EilaL

anden på coke? nogle der skal se det i aften

13 indlæg i dette emne

Ja vi har åbenbart vores date uge - i mandags var vi i biografen, i går så vi VM holdfinale i gymnastik. Og i aften skal vi se Anden på Coke. Fik billetter til 21:30? Er der andre der skal se ham?

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også se ham, men ikke før d. 3/11 i Vejle. Vi glæder os også sindsygt. Alle siger jo at det er et helt vildt godt show. Du må lige anmelde det i morgen!!!

Har også lige købt billetter til Talegaver til børn i Århus, der jo kommer lige før nytår. Og det glæder jeg mig ekstremt meget til :balloons:

:cheerleader3:

Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kan jeg kun sige at jeg e rmeget begejstret og lidt øm i kæben fra at grine så meget. Synes det var virklig sjovt og gennemført - vil dog ikke afsløre for meget før i har vært inde og se det. God fornøjelse.

Hvis i er til Comedy så er salget på talegaver til børn startet og Jan Gintberg komme rogså til Musikhuset i April hvor billetsalg er startet. ÆLLSSSKKEEERR Talegaver til børn.

:heart: Sandra

0

Del dette indlæg

Så kan jeg kun sige at jeg e rmeget begejstret og lidt øm i kæben fra at grine så meget. Synes det var virklig sjovt og gennemført - vil dog ikke afsløre for meget før i har vært inde og se det. God fornøjelse.

Hvis i er til Comedy så er salget på talegaver til børn startet og Jan Gintberg komme rogså til Musikhuset i April hvor billetsalg er startet. ÆLLSSSKKEEERR Talegaver til børn.

:carrot:

Jep jep - talegaver til børn er så fedt!! I år har vi fået billetter helt nede i "orkestergraven". Det glæder jeg mig simpelthen så meget til.

Godt at høre, at Anden var i topform. Jeg begynder også så småt at se frem til den 3. nov. :bearhug:

:bearhug: Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er fuldstændig enig, det var simpelthen for fedt :bearhug: Totalt respekt for den mand :carrot: :carrot: :carrot: Han er sq da genialtænkende...

:bearhug: Lone

0

Del dette indlæg

:respekt: Kanont show med Anden :bearhug:

Har prøvet at få billetter til Talegaver til børn i Århus.. men allerede nu melder de næsten udsolgt.. Jeg kunne i hvert fald ikke få 4 sammenhængende billetter :blink:

Så hvis i kender nogen som sælger 4 billetter.. så sen den Pm

:biggrin: Heidi

0

Del dette indlæg

Hej Heidi,

Har du prøvet at ringe til billetnet i stedet for at gå på nettet?

Jeg ved ikke hvorfor, men det giver altså nogen gange pote.

Fx da vi bestilte billetter til Talegaver i Århus kunne vi få 10. række ude i siden. Da jeg så ringede derind kunne jeg pludselig få fire billetter nede i orkester "graven" midt for. Så det er da et forsøg væd. Medmindre du selvfølgelig har ringet!!!

-HAHA-

Linda

Ps : Sig til Vivi, at jeg snart kommer med skørtet.

0

Del dette indlæg

Hej Heidi,

Har du prøvet at ringe til billetnet i stedet for at gå på nettet?

Jeg ved ikke hvorfor, men det giver altså nogen gange pote.

Fx da vi bestilte billetter til Talegaver i Århus kunne vi få 10. række ude i siden. Da jeg så ringede derind kunne jeg pludselig få fire billetter nede i orkester "graven" midt for. Så det er da et forsøg væd. Medmindre du selvfølgelig har ringet!!!

-HAHA-

Linda

Ps : Sig til Vivi, at jeg snart kommer med skørtet.

Hej

Kan man egentlig ikke købe billetter igennem fbi ?

-HAHA- Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer