Louise L

Den bedste brudekjole biks!

55 indlæg i dette emne

jeg vil også klar anbefale messalina på amager. og både sandra og lisbeth er så dygtige. og man får en utrolig personlig og ærlig behandling.. og deres kjoler er som trukket ud af et eventyr. rigtige prinsessekjoler....

købte min drøm af en kjole her.

men jeg kan også varmt anbefale Lilly i aalborg. købte hos dem til mit første bryllup.... der fik jeg også en ærlig og profetionel behandling...

ingen af stederne følte jeg at de bare skulle prakke mig en dyr og "forkert" kjole på... men at der blev lagt stor vægt på min persolnighed og figur, så jeg fik den kjole som passede bedst til mig. og selvfølgelig føltes rigtig.

lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Louise - du skal tage til BrideFashion i Virum - og spørg evt efter Anne Kathrine - jeg fik den mest fantastiske betjening i den butik!! Jeg var efterfølgende i Nikolaj - og det var da fint, men slet ikke på niveau med BrideFashion. Hun var sød, hjælpsom, ærlig - ja, bare lige i øjet!! Jeg har skrevet om min oplevelse her :)

Jeg har været i Bridefashion i Virum to gange, hvor jeg blev betjent af hhv. Annette og af Sally - begge super kompetente.

Har været i Messalina på Islands Brygge og prøve sko, og de var også super søde... og det jeg overværede af konfirmandprøvningerne var også super.

Har også været i Lucca Bride, og de var super søde - de havde bare ikke noget, der for mig sagde "I love You" :loveboard:

De øvrige steder jeg har været i København og omegn har jeg ikke været så begejstret for, så dem vil jeg undlade at nævne!

Men som det er med de meste, så afhænger anbefalinger og det modsatte af øjnene der ser, og hhv. ekspedienter og brude kan have dårlige og gode dage :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

helt klart HOUSE OF BRIDES PÅ RÅDHUSPLADSEN KØBENHAVN. :):cheerleader3:

Aldrig har jeg oplevet sådan en service før. Jeg fik lov at gå på café og købe kaffe for deres penge fordi de var forsinket. Jeg fik skørt, slør og de smukkeste sko med i handlen og frem for alt fik jeg lov at prøve alt det jeg ville og var der første gang 2 timer!!!.

Ikke en af de ekspedienter jeg hilste på var sure eller fortravlede, men kan specielt anbefale Lina og Pernille.

Knus

Pernille, der har købt og betalt sin drømmekjole :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer