tiny

Tina & Søren 11.08.07

280 indlæg i dette emne

hej Eva,

jo jo jeg siger ja tak til lån af noget hår til Sille :bearhug::bestwishes:

men det går nu nok alligevel.... hun ser nu fin ud alligevel den lille mus!

vildt at din datter allerede er blevet klippet så mange gange og tak for roserne.

knus.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUU for en flot kjole. Den nederdel er ganske enkelt FANTASTISK! :thumbsupsmileyanim:

Hvad skal du give for sådan en kjole? - den ligner en man bliver flået til skindet af! :loveboard:

Også lækkert look til din mand i øvrigt!

Dine invitationer er også VIRKELIG fine. Det ser SÅ godt ud med det grafiske look. Det er da temmelig fermt gjort på en computer. Hatten af for det! Jeg skal vist følge lidt med på din tråd... ;)

:loveboard: Maiken

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Sikke noget flot tøj, I har fundet til manden!! Jeg savner dog bare lidt farve på slipset, men hvis I ikke gør, så er det jo fint ;)

Og hvor er Sille sød i sin kjole. Jeg kan godt se det praktisk smarte i, at hun begynder at gå inden brylluppet, og en sød lille stråhat med et farvet bånd på kunne måske erstatte håret i anledning af brylluppet :loveboard:

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej Malene.

tak for din besked, det er så dejligt at få lidt "post" der har været lidt stille herinde men nu må jeg vist hellere igang igen!!

og jo kjolen er møgdyr!!!

den koster 18000... :loveboard:

og tak for ros... det er jo altid dejligt!!! :thumbsupsmileyanim:

nå men her er et par billeder fra sidste tilretning hvor corsagen er ved at blive tilrettet.

D. 5 juli skal jeg ind hos jesper at prøve igen og så begynder det at ligne noget, så er både cosagen og nederdelen syet i silken og så skal den endelig tilpasning bare ordnes... plus alle detaljerne selvfølgelig... ihhhhh, hvor jeg glæder mig!!!

post-18412-1183112799.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAAAU søde, hvor blir I bare LÆKRE allesammen :) :fløjt: Elsker looket med hvid skjorte og hvidt tilbehør - det er så stilet. Og fedt at det går godt hos skræddere, det er skønt når det er ved at tage form :toot: Jeg skal selv afsted et par gange denne uge.

Rigtig god weekend, :kiss: Bellehelene

0

Del dette indlæg

Så er der kun 30 dage tilbage, det er godt nok alt for vildt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har i øvrigt købt nye sko... de andre klemte simpelthen for meget.

har købt et par hvide sandaler fra paul and joe... super fede og nogen jeg HELT sikkert vil kunne bruge bagefter.... (skulle jeg også gerne til den pris! :) )

i øvrigt har jeg monster stress over en ting... lang historie men det er mig der skal arrengere sørens polterabend. det bliver kun ham og en ven fra italien (han snakker dog dansk)... hvad skal de lave????? alle ideer er velkomne... han kan godt lide sport, er lidt modig og tror også en tur i en fed bil ville være sagen... og så selvfølgelig god mad og drinks senere. Strip ville til gengæld ikke være sagen.. det er det eneste jeg har hørt ham sige at det ville han bare hade!!

vi bor i roskilde så tænker det skal være i kbh... nogen der har ideer, adresser tlf numre.. hvad som helst????

håber virkelig der er nogen der er friske på ideer og et lille råd!!

og her er skoene så... hvad synes i?

post-18412-1184185394.jpg

post-18412-1184185421.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

FEDE SKO Tiny :thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug:

Og sikke en opgave du er kommet på med den polter!! Hvad med at book en gang go cart? Det er super sjovt. Der er bane flere steder bl.a. på amager, hvor de kan tage en bus fra city. De kunne også prøve en helt alternativ gang sport f.eks. fægtning! Det må man kunne google på. Og så kunne de puste ud og komme af med varmen på Absolut Baren hvor alt er lavet af is og hvor man bliver iklædt en pelsfrakke, vanter og hue før man kommer ind. Jeg mener at den ligger på gaden Vandkunsten eller der omkring. Hvis de er til god mad og suuuper lækre vine kan jeg anbefale restaurant Den Lille Fede i St. Kongensgade. De har 5-retters menu inkl. vinmenu der bare siger spar 2!

Håber du kan bruge idéerne søde Tiny :bearhug:

Bellehelene

0

Del dette indlæg

Hmm... Troede bare lige jeg kunen gå ind og se hvad det var du søgte hjålp til, men næ nej! Jeg blev fuldstændig fanget, så måtte jeg jo læse hele din tråd.

Den kjoler bliver bare så fantastisk :thumbsupsmileyanim: Det er tydeligt at se at den passer dig og du blir meget DIG i den. Er ogsa helt vild med skoene. Smykkerne kommer til at være prikken over det berømte i.

Invitationerne :bearhug: Hold da helt op! Jeg sidder her og begynder at overveje at lave mine om. De er jo bare så lækre.

Og så lige til sidst, hvor er Sille fantastisk! Det er meget længe sidne jeg har set så dejligt et barn. Hende har I lavet godt.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej tøser.

tusind tak for roserne og ideerne til sørens PA... så er der noget at gå videre med... nøj hvor har jeg bare lige lidt for meget stress over det... oven i alt det andet!!!

:bearhug: :bearhug:

silleS:

tak for dit søde svar... ros om stil OG mit barn, så bliver det næsten ikke bedre;)

tror i øvrigt at jeg har gået til kor med din kæreste på greve gym, gik ud i 2001.. kan det passe?... ellers har jeg bare set ham i Greve, kunne i hvert fald se med det samme da jeg var inde og se i din tråd at ham havde jeg set før!

Bellehelene: ja dig kan man jo bare altid regen med, det er bare så super dejligt!! lige en ekstra grund til at smile i en til tider stresset hverdag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

tak laban :bestwishes: :bestwishes:

som jeg før har snakket om håbede jeg at min datter ville nå at lære at gå og få noget hår på sit smukke hoved!!

nu er en af tingene lykkedes... og den anden ABSOLUT ikke :bestwishes:

her et bevis hvor sille er iført det fine bryllupsdress.. mangler baaare lige et par sko... men det er ikke helt nemt er som sædvanlig for sent på den!

post-18412-1184352224.jpg

0

Del dette indlæg

i får også lige et bille af vores bordkort og menukort. (især til dig laban:) )

menukortet skal dog være i det samme pap som bordkortene.

bordkortene skal ligge oven på rødvinsglasset og menukortet skal enten ligge til højre for hver tallerken eller sammen med servietten ovenpå tallerkenen men vi må lige ud og se hvad der vil være pænest... kors hvor tager det kreative meget tid... men ja ja lidt kræsen er jeg vel også... :bestwishes:

post-18412-1184353622.jpg

0

Del dette indlæg

Så kom dagen hvor jeg endelig skulle ind og prøve en næsten færdig kjole og det var bare helt helt fantastisk!!! var faktisk ved at græde så rørt blev jeg. Synes bare at den er lige som den skal være og meget mig, så det kan bare ikke være bedre!!

draperingerne skal lige syes fast og så skal der perler på den ene side af corsagen og så kan jeg hente den på onsdag!!!! wauwwww!!!

er bare SÅ SÅ SÅ glad for den!!!

nå men vil i se billeder?????

her kommer de i hvert fald.... en del billeder, min veninde gik amok med kameraet så det var super!

post-18412-1184705301.jpg

post-18412-1184705319.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer