tiny

Tina & Søren 11.08.07

280 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Tina

Jeg håber I havde et fantastisk bryllup! :thumbsupsmileyanim: Tillykke!

Jeg er helt vild med dine billeder! De er SÅ fantastiske! Jeg skal have taget billeder på torsdag og er efter at have set dine billeder enormt spændt på det! Jeg håber at mine billeder bliver lige så smukke, elegante og vidunderlige!

:loveboard: Maiken

0

Del dette indlæg

hej tøser.

tak for alle hilsnerne, de var bare super at komme "hjem" til!!!!!!

laver ikke lige den store fortælling lige nu.... men vil bare lige sige at det var en FULDSTÆNDIG fantastisk dag/aften/nat!!!!!

vi var i seng 5.30 og de sidste gæster bukkede under kl. 8!!!! det virkede som om alle havde det fantastisk, der blev danset, sunget, grædt, grint og snakket til den lyse morgen!!!

fantastisk fantastisk fantastisk

vi har allerede fået billeder fra fotografen...

så her kommer der "lidt" til de nysgerrige:

post-18412-1187119466.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet!!!!!!! :oops:

Og må jeg så lige have lov til at komme med et kæmpe WAUW!!!!! Du ser simpelthen så sexet og elegant ud på samme tid - du bliver nødt til at fortælle hvad manden sagde til din kjole!!!!!!

Mvh

Rikke

Redigeret af RixenPrixen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

det obligatoriske!!!

tak for rosen tøser!!!! :oops: :oops:

det var alt for denne gang! vil hoppe i seng nu... synes stadig ikke jeg er helt ovre dagen... puha, man bliver træt:)

bouduirbillederne har han ik fået endnu! vi blev enige om med at vente med morgengaver til vores første bryllupsdag... økonomien kunne ik holde til det!!! så nu får han dem til sin føsdag på mandag... slet ik svært at vente... nej nej nej... pjat pjat :wacko:

post-18412-1187122608.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg ved godt at jeg har rost det første billede - men WAUW - de billeder bliver bare bedre og bedre... I er simpelthen så smukke og dejlige at se på! Og ham Søren er da vist også noget af en fangst! ;) Ligesom kjolen er fantastisk på dig er hans tøj også bare lige i øjet!

0

Del dette indlæg

Jeg ved godt at jeg har rost det første billede - men WAUW - de billeder bliver bare bedre og bedre... I er simpelthen så smukke og dejlige at se på! Og ham Søren er da vist også noget af en fangst! ;) Ligesom kjolen er fantastisk på dig er hans tøj også bare lige i øjet!

Lige mine ord! Det er nogle skønne billeder og I er SÅ smukke...

• Din kjole er intet mindre end fantastisk!!! (har rost den i høje skyer tidligere)
  • Din mand (!) har virkelig også de fedeste tøj - og pæn mand i øvrigt!!!
  • Yndig datter i den fineste lille hvide kjole!
  • Buketten er vildt flot - den er røget i inspirationsmappen!
  • Ja, jeg kunne blive ved...

Jeg GLÆDER mig til at høre og se mere!

Og fortæl fortæl når han har fået bodoir billederne!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer