bellehelene

B&C 21. juli 2007

340 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:boohoo:Suuuuuk hvor er det bare romantisk! :denmarkflag:

Jeg skrevet det før, men det hele ser bare SÅ fantastisk ud! Jeg ELSKER dit slør, wau hvor er I begge flotte, vidunderlige omgivelser på Helenekilde, næsegrus beundrig for dine kreationer - SÅ flot med sommerfuglene på roserne, fantastiske billeder... Ja, jeg kunne blive ved. Det både lyder til og ser ud til at være noget af et eventyrbryllup!

:loveflag: Maiken

0

Hej Bellehelene,

Hvor ser det hele fantastisk ud :thumbsupsmileyanim:

Jeg har nærlæst din tråd, da vi lige har booket Helenekilde til vores bryllup næste år i august. Er kun blevet bekræftet i vores valg efter at have set alle dine skønne billeder. Vi har møde med dem i næste uge, så vil egentlig høre dig om du har nogle tips/ideer til hvad man skal huske at tale med dem om og måske hvis du vil, du kan fortælle hvor meget I betalte for maden? Nå ja og hvor mange var I, jeg har prøvet at sidde og tælle stole på dine billeder :ilovebryllupsklar:

:respekt:

Hilsen Mette

0

hej.

Hvor ser det bare godt ud det hele, flot sted og i er et rigtig flot par. :bearhug:

Nu sidder vi selv og skal lave invitationer og kan se på jeres at i har sort papir med hvid skrift. Hvordan har i lavet det? Vi har prøvet at printe hvid skrift ud på sort papir på en farveprinter men der kommer slet ikke noget på papiret!

HAr du et godt råd?

0

hej.

Hvor ser det bare godt ud det hele, flot sted og i er et rigtig flot par. :bearhug:

Nu sidder vi selv og skal lave invitationer og kan se på jeres at i har sort papir med hvid skrift. Hvordan har i lavet det? Vi har prøvet at printe hvid skrift ud på sort papir på en farveprinter men der kommer slet ikke noget på papiret!

HAr du et godt råd?

Kære Bett

Tak for dine søde ord - der ikke andet at gøre end at printe på den dyre måde: altså printe på hvidt papir og så tømme patronen på at printe alt det sorte med den hvide skrift på. Rigtig god fornøjelse med det hele.

Kh Bellehelene

0

Annonce ♥

Hej Bellehelene,

Hvor ser det hele fantastisk ud :thumbsupsmileyanim:

Jeg har nærlæst din tråd, da vi lige har booket Helenekilde til vores bryllup næste år i august. Er kun blevet bekræftet i vores valg efter at have set alle dine skønne billeder. Vi har møde med dem i næste uge, så vil egentlig høre dig om du har nogle tips/ideer til hvad man skal huske at tale med dem om og måske hvis du vil, du kan fortælle hvor meget I betalte for maden? Nå ja og hvor mange var I, jeg har prøvet at sidde og tælle stole på dine billeder :cheerleader3:

:bearhug:

Hilsen Mette

Kære Mette

Jeg kan simpelthen ikke huske om jeg har svaret dig på en PM, for flere har skrevet til mig via PM og jeg må altså beklageligvis indrømme, at jeg ikke kan huske om du er en af dem, SORRY :) Hvis jeg kan hjælpe dig med svar på dine spørgsmål, så send mig endelig en PM.

Og forresten 1000 tak for dine søde ord, hvis nu jeg ikke har fået sagt det (shame on me altså!) -HAHA-

Kh Bellehelene

0