snorker helt vildt, Så der var jo ikke andre muligheder end at vi skulle sove i samme seng - ja så ved man jo hvad der sker :blush:

3 måneder efter flyttede han her til Thisted og har været her siden..

Så her for 4 måneder siden fik vi lille Isabella - vores øjesten.

Da hun skulle døbes ville kæresten absolut holde tale, selv om jeg sagde at det ikke var nødvendigt..

Nå men han rejste sig op og sagde:

At nu var Thisted blevet hans hjem da han havde fået en familie, og at jeg skulle have en stor tak for det læs jeg havde taget den måned Isabella havde været indlagt i Viborg.

Vi mangler jo også en person idag, men jeg ved at Karl (min afdøde far) ville have været rigtig stolt over Isabella og os (her begynder jeg, min mor og svigermor at græde), men jeg vil prøve at gøre dagen lidt mere lykkelig - han falder på knæ, finder en ring - vil du gifte dig med mig?

Og jeg svarer stortudende JA

Det var en rigtig dejlig dag.

Så vi skal giftes den 25. august 2007 - det er dagen før vi har været sammen i 9 år.

Redigeret af keddi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Keddi...

Iha... :blush: Jeg vil benytte mig af, at være den første til at byde dig velkommen til BK... Hvor dejlig en historie! Tillykke med den forestående bryllup, glæder mig til at følge dig. Og husk vi eeeeelsker billeder herinde - vi kan ikke få nok! :biggrin::thumbsupsmileyanim:-HAHA-

:bearhug: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Hejsa Keddi...

Iha... :bearhug: Jeg vil benytte mig af, at være den første til at byde dig velkommen til BK... Hvor dejlig en historie! Tillykke med den forestående bryllup, glæder mig til at følge dig. Og husk vi eeeeelsker billeder herinde - vi kan ikke få nok! :biggrin::thumbsupsmileyanim:-HAHA-

:biggrin: , AnnaBritta

Hejsa..

mange tak for velkomsten, og ja jeg skal nok få lagt nogle billeder ind når jeg finder det rigtige..

du kan lige få et billed af datteren :blush:

post-22491-1159621613.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Keddi

Velkommen til! :thumbsupsmileyanim: Perfekt lejlighed til at fri!!! Det må ha været en helt speciel dag!!

Anja

Hejsa Anja..

Det var det helt rigtige tidspunkt at fri - foran hele familien - så kan man jo ikke sige nej :blush:

Jeg syntes at det var dejligt at han havde gennemtænkt hvordan han skulle gøre det i flere måneder, så ved jeg at det er helhjertet -HAHA-

Keddi

0

Del dette indlæg

Nu er stedet fundet hvor begivenheden skal holdes

http://www.vildsundstrand.dk

Selve vielsen skal forgå i den kirke hvor jeg er døbt og konfirmeret, hvor min datter blev døbt og min far ligger begravet - så er han også tæt på den dag :thumbsupsmileyanim:

Musikken er bestilt

Fotograf der skal tage billeder hele dagen er bestilt

Mangler en til at tage brudebillederne.. -HAHA-

Bilen er bestilt

Tror det er bestilt det der er nødvendigt nu.. måske?

Redigeret af keddi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Keddi,

Dejligt med en fra hjemegnen :bearhug:

Jeg kommer helt sikkert til at følge din planlægning, for jeg kender formentlig de steder, du planlægger at bruge. Jeg kender i hvert fald Vildsund Strand. Og det bedste ved Thy er jo for en morsingbo som mig udsigten til Mors, og den får du i fulde drag i Vildsund :)

For øvrigt en dejlig lille tøs, du har der :biggrin: Sådan en vil jeg også have!!! Og har faktisk tænkt på navnet Isabella -det er så smukt. Men alt det må vente til efter brylluppet....

- Louise

0

Del dette indlæg

Hej Keddi...

Velkommen på BK.. Håber du bliver lige så glad fort være her som vi andre er, du har vel opdaget at siden er vanedannende..

Dejlig lille pige i har der.. Og et fint navn... Jeg ser frem til at følge din planlægning mod den store dag..

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke da en skøn pige i har jer!

Stort tillykke med frieriet! Glæder mig til at følge med i jeres planlægning! Vi er jo ikke særlig mange herinde fra denne egn! Og så bor vi to endda ikke heeelt tæt på hianden! :) Men jeg kender udemærket Vildsund, det er en hyggelig lille by og Vildsundmarked er årets højdepunkt!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Keddi,

Dejligt med en fra hjemegnen :)

Jeg kommer helt sikkert til at følge din planlægning, for jeg kender formentlig de steder, du planlægger at bruge. Jeg kender i hvert fald Vildsund Strand. Og det bedste ved Thy er jo for en morsingbo som mig udsigten til Mors, og den får du i fulde drag i Vildsund :biggrin:

For øvrigt en dejlig lille tøs, du har der :bearhug: Sådan en vil jeg også have!!! Og har faktisk tænkt på navnet Isabella -det er så smukt. Men alt det må vente til efter brylluppet....

- Louise

Hejsa Louise..

Takker for velkomsten - dejligt at møde en næsten thybo herinde! Vi mangler seriøs nogle flere fra vestjylland herinde..

I morsingboer har nu også en rigtig dejlig udsigt hvis i kikker mod vest :bearhug:

Keddi

0

Del dette indlæg

Sikke da en skøn pige i har jer!

Stort tillykke med frieriet! Glæder mig til at følge med i jeres planlægning! Vi er jo ikke særlig mange herinde fra denne egn! Og så bor vi to endda ikke heeelt tæt på hianden! :biggrin: Men jeg kender udemærket Vildsund, det er en hyggelig lille by og Vildsundmarked er årets højdepunkt!

:bearhug:

Hejsa Katharina..

Mange tak for velkomsten..

Vildsundmarkedet.. Ja uha, det er sjovt - har godt nok brugt mange timer + penge nede i de øltelte.

Var dog ikke afsted i år, da Isabella kun var 1½ måned - sjovere at være hjemme hos hende :)

jeg har været inde på din tråd - og du min pige har den sjovest humor - lige min stil.. :bearhug:

Keddi

0

Del dette indlæg

Hej Keddi...

Velkommen på BK.. Håber du bliver lige så glad fort være her som vi andre er, du har vel opdaget at siden er vanedannende..

Dejlig lille pige i har der.. Og et fint navn... Jeg ser frem til at følge din planlægning mod den store dag..

Knuz Mia :bearhug:

Hejsa Mia..

Mange tak for velkomsten..

Jeg ved godt at siden er vanedannende - skal lige ind og kikke hver dag, når Isabella sover, og det ender jo med at jeg sidder her flere timer - så får jeg sgu ikke lavet noget den dag!!

Din forlovede lyder som en rigtig dejlig mand - han ved hvormeget bryllupsdagen betyder for dig..

Glæder mig til at læse mere om jeres bryllup..

Keddi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hvad er det lige med det Vildsundmarked? Da jeg boede på Mors valfartede vi jo til Vildsund for at drikke os stive og danse til Bjørn og OK eller Kandis hele natten... Men det var sgu sjovt. Har ikke været der i mange år, men hvis jeg tilfældigvis er i Jylland, når der er Vildsundmarked, så kører jeg da gerne en tur forbi :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Vildsundmarkedet bliver ALTID holdt tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30.

Og af en eller anden grund får man sgu altid slæbt en eller anden forvildet råkostjern med sig hjem eller en hat - mystisk.. :bearhug:

Men det er rigtig fedt at være afsted, det bliver jo nok ikke til så meget "kandis - eller kim&hallo telt" nu hvor vi har Isabella.. det er vist lidt for tidlig at hun skal i øltelte - det kommer tids nok :)

Keddi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej Keddi!

Og velkommen til - er jo selv lidt ny herinde, så det er skønt at se lidt folk fra Thy også. Jeg kommer selv fra Snedsted, så ja Vildsund og Vildsundmarked bringer jo glade minder frem. Skal til kobberbryllup i Vildsund gl. dyrehave i weekenden så jeg vil sende dig en tanke når vi køre forbi hotellet :bearhug:

Glæder mig til at følge din planlægning herinde!

:)

0

Del dette indlæg

Hej hej Keddi!

Og velkommen til - er jo selv lidt ny herinde, så det er skønt at se lidt folk fra Thy også. Jeg kommer selv fra Snedsted, så ja Vildsund og Vildsundmarked bringer jo glade minder frem. Skal til kobberbryllup i Vildsund gl. dyrehave i weekenden så jeg vil sende dig en tanke når vi køre forbi hotellet :bearhug:

Glæder mig til at følge din planlægning herinde!

:)

Hejsa Gitte..

Tak for velkomsten og selv velkommen her på BK..

Jamen Snedsted.. Så har vi jo været næsten naboer!!

Et :biggrin: fra Keddi

0

Del dette indlæg

Velkommen til!!!

Glæder mig til at følge din planlægning... Vi skal giftes den samme dag...

Sikke en fantastisk mand du skal giftes med- sikke et frieri- og sikke en skøn datter i har...

0

Del dette indlæg

Velkommen til!!!

Glæder mig til at følge din planlægning... Vi skal giftes den samme dag...

Sikke en fantastisk mand du skal giftes med- sikke et frieri- og sikke en skøn datter i har...

Hejsa..

Han er også lidt fantastisk :)

Isabella - hun er min øjesten.

Din August er også helt vild sød - der er ikke noget mere fantastisk end at blive mor..

:bearhug: Keddi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer