Guest karina - slagelse

Vores bryllup 24. Juli 2004

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Karina

Nej hvor er det flot og gennemført :)

du har bare styr på det. :o

Jeg har forresten brugt det monogram du lavede til mig. :)

Jeg har printet det på tyndt fotopapir, lamineret det og klistret det bag på vores gæstebog, Forsiden er selvfølgelig "gæstebogssiden" også lamineret.

Det er blevet utroligt flot. Tusind tak for hjælpen :bamsekram:

Paradis

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Karina.

Endnu engang, må jeg tage hatten af for dig :o

Hvor er de da dejligt med sådan et indlæg, der er dejligt nemt at overskue :specool:

Men men men, du giver mig helt dårlige nerver, jeg skal giftes d.3 juli, og vi har kun fået bestilt kirke og fotograf (men det gjorde vi tilgengæld for et år siden) og feststedet bestilte vi i sommers, og der er vi så nået til :)

Jeg går og tumler med en hel masse idéer- har jo fået samlet meget inspiration de sidste par år, men puha, når man skal vælge og beslutningen skal tages, ja så....

Jeg har dog også tjek på frisør + make-up, da én i kærestens familie, er udlært frisør.

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forresten, vi har ikke sendt invitationer endnu, men gæsterne har kendt datoen, de sidste to år, og så skrev vi lige i julekortene, at de skulle huske at sætte kryds ved d.3 juli til bryllup og d.24 juli til reception ;) Lige for en sikkerheds skyld :crocodile:

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Karina

Hvor er det dog bare flot det hele! Du er meget dygtig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/respekt.gif

Glæder mig til at se billeder fra Jeres dejlige dag. Vi skal giftes d. 31. juli, men er slet ikke nået så langt i forberedelserne, men det her (alle dine billeder og fortællinger) har da lige givet lidt ekstra motivation :)

Ang dit hår, så er det nogenlunde sådan jeg havde tænkt mig at mit skulle være, men det er ikke så nemt at finde eksempler på "halvt hængehår".... så tak for det også.

Held og lykke med det hele....... det med dugene lyder i øvrigt som en rigtig god idé. Jeg æææælsker når det er hjemmekreeret :heppe:

:bamsekram: Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores duge til festen. Vi har købt stoffet som er på det nedenstående billede. Det er naturfarvet men det er bare så flot til dug synes jeg. (synes hvid er for hvid)

Hej Karina

Jeg har kigget på præcis det samme stof til duge. Vi skal have runde borde der er 140 cm i diameter og de har det også i 3m bredte, så jeg kan sy dugene på den måde.

Hvordan synes du kvaliteten er? Jeg har ikke lige mulighed for at komme ud og se på det og en stofprøve synes jeg ikke helt er nok til at vurdere hvordan det kommer til at se ud. Jeg synes måske det så ud til at dugene blev lidt for tynde? Men havde overvejet at vaske det lidt varmt først, så det krøb lidt mere end beregnet...

Vil du ikke lige fortælle mig lidt om dine duge - for så må jeg jo også hellere til at få bestilt og syet de duge....

Hvor det bare fantastisk cool så tjek du har på alting - du skulle tage at åbne en gescheft med alle dine fantastiske ideéer :iloveyou: KARINA - THE WEDDING PLANNER OF 2004!!!!

Kh Nina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må virkelig tage hatten af for det du kan med computer og design. Jeg er ikke helt dum selv, men det er rigtig flot.

Jeg kan godt lide forsiden på gæstebogen. Flot skrift!

Pudsigt nok, så har jeg lige her ved siden af mig stående to kasser med de samme lysestager som jeres, til vores borde :heppe:

Vi har købt dem i IKEA til 5 kr. stk.

Hvordan med borddekorationer??

Camillab :hjerte:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

tak for kigget..

Det ser jo ud som om I bare har styr på det hele- flot

Jeg sidder bare lige og tænker overe den der med indput til brudebuketten.. Da jeg blev gift i sommers, havde jeg lavet en lille "mappe" med de buketter, som jeg syntes godt om. Det var meget blandet da nogle af buketterne var der fordi jeg syntes om farven og andre fordi jeg var vild med faconen.. Dermed havde min mand og blomsterdekoratøren mulighed for at se hvad jeg kunne lide, meen stadig frihed til at bestemme ud fra deres ønsker og faglige viden !

Din mands tøj er super flot- det var det samme min mand bar i sommres. Bare det var os igen ! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hilsen Kolom

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Karina!

Lige et spørgsmål: Vi har nemlig også på det kraftigste overvejet den geniale idé med jordbær dyppet i chokolade, men hvem får du til det? Vi bliver omkring 80 mennesker, og min mor og jeg orker ikke at stå med alle de jordbær samme dag som brylluppet skal stå. At lave dem dagen forinden er vel lidt af en chance at tage for jordbær bliver jo hurtigt kedelige i sommervarmen. Er vild efter at høre dine overvejelser i forbindelse med denne lækre lille jordbærsag.

Summer :balloon::lol::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Karina!

Lige et spørgsmål: Vi har nemlig også på det kraftigste overvejet den geniale idé med jordbær dyppet i chokolade, men hvem får du til det? Vi bliver omkring 80 mennesker, og min mor og jeg orker ikke at stå med alle de jordbær samme dag som brylluppet skal stå. At lave dem dagen forinden er vel lidt af en chance at tage for jordbær bliver jo hurtigt kedelige i sommervarmen. Er vild efter at høre dine overvejelser i forbindelse med denne lækre lille jordbærsag.

Summer :balloon::lol::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast hvor ser det godt ud det hele...

Må jeg være fræk og spørge om det er et bestemt program du bruger til alt det kreative på computeren? Og hvilket?

Og så lige hvordan du har lavet ediketter til vin... Har jeg længe overvejet, men aner ikke hvordan jeg skal gribe det an.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Karina.

Det er godt nok en "guld" side du her har fået lavet dig, med alle dine gode ting og sager. Jeg er sikke på at jeres dag nok skal blive en drøm af en bryllupsdag. Jeg er personlig helt vild med alle de sager du laver, jeg gad godt at det var mig der skulle med til jeres bryllup og se det hele klappe.

Knuz Heidi fool

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du bare gennemført. Det er vildt fedt.

Det er også lækkert for os at læse det, meget inspirerende.

Men hvor lang tid har du egentlig brugt på at planlægge alt dette? Startede du langt i forvejen eller hvordan?

brosid

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer