JBJ

Jannie & Mikkel - d. 8/9-2007

345 indlæg i dette emne

Hej alle I bridezillas :boohoo:

Ja, så er det vidst på tide, jeg får oprettet en planlægningstråd, så vi kan dele vores planlægning med jer.

Vi skal nemlig giftes d. 8/9-2007 i Horsens (y) Fantastisk...

Mikkel friede til mig på vores 3-års dag d. 27/7-06 efter en skøn dag med picnic på himmelbjerget og sejltur med hjejlen. Og jeg tøvede ikke med at sige ja... selvfølgelig vil jeg leve resten af mine dage med den dejlige mand...

Har nok været bryllupsskruk et stykke tid... tihi. Og jeg har da også smuglæst på denne side.

Skønt med sådan et forum, hvor man kan dele sin glæde med andre bridezillas. Jeg skal nok holde jer underrettet undervejs.

INDEX

SELVE BRYLLUPPET

SÅDAN MØDTES VI

FESTSTED - JØRGENSENS HOTEL

KIRKEN - VOR FRELSERS KIRKE

LOKATIONS TIL FOTOGRAFERING

HUSKELISTE

MUSIKKEN - LE BEAT

EN LILLE HEMMELIGHED

TIDSPLAN FOR DAGEN

VORES BRYLLUPSREJSE - SINGAPORE, LOMBOK, GILI OG BALI

SAMTALE MED JØRGENSENS HOTEL

ØNSKELISTE

BRYLLUPSKØRSEL

HUSKELISTE TIL SELVE DAGEN

TOPFIGUR

IDÉ TIL BORDDÆKNING

KREATIVE TING

VORES INVITATIONER

FINE CHOKOLADER MED LOGO

GÆSTEBOG

BORDKORT

RISPOSER TIL KIRKEN

MENUKORT

BRUDENS TILBEHØR

FØRSTE BRUDEKJOLEPRØVNING - 12/2-07

2. BRUDEKJOLEPRØVNING - 24/2-07

MIN BRUDEKJOLE

TILBEHØR: SMYKKER (SOMETHING OLD), PARAPLY OG STRØMPEBÅND (SOMETHING BLUE)

UNDERTØJ

MINE NYE BRUDESKO

DIADEM

MIN TASKE

MIT SLØR

GOMMENS TILBEHØR

VEST & KRAVAT

ANDET

VIELSESRINGE

POLTERABEND BERETNING

POLTER MED KOLLEGAERNE

PRØVEKAGE

INSPIRATIONSBILLEDER

BRUDEBUKET

BLOMSTERDEKORATIONER

FRISURER

KAGER

Mvh

Jannie

Redigeret af JBJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen så vil jeg da være den første til at ønske dig et Kæmpe Tillykke (selvom det er jeg nok langt fra) ! Og et Stort velkommen til din egen planlægningstråd!

Hvis du mangler hjælp så råb højt, og lige så hvis du mangler, kram, smil, råd og kritik!

Kæmpe knus og kram fra en BK fanatiker!

Og husk billeder :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan jo fortælle lidt om hvordan Mikkel og jeg mødtes.

Jeg var med min veninde i byen en aften, hvor vi falder over denne gruppe fyre, som min veninde kender fra sin hjemby. Heriblandt var Mikkel.

Mikkel og jeg snakkede lidt. og vi var ude at danse. Men andet skete der ikke den aften...

Jeg nævnte dagen efter for min veninde, at han da var en rigtig sød fyr, og tænkte så ikke mere over det. Men på en eller anden måde, var han bare stadig i min underbevidsthed.

Min venindes ekskæreste er kammerater med Mikkel. Og så gik det slag i slag. Min veninde og Mikkels kammerat fiksede en date mellem Mikkel og jeg.

Istedet for den traditionelle date med middag & bio, foreslog jeg Mikkel en tur i Djurs Sommerland (y) Lidt tosset, men jeg tænkte det var en god måde at komme i snak på uden at det hele bliver så opstyltet. At det så stod ned i stænger hele dagen, var så lidt komisk. Det kunne vi kun grine ad... skal vi ikke bare sige det sådan her: Folk stod ikke ligefrem i kø til forlystelserne :(

Efter 1 år flyttede vi sammen i Horsens, og har så boet her siden. Og nu skal vi giftes :boohoo:

Kan næsten ikke vente... han er bare manden i mit liv. Ingen tvivl om det. Vi supplerer bare hinanden perfekt, på så mange områder.

Redigeret af JBJ
0

Del dette indlæg

Dejligt at vennerne fik sat jer op, hva? Og stort tillykke med frieri og forestående bryllup! Du bliver hurtigt afhængig, og der er altdi en kor af tøser her på BK, som kan hjælpe, støtte, kritisere, trøste eller hvad du nu måtte få brug for :boohoo:

Velkommen til!!!

- Louise

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

FESTSTEDET

I skal da ikke snydes for billeder af det sted hvor festen skal holdes. Som før nævnt holdes festen på Jørgensens Hotel, som ligger i centrum af Horsens by... ja faktisk midt på gågaden :)

Hotellet er fra år 1744, og er bibeholdt i den gamle stil med rigtig flotte lokaler og værelser med stuk osv.

Vi var nede og tale med dem allerede ugen efter frieriet (ja, man havde vel allerede gået drømmen et stykke tid, så man var forberedt... tihi), og sikke en service.

Vi blev rigtigt vist rundt, og der var tid til at få besvaret alle vores spørgsmål. Desuden havde de en masse gode ideer og forslag til, hvordan det hele skulle løbe af stablen. Vi var vitterligt forelsket i stedet, da vi kom ud derfra :balloons: Vi glæder os vildt til den fremtidige kontakt med dem.

At vi så har hørt godt om stedet sidenhen er jo bare endnu bedre. Men I kan da lige få et billede af Kongesalen, hvor selve festen skal holdes

post-16746-1161277837.jpg

Vi får så 2 sale med - en til kaffe om eftermiddagen/aftenen, og selve salen til festen. Desuden er lokalerne lukket af fra resten af hotellet, så man ikke mærker til eventuelle andre selskaber. Desuden er der egen indgang, garderobe og toilet.

Og med i prisen følger Kongesuiten med himmelseng og spabad :cheerleader3:

post-16746-1161278075.jpg

Jeg tror det bliver de mest perfekte rammer om vores STORE DAG...

KH Jannie

0

Del dette indlæg

KIRKEN

Da jeg kommer fra Silkeborg, og Mikkel kommer fra en mindre by ved navn Nørre Snede er der ingen af os der har tilknytning til nogen kirke i Horsens.

Så vi fandt frem til at Vor Frelsers Kirke på torvet i Horsens hører under vores sogn. Det er en lidt utraditionel Middelalderkirke fra det 11./12. århundrede. Ja faktisk er det den ældste bygning i Horsens. Lidt spændende synes jeg.

Beliggenheden er perfekt i forhold til feststedet, da vores gæster kan gå fra kirken til Jørgensens Hotel på få minutter. Det gør det også nemt for de udenbys gæster at finde rundt.

post-16746-1161279366.jpg post-16746-1161279374.jpg

Det bliver måske lidt specielt at træde ud på torvet efter vielsen til beskuelse for alle Horsens-borgerne... Men den oplevelse må vi tage med. Det er en meget speciel og smuk kirke, der bærer på en god historie

Kh

Jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

LOKATIONS TIL FOTOGRAFERING

Vi har også været rundt i Horsens for at finde egnede lokations til fotografering. Her er lidt billeder af de steder vi har kigget på:

post-16746-1161280681.jpg post-16746-1161280690.jpg

post-16746-1161280709.jpg post-16746-1161280720.jpg

Der ligger ellers også en park i byen, men jeg synes næsten den er for "pæn"

Redigeret af JBJ
0

Del dette indlæg

Hejsa! :heart:

Velkommen til! Uha, eeeelsker Horsens! :loveshower: Jeg vil supergerne flytte derned, men Simon kan ikke rigtig finde noget arbejde dernede.... ØV!

Hvor ser jeres feststed dog vildt hyggelig ud! Det er lige for jeg overvejer, at skifte feststed!!!! -men der er lige langt nok fra Århus V! :bearhug:

Glæder mig til at følge jeres planlægning! Det skal nok blive godt, lige min stil.... Husk, at der er helt ok at låne inspiration herinde - og inspirationer er der rigtig meget af!!!! :boohoo:

:bearhug: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Hejsa! :heart:

Velkommen til! Uha, eeeelsker Horsens! :loveshower: Jeg vil supergerne flytte derned, men Simon kan ikke rigtig finde noget arbejde dernede.... ØV!

Hvor ser jeres feststed dog vildt hyggelig ud! Det er lige for jeg overvejer, at skifte feststed!!!! -men der er lige langt nok fra Århus V! :bearhug:

Glæder mig til at følge jeres planlægning! Det skal nok blive godt, lige min stil.... Husk, at der er helt ok at låne inspiration herinde - og inspirationer er der rigtig meget af!!!! :super:

:bearhug: , AnnaBritta

Hej AnnaBritta,

Mange tak for din hilsen... dejligt at møde al den støtte herindefra :oops: Så kan man få lidt afløb for alle sine tanker herinde, så man ikke overbebyrder sin tilkommende med små (for ham ligegyldige) detaljer :boohoo:

Kh

Jannie

0

Del dette indlæg

Hej Jannie

Velkommen til.

Det ser jo rigtig godt ud med kirke og feststed.

Jeg kan godt følge dig mht til kirken og placeringen midt på strøget. Selv skal jeg træde ud af Århus Domkirke omkring kl. 13 den 7/ 7 altså Lang Lørdag. :bearhug:

Jeg forsøgte at få kæresten med til en mindre kirke, men han ville så gerne have domkirken. Og så følger han da at han har bestemt noget :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MINE TANKER LIGE PT

Puha, synes der er så meget at holde styr på... men på en måde er det jo også skønt, at arrangere sit livs fest.

Vi går og venter på endeligt svar fra et band - skulle gerne få svar imorgen. Krydser fingre for at de har datoen fri.

Ellers er jeg så småt begyndt at overveje design på vores invitationer. Puha, det er godt nok svært. Vi vil lave dem selv, så vi kan sætte vores personlige præg på dem.

For slet ikke at tale om brudekjolen :heart: Jeg håber inderligt, at man bare ved, at det er KJOLEN når man står i den, for lige nu er jeg meget usikker over hvilken "stil" jeg vil gå efter. Jeg er både vild med det meget enkle og klassiske, de utaditionelle men også med store prinsessetylskørter... så I kan nok se, at jeg kan få svært ved at vælge. Jeg regner med at skulle ud og prøve kjoler i starten af det nye år - og forhåbentligt få en afklaring på, hvilke kjoletyper der klæder mig.

Kh

Jannie

0

Del dette indlæg

Hej Jannie

Velkommen til.

Det ser jo rigtig godt ud med kirke og feststed.

Jeg kan godt følge dig mht til kirken og placeringen midt på strøget. Selv skal jeg træde ud af Århus Domkirke omkring kl. 13 den 7/ 7 altså Lang Lørdag. :bearhug:

Jeg forsøgte at få kæresten med til en mindre kirke, men han ville så gerne have domkirken. Og så følger han da at han har bestemt noget :bearhug:

Hejsa,

Ja, I er da nok sikre på at få lidt klapsalver fra forbigående den dag :heart:

Vi skal vies kl. 14.00, og der er heldigvis ikke lang lørdag... tihi.

Men ved du hvad, hvis det bare er KIRKEN, så tager man nok det med. Det kan vel også have sin charme. Og at skulle giftes i en domkirke er da STORT :boohoo:

0

Del dette indlæg

HUSKELISTE

Ja, så har jeg lavet en huskeliste. Det begynder at ligne noget

grøn = på plads

gul = overvejet

Sort = ikke startet

OVERORDNET

- Dato: 08.09.2007

- Vielse: Kl. 14.00 i Vor Frelsers Kirke, Horsens

- Fotograf: Torben Thorhauge er bestilt. En af mine kolleger der er amatørfotograf skal tage billeder til festen

- Hvid Cadillac Convertible fra 1959

- Gæsteliste: Er lavet. Evt. ændringer henad vejen. Vi er oppe på ca 72 pers.

- Indbydelser: Er endelig lavet. 72 inviterede

- Ønskeliste: Er lavet og sendt til vores 2 koordinatorer

- Gavekoordinator: Min storesøster og min svigermor

- Bryllupsrejsen er bestilt. Turen går til Singapore, Lombok, Gili Trawangan og Bali :heart:

- Ægteskabserklæring: Er printet ud, udfyldt og sendt

- Navneændringserklæring: Er sendt sammen med ægteskabserklæringen

- Vielsesringe: Vi får lavet hvidguldsringe hos Guldsmed Lind i Horsens. Er bestilt

- Forlover, gom: Mikkels gode barndomsven Lasse

- Brudepige: Min veninde Kamilla, får tjansen som "brudepige", og skal være min lille hjælper på selve dagen

-Bryllupskage: Er bestilt hos KonditorXperten... mums

- Salmer: "Den signede dag", "Op al den ting..." , "Det er så smukt at følges ad" og "jeg ved en blomst så favr og fin..."

- Aflevere prøvelsesattest: Den blev afleveret d. 12/7 til kordegnen. Vi aftalte også hvem der er vores vidner (vores mødre), samt pyntning af kirken

- Møde med præsten: Mandag d. 27/8 kl 19.00 nede i kirken

- Øve Brudevalsen: Vi er gået igang til "Vild med Dans" DVD'en

FESTEN

- Feststed: Jørgensens Hotel, Horsens. Kongesalen, Kavalérsalen og Foyeren

- Budget: er lagt - 67 gæster

- Reception: Kaffe/te/øl/vand samt sandwiches på Jørgensens Hotel efter vielsen. Kl. ca. 15.00

- Velkomstdrink: Hyldeblomst med mousserende vin

- Forret: Tapastallerken

- Ganerenser: Champagnesorbet

- Hovedret: Oksemedaljon svøbt i fars af Kalkun med krydderurter. Pommes rustik med årstidens grøntsager med cremet svampesauce

- Dessert: Bryllupskage med frisk frugt

- Kaffe/Te/Cognac/Likør med småkager

- Fri bar med øl/vin/vand/spiritus

- Natmad: Hot-Dog buffet

- Bordpynt: Råhvide duge. Sølvdækketallerkener og sølvbestik. Hvide tallerkener. 5-armet sølvlysestage. Bordekorationer i hvid/creme og grøn

- Middags og dansemusik: 4 mands bandet Le Beat kommer og spille fra kl. 18.00-02.30. Kontrakten er i hus

- Toastmaster: Det sørger tjenerstaben på hotellet for - så har de en god føling med maden

- Overnatning, brudepar: Kongesuiten på Jørgensens Hotel

- Velkomsttale:

- Menukort: 66 stk er lavet

- Bordkort: Små manilla-navnemærker

- Bordplan: Runde borde med 8 eller 9 personer ved hver

- Lave chokolader med monogram: Er lavet:-) Og de blev flotte...

BRUDEN

- Kjole: Er købt. En blondesag fra San Patrick. Er bestilt i Polen. Og er kommet hjem

- Sko: Er købt

- Strømpebånd:Har et fint et fra Panayotis

- Undertøj: Fint Chantelle Africa undertøj

- Smykker: Tynd hvidguldskæde med perlevedhæng. Flot sølvarmbånd fra min oldemor

- Slør: Laver det selv... er færdigt

- Noget nyt: Det bliver kjole, sko og undertøj

- Noget lånt: Har lånt et blondelommetørklæde af min svigermor. Har tilhørt hendes mor

- Noget blåt: Der er et blåt bånd i strømpebåndet

- Noget gammelt: Sølvarmbåndet fra min oldemor

- Frisør: En veninde der er frisør skal sætte mit hår

- Make up: Bestilt tid hos Visage kl. 11:30

- Brudebuket: Står en bekendt af Mikkels forældre for

GOMMEN

- Tøj: Vest, kravat, skjorte, bælte, strømper og jakkesæt er købt

- Sko: Er købt

- Knaphulsblomster: Står en bekendt af Mikkels forældre for

Redigeret af JBJ
0

Del dette indlæg

Hej hej,

DEJLIGT med endnu en 8. september brud - jeg glæder mig til at følge dig... Vi kan jo tælle ned sammen! hihi ... :) Tillykke med forlovelsen!

Og tak for hilsen i min tråd --- det var meget uventet at jeg fandt kjolEN, jeg havde besluttet at vente ligesom du, til januar - men men men det må være skæbnen, der gjorde at jeg skulle finde min brudekjole i en by, som jeg ikke engang anede eksisterede hvis ikke det var fordi jeg skulle giftes... :blushsmiley:

Jeg synes at det ser rigtig fint ud med jeres planlægning og (desværre) har I bestilt Torben Thorhauge før vi nåede det - MEN han er bare fantastisk, så TILLYKKE med det! :) (har gået i folkeskoleklasse med hans storebror...)

Anyways - glæder mig til at se og snuse mere her i din tråd!!

kæmpe :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MUSIKKEN

Hejsa,

Puha, det er ved at være noget tid siden jeg har fået skrevet lidt her i min planlægning. Havde slet ikke set mine dejlige hilsner fra jer...

Men nu er musikken 100% på plads - og sikke en kamp det var :balloon:

Vi havde øjne for et band fra Ålborg, som min storebror havde anbefalet. Og vi kontaktede dem, og troede egentlig alt var på plads. Men da vi så ville have et reelt tilbud steg prisen lige med 3000,- -HAHA-

Så vi skyndte at kigge os om efter noget andet. Og det endte så med, at vi tilfældigt faldt over et band i Silkeborg, og vi var inde og høre deres demo, og det lød rigtigt godt. Lige noget for os - og bestemt ikke suppe/steg/is musik -HAHA- Da jeg så nærstuderer deres hjemmeside ser jeg, at det er en af mine handelsskole kammerater, der er med i bandet. Sikke et sammentræf. Så vi var ude og høre dem, og de er nu BOOKET -HAHA- Det er så skønt at have det på plads...

Det er et band med 4 medlemmer, der spiller alt ligefra Beatles til Robbie Williams... og de gir den gas!!! Så det kan kun blive en god fest. Musikken betyder bare så meget...

0

Del dette indlæg

Hej hej,

DEJLIGT med endnu en 8. september brud - jeg glæder mig til at følge dig... Vi kan jo tælle ned sammen! hihi ... :balloon: Tillykke med forlovelsen!

Og tak for hilsen i min tråd --- det var meget uventet at jeg fandt kjolEN, jeg havde besluttet at vente ligesom du, til januar - men men men det må være skæbnen, der gjorde at jeg skulle finde min brudekjole i en by, som jeg ikke engang anede eksisterede hvis ikke det var fordi jeg skulle giftes... :blushsmiley:

Jeg synes at det ser rigtig fint ud med jeres planlægning og (desværre) har I bestilt Torben Thorhauge før vi nåede det - MEN han er bare fantastisk, så TILLYKKE med det! -HAHA- (har gået i folkeskoleklasse med hans storebror...)

Anyways - glæder mig til at se og snuse mere her i din tråd!!

kæmpe -HAHA-

Hejsa,

Ja, skønt med én der deler samme dato...

Og vi er også bare så glade for at have booket Torben Thorhauge. De billeder jeg har set af ham herinde er jo bare fantastiske...

Så må vi bare håbe vi er fotogene nok... ellers må han jo trylle -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hejsa http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif og tillykke med det forestående bryllup.... Vi er også et 8. september 2007 par :loveshower: Og nu jeg læser alt det du allerede har gang i - så tænker jeg, at nu ska vi da vist og li til og få gang i noget planlægning :) -

Har det på akkurat samme måde som dig.... KJOLEN....ved man det er DEN når man ser den... hmm må vist hellere bar så små begynde at kigge -syntes ellers der er lang tid til, men pludselig står dagen for døren og vi skal GIIIIIIIFTES :biggrin: - vil holde øje med dig og følge dig, hvor langt du er....

Lige en lille ting... da jeg er ny herinde, vil jeg høre hvordan dææælen man lige får sat den dersens nedtællings kalender ind?? Sådan en ku jeg da rigtig godt tænkte mig at ha ()()

Ha en dejlig weekend!

Kh

Jane :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif og tillykke med det forestående bryllup.... Vi er også et 8. september 2007 par :loveshower: Og nu jeg læser alt det du allerede har gang i - så tænker jeg, at nu ska vi da vist og li til og få gang i noget planlægning :) -

Har det på akkurat samme måde som dig.... KJOLEN....ved man det er DEN når man ser den... hmm må vist hellere bar så små begynde at kigge -syntes ellers der er lang tid til, men pludselig står dagen for døren og vi skal GIIIIIIIFTES :biggrin: - vil holde øje med dig og følge dig, hvor langt du er....

Lige en lille ting... da jeg er ny herinde, vil jeg høre hvordan dææælen man lige får sat den dersens nedtællings kalender ind?? Sådan en ku jeg da rigtig godt tænkte mig at ha ()()

Ha en dejlig weekend!

Kh

Jane :blush:

Hej Jane,

Dejligt med endnu en 8/9-2007 brud:-) Vi må stå sammen, og samle inspiration fra hinanden. Har I ikke en planlægningstråd man kan lure i?

Du laver sådan en nedtællingskalender ved at gå ind på www.bryllupsklub.dk. Så følger du bar guiden, kopierer genvejen, og sætter den ind i din signatur under kontrolpanelet

Mvh

Jannie

Redigeret af JBJ
0

Del dette indlæg

Hejsa,

Ihh, er lidt frustreret over der ikke sker mere i min planlægning.

Men indenfor den første måned havde vi mere eller mindre de STORE ting på plads. Og nu er der bare et tomrum :)

Meeen, når vi går ind i 2007 kommer der nok gang i sagerne igen. Der skal prøves kjoler, laves invitationer, findes ringe osv. osv. Så det glæder jeg mig til.

Og vi skal også have fundet destinationene på vores bryllupsrejse, selvom det er svært. Vi vil langt væk, men der er regntid de steder vi har tænkt på. Folk er kommet med forslag som safari i Afrika og rejse til Australien, men der står vores pengepung altså af.

Vi overvejer lidt Maldiverne, selvom der er regntid. Men jeg ved der er nogle par her på debatten der har været der i August og september, og de var ikke generet af regn. Nu må vi se...

Redigeret af JBJ
0

Del dette indlæg

Og vi skal også have fundet destinationene på vores bryllupsrejse, selvom det er svært. Vi vil langt væk, men der er regntid de steder vi har tænkt på. Folk er kommet med forslag som safari i Afrika og rejse til Australien, men der står vores pengepung altså af.

Vi overvejer lidt Maldiverne, selvom der er regntid. Men jeg ved der er nogle par her på debatten der har været der i August og september, og de var ikke generet af regn. Nu må vi se...

Jeg tror roligt du kan bestille rejse til lande med regntid. Det er bestemt ikke alle lande hvor det bare står ned i stænger konstant. Mange steder er det ofte pludselige store regnskyld som forsvinder ligeså hurtigt som der er kommet. Og der er stadig høj solskin og dejligt varmt. (Det er i hvert fald min - og venners erfaring) Og der er ikke noget så flot som naturen midt i regntiden!!! Der er ingen farver i det danske forår der står til måls med de utroligt friske grønne nysatte rismarker. Jeg ville ikke have nogen skrupler med at rejse i regntiden igen :)

Anja

0

Del dette indlæg

Uha, hvor er det spændende... nu snakker vi seriøst om at rejse til Maldiverne på bryllupsrejse :loveshower:

Men det er godt nok også mange penge. Vi overvejer så at bestille rejsen i Tyskland, og så spare lidt på den måde. Deres udvalg af rejser er også meget større...

Og hvis vi så ønsker os tilskud til rejsen i bryllupsgave, så kan det ikke gå helt galt.

Men nu må vi se, hvad det blir til. Vi skal lige have undersøgt mulighederne...

Redigeret af JBJ
0

Del dette indlæg

EN LILLE HEMMELIGHED... SCHHH

Jubii.... er så glad.

Jeg har booket en sangerinde til at komme og overraske min Mikkel med en sang i kirken umiddelbart efter vielsen. Hun skal synge den smukke sang "Du er"

Jeg er ikke så vild med tanken om at skulle holde en tale, men har ikke besluttet mig endnu. Men denne sang, er jo også en måde at vise min kærlighed til ham på.

Jeg vil holde det hemmeligt både for ham, familie og venner... men hvor er det svært :lol:

Har lyst til at fortælle alle det...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer