Guest Solsikken

Brudekjoleprøvning

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ca. 4-5 måneder før.

Men lige nu er der tilbud mange steder så den kan være en god idet at kigge allerede nu...Men pas på. det kan være at du får lyst til en anden stil inden brylluppet når det er lang tid til....

:boohoo: Snart Fru Aas

0

Del dette indlæg

Ca. 4-5 måneder før.

Men lige nu er der tilbud mange steder så den kan være en god idet at kigge allerede nu...Men pas på. det kan være at du får lyst til en anden stil inden brylluppet når det er lang tid til....

:boohoo: Snart Fru Aas

OVVV, jeg troede man gjorde det mindst et års tid før..... (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige købt min, og der er næsten ni måneder til. Det tager så også fire-fem måneder før min kjole bliver syet og kommer til Danmark - herefter er der tilretning mv. Så jeg synes ikke, jeg er i overdrevet god tid :cheerleader3:

Men det kan vel også sagtens klares på et par måneder, hvis man finder én, der passer i butikken, eller vælger en, med knap så lang leveringstid...

- Louise

0

Del dette indlæg

Tja, jeg skal giftes til Maj næste år og har lige bestilt min.

Det var dog ikke meningen allerede, men sådan blev det...i starten var jeg ved at gå i panik over at jeg allerede havde bestilt den. Tænkte "hvad nu hvis jeg falder for en anden"?!?!?!

Der er nu så mange flotte kjoler derude og denne her har alt det som jeg gerne vil have (eller kom til at ville have, da ens ideer og realiteten er 2 vidt forskellige ting -HAHA- ). Den sidder som den skal de rigtige steder og har nogle virkelige flotte detaljer... :yllove:

Mvh Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal lige siges, at hvis jeg ikke bestilte den inden for en md., så ville den ikke nå at komme hjem fra Paris.

En anden jeg kender ventede i 6 md på sin kjole fra England.

Tilgengæld nåede min anden veninde det indenfor 4 mdr. med prøvning og hjemtagelse (er det i det hele taget et ord -HAHA- ) af kjolen

:loveshower:

mvh Nanna

0

Del dette indlæg

Vi regner med at starte i januar...men begynder også at arbejde på at blive gravid til januar. så måske vi skal vente lidt længere end det :blush: Men vi skal i hvert fald se på kjoler engang til foråret http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg var ude at prøve 2 måneder før jeg nu meget meget snart skal giftes og det synes jeg var perfekt :bearhug:

Fik godt nok mange kommentarer om, at det var alt alt for sent, men det har passet så godt og jeg har ikke nået at ombestemme mig (selv om jeg da ind imellem har været lidt i tvivl, tror det er normalt...) og jeg glæder mig på en anden måde nu hvor, jeg af og til har prøvet kjolen under tilretning.

Jeg ville gøre det samme igen hvis jeg atter skulle giftes (det skal jeg naturligvis IKKE!)

Knus november-bruden

0

Del dette indlæg

Brudekjole

Hej...

Jeg skal giftes til maj. Og har endnu ikke fundet min brudekjole endnu.

Jeg syntes at det er utroligt svært at vælge.

Er der nogle af Jer der har nogle gode stedet ved kbh.området, som I kan anbefale...

Det jeg kigger efter er en to-delt brudekjole.

Hilsen Mette :butterfly:

0

Del dette indlæg

Brudekjole

Hej...

Jeg skal giftes til maj. Og har endnu ikke fundet min brudekjole endnu.

Jeg syntes at det er utroligt svært at vælge.

Er der nogle af Jer der har nogle gode stedet ved kbh.området, som I kan anbefale...

Det jeg kigger efter er en to-delt brudekjole.

Hilsen Mette :butterfly:

Kan klart anbefale House of Brides, super betjening, både i den ved rådhuspladsen og i den i taastrup (y)

super service

knuss :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer