tiny

Tina & Søren 11.08.07

280 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ihh... tak for alle jeres meninger.... og ros :blush: bliver helt forlegen... men tak!

Tænker selvfølgelig HELE tiden på kjolerne som jeg prøvede...

Nr 1 bliver det helt sikkert ikke.. synes at den øverst sidder rigtig flot men det forneden bryder jeg mig ik så meget om... det bliver simpelthen for meget marengs til mig.

Nr 4 var heller ik det rigtige

nr 2 synes det var vildt fedt den var lidt gammeldags og farven som var næsten guld var rigtig flot

Nr. 5 var jeg helt vild med.. desværre var den jo lidt for lille så babserne blev lidt for voldsomme og ryggen lidt "dellet" men sådan ville det jo ik være hvis det var den rigtige str. er dog blevet i tvivl med det med halterneck. Jeg er i forvejen lidt bred ved skuldrene (og nej det er ik fordi jeg synes jeg er tyk eller noget) men synes bare jeg måske kommer til at se bredere ud der... og det vil jeg jo helst ikke fremhæve... såeee.. ja jeg tænker..

nr. 3 den synes jeg helt klart er den pæneste på billederne! der var ik rigtig noget støtte foroven så der skulle jeg nok have corsage på. den var lidt for stor ved barmen men ellers synes jeg den sidder flot... men måske er den lidt for "normal"???

puhaa, store problemer man skal tumle med :)HUUG:)

nå men, næppe super spændende læsning for jer men det var egentlig meget rart lige at få skrevet mine tanker ned omkring kjolerne.

så... hvis du har læst med så langt :biggrin::bearhug:

0

Del dette indlæg

Juhhuuu på næste lørdag skal jeg i house of brides og prøve kjoler... ihhh hvor jeg glæder mig!!!

Tror godt jeg kunne blive afhængig af det :balloon::bearhug:

Har siddet og kigget på deres hjemmeside og fundet kjoler jeg godt kunne tænke mig at prøve... eller nogen der stil og formmæssigt ligner dem! måske er disse lidt for enkle men nu må vi se!

post-18412-1169236548.jpg

post-18412-1169236571.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ud over alle de tanker om drømmekjole er jeg også gået igang med at finde ud af hvordan vores invitationer skal se ud! Igår lavede jeg fire "prøver" på forskellige måder at lave invitationer (bare i hvidt karton) men er stadig meget i tvivl... men det kan godt være jeg skal prøve at lave dem i det "rigtige" papir for at få det rigtige indtryk...

Er bare desværre stadig i tvivl om hvilke farver vi skal have til brylluppet...

Bordeux skal i hvert fald være en af farverne ( fordi det er stolene) og så måske ivory og lyserød... men er meget i tvivl... vi kan garenteret kun få hvide duge på feststedet... hmmm.... tænke tænke tænke... og synes heller ik jeg kan vælge brudebukettens farver når jeg ik har valgt kjolen...

nogen gode ideer????

0

Del dette indlæg

Så er der lidt nyt på invitationsfronten!!!

Var ved at få helt kuller i weekenden over at der bare kun var løse ender med det bryllyp... rigtig bridezilla umulig blev jeg :):balloons:

men så redede Søren mig.... som sædvanlig!

Han kiggede og kiggede på nettet og fandt det FEDESTE program som jeg kunne bruge til en del af invitationerne så det var bare rigtig fedt!!! Han er nu meget sød ham Søren... ham gad jeg godt blive gift med :bearhug::td: :baa:

Så nu ligner invitationerne snart det jeg har haft i tankerne så lang tid.... glæææder mig til at vise jer dem!!

Synes dog det er svært med de gaveønsker... hmmm skal det være gavekordinater eller ønskeliste????? og hvad søren skal vi ønske os??? går helt i stå når jeg skal skrive ønsker ned... der er da ALTID ting jeg ønsker mig...meeen den står godt nok stille når nu jeg skal skrive ønsker ned :super:

nå men det var det for denne gang... hvis der kommer nogen herind kunne det være skønt med en lille hilsen... bliver da helt bange for jeg bare snakker med mig selv :super:

Nååå ja og så har jeg besluttet mig for farverne til brylluppet!

Det bliver:

cremefarvet, lyserød og bordeux

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hæ hæ... de er jo ik lavet færdige endnu men måske jeg har en "prøve" færdig i aften... det kribler i fingrene og tror jeg kan nå i panduro når søren kommer fra arbejde... orker ik lige gå derned med klapvogn i det møgkolde vejr... øv... haaaaader at fryse :balloons:
0

Del dette indlæg

:bearhug::):super::super::td:

Hold K... hvor er du flot i de kjoler!!! Må simpelthen bryde ud i Anne Linnet sang: "For du er så smuk og daaaaarjlig".

Nr 3 er bare gude-smuk til dig, virkelig virkelig virkelig. Men jeg tror også at du vil være gude-smuk i nogle af de sidste billeder, du har lagt ind. Nr. 3 er på ingen måde kedelig, men de sidste kjoler har måske lidt mere "kant", lidt mere wauw-effekt, fordi de ikke er helt så traditionelle. Nr. 5 har også noget af det og jeg er sikker på at den rigtige størrelse vil sidde helt overdrevet flot på dig. Skynd dig ud at prøve og smid endelig flere billeder ind. - Også af invitationerne, glæder mig helt vildt til at se, hvad det bliver til :balloons:

:bearhug: Bellehelene

0

Del dette indlæg

Så har jeg prøvet kjoler igen... ihhh synes godt nok jeg er nervøs for at jeg aldrig finder den rigtige.

Var hos Hanne Pia og prøvede en rigtig flot kjole og måske er den et bud.. dog med ændringer men dem hun har er også bare ment som inspiration! den skal være ivory istdet og med noget andet pynt og måske skulle corsagen gå mere ned i en spids forneden... nå men her kommer den!!!

og endelig kom med jeres ærlige mening... jeg kan tage det!!!

...og ja jeg var træt den dag....

post-18412-1172906359.jpg

post-18412-1172906375.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jøsses hvor jeg synes det er svært!

Prøver at forklare (m. en ærlig mening ;) ):

- Den er da meget sød, men den skriger ikke sådan "BRUD" til mig..

- synes du bliver flad foroven, hvilket chokker mig når man sammenligner med de forrige billeder :bearhug::respekt: der har du jo en sindsyg flot barm!!!

- har utrolig meget fokus på tyllet for neden...hvorimod jeg hellere vil have fokus på dit ansigt...dejligt dejligt ansigt, for pokker du er jo køn tøs! ;)

- ellers en sød farve

- moderne kjole . et sjovt snit, men den gør det altså ikke for dig..din krop var meget flottere i kjole nr. 3 :thumbsupsmileyanim:

- synes du her får en smule mave (og det er virkelig kun en smule!!!) , hvor du ser ufattelig åleslank ud i eks. nr. 3

Vil forresten give dig ret i din problematik vedr. halternecken..synes du bliver for markant i den...men for satan en barm du tilgengæld får :rolleyes:

Knus herfra, Nanna :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Er nødt til at sige noget vedr. kjole nr. 3!!

- du får total timeglas figur i den

- sikke en hvepsetalje

- alle detlajerne er ufattelig flotte...den er jo gudesmuk den kjole!!!!

- er vild med slæbet

- barmen bliver fremhævet på en flot måde, ikke for stor eller andet....

- kjolen smyger sig om din krop og fremhæver alt det rigtige...

Den kjole er sku som skabt til dig..synes den er vildt flot og du stråler i den..den er jo DIG

Knus herfra, nanna :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke helt så vild med denne kjole, som nogle af de andre :bearhug:

Jeg synes tyllet ser ud som om det er ved at bryde ud af kjolen, og det har en forkert farve, det ser beskidt ud i forhold til resten af kjolen. Generelt synes jeg du har en gudekrop, men denne kjole fremhæver din mave uheldigt, og det er noget af en opgave, for du har jo nærmest ikke et gram fedt på dig :griner:-

Måske vil en corsage-top der går ned i en spids ændre dette, det vil jeg ikke gøre mig klog på ;)

Men du får en rigtig flot barm i denne kjole, den bliver virkelig fremhævet flot, den bliver hverken for meget eller forsvinder helt :thumbsupsmileyanim:

Du skriver selv at det kun ville være en inspiration, så du kan jo få kjolen nøjagtig som du vil, og det er jo fedt, for jeg kan godt lide designet eller det moderne i kjolen, det synes jeg klæder dig rigtig godt :rolleyes:

Måtte lige se de andre kjoler igen, og nr. 5 er stadig den flotteste du har prøvet, synes jeg :thumbsupsmileyanim:

Hvis du kunne kombinere de to kjoler, så ville det da bliver vildt flot :respekt:

:bearhug:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tiny.

Jeg skal giftes samme dag som dig, og hvos er det dog dejligt med andre der heller ikke liiiige har fundet kjolen endnu:) det er mit STORE stress punkt lige nu....også at der ikke er helt styr på kokkene, men det snakker vi ikke om :)

Men dine kjoler, jeg kan rigtig godt lide din barm i din ny prøvede kjole, jeg kan godt lide at den ikke bliver mega stor. (Jeg har en temmelig stor barm og er derfor måske også lidt mere barm forskrækket end de fleste andre;)

Jeg vil give de andre ret med maven, men at det ville se anderledes ud hvis corsagen (staves?) går ned i en spids, er jeg ikke i tvivl om.

Jeg må også sige, at jeg syntes tyllet er for meget, det tager fokus væk fra resten af dig og kjolen. så man kun ser tyllet.

Tilgengældt syntes jeg kjolen er rigtigt RIGTIG flot og da den blot er til inspiration kunne skørtet jo være noget mere lig 3'eren eller 5'eren som der klædte dig utrolig godt. Jeg syntes dog der var for meget barm i 5'eren, men er jo også forskrækket :thumbsupsmileyanim:

Fortsat lykke til med kjole kiggerri (lige et nyt ord), jeg skal selv lige til at ringe og snakke med en skrædder nu

God søndag, Mona

0

Del dette indlæg

hej piger. Tak for alle jeres kommentarer!!! det er virkelig super :thumbsupsmileyanim:

jeg har gået et par dage ogtænkt på det med den kjole og snakket med veninder osv. og jeg er ret enige i mange af jeres kommentarer.

jeg Får lidt mave iden kjole, og min barm er heller ikke ligeså pæn i den fra hanne pia (meget af grunden er dog desværre ganske naturlig... jeg ammede da jeg prøvede de første og det gør jeg ikke mere.... :super: det gør noget ved sådan nogle babser...)

nr 5 kjole er helt sikkert for voldsom ved barmen og kan heller ikke li halterneck til mig.

nr 3 er virkelig virkelig flot og det badste bud der har været men synes nok bare den er lidt or enkel... eller msngler noget "kant" eller hvad man nu skal sige...

men... det skal ik være NOGEN af de kjoler... har på ingen måde fået suset ved nogen af dem... eller noget der mindede om:(

hvis jeg skal være ærlig så er jeg faktisk ret træt af det kjoleræs... nu gider jeg ikke mere... vil bare have styr på den kjole... nøj jeg har stress over det!!! og mig som EEEEELSKER at shoppe.... øv øv!!!!

nå m en jeg skal ind til Jesper Høvring på torsdag og hvis det heller ikke funker hos ham så tror jeg at jeg får et nervøst sammenbrud :smash: :) :) og så tager jeg bare mit hjemmejogging tøj på... færdig basta... ej det er jo et totalt luksus problem men havde bare ikke forestillet mig det skulle være SÅ bøvlet

brok brok brok... over and out!!!! ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer