Guest Dortesep07

Vi skal giftes!!

12 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Ja, som overskriften lyder kan jeg nu tilslutte mig dette forum, som kommende brud. :loveshower: Vi skal giftes 22. september 2007. Kan slet ikke vente med at komme igang med forberedelserne - har surfet rund her på siden den sidste time (skal nyde det mens min lille søn på 3,5 mdr sover til middag :balloons: )

Hvornår begyndte I at prøve kjoler mv? En venindes veninde skal sy min kjole, men jeg skal jo ud og søge inspiration og se hvad der passer mig - ihh jeg glæder mig! :biggrin::balloon:

:denmarkflag: Dorte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Dorthe,

Et stort Tillykke med frieriet! Og velkommen til BK - jeg er sikker på, at du nok bliver ligeså afhængig af dette forum, som vi andre...

Mht. kjoler så 'kom jeg til' at købe min allerede ni måneder før brylluppet. men den skal jo også bestilles hjem og rettes til, så det kommer nok til at passe næsten ok... Spændende at en bekendt skal sy kjolen!

Glæder mig til at høre meget mere om frieriet, om planlægningen og om kjlen, naturligvis :denmarkflag:

Velkommen!

- Louise

0

Del dette indlæg

:denmarkflag: Hejsa,

og velkomme til. Men PAS PÅ for der er udsigt til total afhængighed :balloon:

Jeg har også købt min kjole, og det var 7 mdr. før vores bryllup, så hvis du skal ud og finde inspiration og slet ikke har en ide om, hvilken stil du vil have, stof, slæb eller ikke og slør eller ej, ja så kan du da godt begynde at tænke i de baner.....

Men nyd nu juletiden inden du stresser af over kjolen - der er god tid hvis du kommer på den anden side af nytår :biggrin: Synes jeg!!!!

:balloons: Et stort TILLYKKE med frieriet.

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til BK.. :balloons:

Og tillykke med frieriet..

Jeg købte min kjole i juni måned i år og vi skal først giftes til maj næste år.. Men jeg har lært herinde, at man ikke kan være for tidligt på den med hensyn til at enten købe kjole, prøve kjole eller hente inspiration.. Så bare kom i gang..

Og HUSK... Vi EEELSKER billeder.. :balloons:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen,

Tak for alle de søde lykønskninger - tror da vist godt man kunne blive afhængig af dette forum (Som det andet BK-forum når man er gravid :bearhug: ) :balloons:

Nå, men konklusionen er at jeg kun ved med sikkerhed at kjolen skal være hvid så ud fra jeres besvarelser skal jeg vist snart ud af starthullerne ;) - selvfølgelig med billeder :balloons:

:balloons: Dorte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer