tiny

Tina & Søren 11.08.07

280 indlæg i dette emne

nå, her noget lidt mere positivt!!! Vi har nu fået de første par invitationer færdige :thumbsupsmileyanim: ... kors, det tager lang tid!!! men hvor er det bare fedt når man står med det færdige resultat i hånden :thumbsupsmileyanim:

vil i se dem????

ja her kommer de i hvert fald:

post-18412-1173299352.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikken en figur du får i nummer 3... hvad er det du er i tvivl om?? :thumbsupsmileyanim: Når det så er sagt, så er mavefornemmelsen det ALLER vigtigste for en god dag og det skal være på ALLE punkter!

Må også liiige komplimenterer dig/jer for indbydelserne... de er vel nok stilfulde og vild lækker farve... har I selv "opfundet" dem eller er det "gør det selv" fra Panduro... eller er de bestilt fra Calligraphen??? de er meget smukke... TILLYKKE med dem og vær du bare stolt af dem!

- Mette

0

Del dette indlæg

taaaark! nr 3 kjole synes jeg er virkelig flot... men fornemmelsen var der bare simpelthen ikke... men figurmæssigt er kjolen ikke langt fra "drømmen"

og indbydelserne er helt hjemmelavede! bare ensfarvet papir og resten er lavet på computeren!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var jeg hos Jesper Høvring og prøve kjole... prøvede kun en og den skulle det bare være!! har desværre ikke billeder med mig i den men der er der et par billeder som i kan se... men den lever ikke overhovedet op til hvor flot den er i virkeligheden!!! den er meget havfruesnit og sidder også helt tæt ved numsen og så går den rigtig meget ud forneden med maaange lag silke og også lidt tyl. min corsage skal være anderledes end billederne... den skal være uden stropper og så skal den "gå ned" ved barmen ien kurve... hvis det giver nogen mening!!!

men i love it og igen en million gange flottere i levende live!!

post-18412-1173379767.jpg

post-18412-1173379783.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag::):bunny_4::denmarkflag::denmarkflag: Tiny, du har såååååååååååå god smag!!!! Nøj nøj NØØØØØJ hvor er den flot, FANTASTISK, FABELAGTIG LÆKKER LÆKKER LÆKKER!!!!!

Og invitationerne: :cheerleader3: De er bare blevet SÅÅÅÅÅÅÅ flotte!!!

Du styrer for vildt søde Tiny - du kører lige med det gode overskud pt, hva'? SKØNT. Og tak for den sødeste hilsen i min tråd :respekt: Jeg må simpelthen lige have overvejet noget diskret men lækkert LIR/tilbehør til min, så jeg igen kan finde WAU-følelsen frem igen.

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Hold da FAST nogle invitationer - ja det er godt vores er fløjet afsted for ellers måtte jeg da lige ændre en ting eller 2!

Og lækker kjole :cheerleader3::)

Jeg glæder mig til at se det færdige resultat! (Godt du fandt en kjole der gav dig wauv følelsen)

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

gitte: lettet er sgu slet ikke ordet... 20 brosten er lettet fra mit hjerte!!!!!! ( nu når brosten er "på mode" lige for tiden må det være dem der er fjernet.. hæ hæ) er virkelig glad og glæder mig som et lille barn til at købe sko og undertøj nu!

skal finde et par super fede guldsandaler... men det er vist ik lige så let som jeg gik og håbede... og så skal jeg finde trusser ( kan ik have bh under den superstrammede corsage... der er INGENTING der kan ryge ud fra den!!! men bliver da også nødt til at købe en lækker og fræk corsage/bh til brudesengen så Søren kan kigge lidt på den liiiige inden vi falder i søvn... hi hi!

synes det er meget lækkert at jeg så kan vælge undertøj efter om jeg synes det er lækkert og ik efter om det er praktisk :)

så hvis der er nogen af jer supertøser der har bud på sandaler/undertøj så smid endelig et billede til mig!!!

det er svært at tage lange shoppe dage med en 9 måneder gammel krudtugle så bliver nødt til at være lidt effektiv... desværre..

men det er ok når det er på grund af denne skønne tøs:

post-18412-1173428494.jpg

0

Del dette indlæg

og her er så nogle billeder af den frisure jeg vil ha! bliver nødt til at få extensions i, da mit hår desværre er for kort.. men altså en blanding af disse frisurer tænker jeg:

post-18412-1173429096.jpg

post-18412-1173429121.jpg

post-18412-1173429138.jpg

post-18412-1173429185.jpg

post-18412-1173429332.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er der nyt igen. På torsdag i næste uge skal vi hente vores ringe!!!!! de er blevet lavet af lina falkesgaard og de er intet mindre end fantastiske!!!

vi har kigget på vildt mange ringe men der har bare slet ik været nogen der kom i nærheden af det jeg drømte om!

for ca tre år siden sad jeg og kiggede i et "alt for damerne" og der er altid en artikel der hedder "min stil" tror jeg nok. Det er en person der så viser lidt fra sit klædeskab; smykker, sko, ynglingsmakeup osv. og der var lina falkesgaard der viste sine to ynglingssmykker som hun selv havde lavet... og wowwwww! var bare forelsket!!! det udklip har jeg så gemt på i de år... (ja, jeg har RIGTIG mange udklip og blade) så hende tænkte vi at hende måtte vi besøge!!! hun laver top flotte smykker og hun hørte på hvad jeg ville have og lavede de perfekte ringe!!!

glæder mig til at vise jer dem!!

hvis du har læst med så længe: :bearhug::cheerleader3:

er stadig på udkig efter sko og undertøj men har ik fundet det rigtige endnu... desværre... og hvad med smykker.....

Redigeret af tiny
0

Del dette indlæg

og så måtte det også liiiige være tid til et nyt avatar med min nye frits!!!! :cheerleader3:

og tak for rosen solsikken :bearhug:

Redigeret af tiny
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak, det er så dejligt med noget respons!! har været meget i tvivl om jeg skulle være lys- eller mørkhåret til brylluppet med nu er valget altså faldet på det mørke!! :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

ihhh tusind tak piger... hvor dejligt!!!

jeg skal ind til første prøvning d. 13 april... uhhh der er lang tid til men glæder mig helt vildt :cheerleader3:

tak lena, det var jo noget af en kompliment... er i øvrigt også HELT vild med din kjole... virkelig virkelig smuk!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer