Guest Rossenggaard

Lise og Kasper 4. august 2007

95 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er fotografen også på plads :denmarkflag: endelig!

Har brugt rigtig langt tid på at finde en fotograf. :pokey: Søgt en masse på internettet, ringet og mailet til en lang række fotografer. Syntes at flere af dem var ret dyre :huh: og det gjorde det jo heller ikke billigere hvis de skulle have kørselspenge for 2x30 km.

Da vi var hjemme ved mine forældre sidste weekend, fortalte jeg at hende fotografen vi gerne ville have desværre ikke kunne. Men så slog det min far at en bekendt af ham jo er fotograf ved siden af at han er journalist/fotograf hos det lokale ugeblad og straks ringede min far til ham og fik en aftale i stand. :huh::denmarkflag: for Far - der altid lige kender én. :bestwishes: og :blush:

Og så er vi gået i gang med at lære brudevalsen. :bearhug::hug::toot:-HAHA- Vi er gået i gang i god tid, da vi begge for travlt den næste tid. Men lige nu foregår det bare hjemme i lejligheden med musikken på cd. Det er ganske underholdende. -HAHA--HAHA- Men vi skal nu nok få det lært. Min kæreste studere sammen med en der underviser i dans og hende har vi lavet en aftale med.

Og så har jeg lige fået afleveret min fagprøve omkring 110 sider incl. bilag. Det fylder godt, når opgaven skal afleveres i 3 eksemplar. Skal op og forsvare opgaven 1. juni. Pu ha....jeg er ikke skide glad for de eksamner.

0

Del dette indlæg

Hej Lise :rolleyes:

Sikke en blærerække af invitationer - de er virkelig smukke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Synes du ikke bare det var skønt at få dem sendt ud? Jeg synes, det var en vild lettelse, og det er dejligt, når folk med det samme begynder at melde sig til, så ved man, de også glæder sig til festen :respekt:

Deligt at få fotograf på plads, du er heldig, du har en far, der kender så mange mennesker - både fotograf og en med en bil. Hvad skal I så køre i?

Tror også at vi snart skal i gang med at øve brudevals, er det svært? Har I bare kastet jer ud i det til en musik CD, eller har I en DVD, hvor man lære det fra?

Fortsat god fornøjelse med planlægningen

Line

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: så fandt jeg vejen :huh:

Hvor er du nået langt. SUPER smuk kjole ( nu mangler du jo bare et par af mine sko :pokey: )

Invitationer er super søde og enkle, det kan jeg godt li´

Tine

Hej Tine

Mange tak :sm: Er rigtig glad for kjolen. Nu kommer den heldigvis snart hjem. Og invitationer blev jeg også ret godt tilfreds med.

Ja nu mangler jeg nogle sko....Og jeg har været forbi din side flere gange. Og jeg vil da ikke udelukke at det kunne blive nogle af dine.

Jeg ved bare endnu ikke helt hvordan de skal se ud.

Men hvem ved...det er da muligt -HAHA-

:blush: Lise

0

Del dette indlæg

Hej Lise :bearhug:

Sikke en blærerække af invitationer - de er virkelig smukke :huh: Synes du ikke bare det var skønt at få dem sendt ud? Jeg synes, det var en vild lettelse, og det er dejligt, når folk med det samme begynder at melde sig til, så ved man, de også glæder sig til festen :sm:

Deligt at få fotograf på plads, du er heldig, du har en far, der kender så mange mennesker - både fotograf og en med en bil. Hvad skal I så køre i?

Tror også at vi snart skal i gang med at øve brudevals, er det svært? Har I bare kastet jer ud i det til en musik CD, eller har I en DVD, hvor man lære det fra?

Fortsat god fornøjelse med planlægningen

Line

Hej Line

Tak for din hilsen. Jeg må også snart forbi din tråd igen! :pokey:

Blev også ret godt tilfreds med udbyttet af mit arbejde med invitationerne. Dejligt med tilmeldingerne, og formentlig kommer der flere de kommende to weekender. Der skal vi nemlig til konfirmationer.

Vi har endnu ikke bestemt hvilken bil vi skal køre i. Men en eller anden fed bil. Men det er også noget at det vi snart skal finde ud af. Men rigtig dejligt med en far der lige kender en der kan det og en der kan det.

At danse brudevals er faktisk ikke så svært som jeg først troede. Hvis man bare har en lille smule rytmisk sans. Vi har indtil videre bare sat en cd på, og så havde jeg trinene i en bog.

Først øvede vi hver for sig og bagefter med hinanden stille og roligt. Derefter satte vi mere tempo på.

Men helt sikkert - det er kanon sjovt. Jeg var simpelthen bare flad af grin. -HAHA-

Men der er heldigvis god tid endnu. Så når vi kommer lidt tættere på skal vi have instruktør på.

:blush: Lise

0

Del dette indlæg

Har bare verdens bedste kollega :boohoo:

Vi havde endelig fundet vores drømme-bryllupsrejse, men der skulle vise sig at være lidt problemer med at forlænge min sommerferie.

Vi lander først i DK torsdag, men jeg skulle allerede på arbejde onsdag. Jeg kunne se at der var i hvert fald ikke noget problem med at få fri onsdag, men jeg kunne godt se at det måske ikke var så nemt torsdag. Jeg fik så skrevet til min souschef der skal godkende vores ferie om det kunne lade sige gøre.

Lidt senere kom hun tilbage og sagde at det kunne hun desværre ikke bevilge. Mit hoved var ved at sprænges med ukvemsord :boohoo: :bask: :boohoo: …men det lykkedes mig heldigvis at holde munden lukket.

Det kunne hun ikke da hun også havde givet afslag til en anden, hvor der også kun ville være 2 på arbejde i vores gruppe, og derfor kunne jeg jo heller ikke. Og hvad nu hvis nogen blev kaldt på kursus eller lign. Jeg sagde så til hende hvad nu hvis jeg ikke længere arbejde i afdelingen mere hvad så…jamen det måtte de jo så se til (det skal siges at jeg bliver udlært imens vi er på bryllupsrejse og derefter skal starte i en anden afdeling, altså højeste sandsynlig når jeg kommer fra bryllupsrejse.)

Jeg var virkelig sur over at det ikke kunne lade sig gøre, da vi tit kun har været to i vores gruppe der har været på arbejde. Men ak….

Jeg delte min frustration med min gruppe og en sagde at nu bestemt hun jo ikke, men hun syntes ikke det kunne være noget problem når det kun var en dag. Og ham der også havde fået afslag havde bare var nu ligeglad med om jeg fik lov. En anden spurgte hvilken dag det drejede sig om. Denne dag havde hun fri og dagen efter og det plejede hun altid, men de skulle først af sted til KBH om lørdagen og skulle altså ikke noget på den fridag, så hun sagde at hun gerne ville komme og arbejde, så jeg kunne få min bryllupsrejse….

Hun er bare verdens bedste kollega. Så nu kommer vi alligevel på vores drømme-bryllupsrejse. :cheerleader3:

:bestwishes: til verdens bedste kollega :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er det vist også på tide, at jeg for skrevet lidt her igen.

Der er også sket utrolig meget her på det sidste.

Bryllupsrejse

Vi har fået lige den bryllupsrejse vi ønskede os! :cheerleader3: (I hvert fald, da vi fandt ud af at vejret ikke er helt så godt i Østen)

Vi skal en uge til Kreta

Her skal vi bo på et rigtig lækkert hotel med All inclusive. Her skal vi bare slappe af og nyde hinanden :toot:

Dernæst skal vi på en uges krydstogt i det Græske Øhav. Vi starter ud fra Kreta og skal derefter til Rhodos, Cypern, Tyrkiet og 2 græske øer mere, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Det bliver bare totalt godt. Vi glæder os for vildt. Det bliver rigtig spændende - og fedt at vi også lige kommer til at opleve Cypern og Tyrkiet.

0

Del dette indlæg

Nu sker der virkelig noget....der er KUN 40 dage tilbage.

Vi har være på hotellet for, at bestemme menu, farve på dug og servietter og meget mere.

Køkkenchefen var bare allertiders. Var rigtig god til at komme med input og give hans mening omkring hvad han havde erfaring med.

Her er menuen:

Forret:

Spyd af kæmperejer, flamberet i dildsnaps, anrettet på smørdampede urter

Hovedret:

Tyndstegsfilet med rødvinsglace, saltbagte kartofler og årstidens grøntsager.

Dessert:

Nøddekurv med 3 slags parfait, frugtpuré og frisk frugt.

Kaffe/the med ½ kransekage samt ½ nougatino

Natmad:

Æggekage med bacon, tomat, purløg og rugbrød

Dertil velkomstdrink - Ferskencocktail m./appetizer

Husets hvid- og rødvin

Muscadet Baume de Venise

1. cognac/likør

Alt dette til den nette sum af 540 kr. pr. kuvert. Incl. øl, vand, vin ad libitum.

Vi skal selvfølgelig til prøvespisning for, at se om det er dette vi ønsker.

0

Del dette indlæg

Vi har købt bil

Vi har ikke før haft egen bil...1 på SU og en på elevløn. Vi har så været så heldige, at vi det seneste knap et år, har lånt svigerforældrenes bil nr. 2. Som vi har haft 6 dage om ugen. Dejligt da jeg hver dag pendler 80 km.

Vi har længe ønsket at købe vores egen bil, og var nu blevet enige om at det skulle være nu, da jeg muligvis fik et nyt job, hvor jeg også skulle pendle.

Det blev til en Toyota Yaris 1,4 diesel - som kør 22,2 km/l i blandet kørsel. Hvilket er godt når jeg skal pendle. Pga leveringstid får vi den først når vi kommer hjem fra bryllupsrejse i slutningen af august måned.

post-22850-1182795740.gif

Glæder mig bare helt vild meget til vi får den.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ilovebryllupsklar:

halli hallo...Tillykke med jeres nye firhjulede turbo klasse... Det er da en vidunderlig lille sag..

Men det er nu mere jeres bryllupsrejse jeg faldt over...der er da virkelig dømt hygge for et nygift par... hvor lyder det bare fantastisk...

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hej Lise

Det er godt nok en rigtig lækker menu, I har fået sat sammen. Tiden nærmer sig også efterhånden, jeg er i hvert fald ved at blive en lille smule stresset over småtingene, som man bare lige skal have ordnet på et tidspunkt.... Hvordan har du det?

Rigtigt lækkert med bilen - Tillykke!

Knus

0

Del dette indlæg

Så er det lige ved at være... ()()

Har godt nok en kæmpe sværm at sommerfugle i maven...

Resten af dagen og i morgen formiddag skal jeg heldigvis tilbringe sammen med mine søstre.

Det bliver bare så hyggeligt.

Heldigvis bliver det nu endelig sommer....og selvfølgelig på den dag jeg skal giftes. :blush:

Jeg lover at når vi kommer godt på den anden siden skal jeg nok få gjort noget mere ved min tråd.

Har haft så travlt de sidste måneder.

:thumbsupsmileyanim: Lise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer