Guest mus01

18.08.2007.... den dag snupper katten musen!

127 indlæg i dette emne

Efter adskillige pæne henstillinger, los i bagdelen og prik i rumpen med en gaffel opretter jeg nu en planlægningstråd..... :)

Og meget passende sker det her præcist 9 måneder før vores bryllupsdag.

Oprindeligt har jeg været meget i tvivl om der overhovedet skulle være en planlægningstråd, for vi skal jo holde et meget lille bryllup, hvor vi kun bliver ialt 10 personer.

Umiddelbart virker der ikke til at være ret meget anden planlægning end at ringe til hotellet og booke fotografen.

Men alligevel er der jo masser af andre ting at gøre og tænke over.

Og som en af de dejlige piger herinde skrev til mig, så er mit bryllup jo så meget anderledes end de fleste andre herinde men alligevel lige så velovervejet og derfor kunne tjene som inspiration for andre....

.... så, nu skal det altså være! :)

:) fra Marianne

HUSKELISTEN......... bare så jeg kan huske hvor jeg har lagt den :cheerleader3::)

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ hvor er det bare dejligt at du laver en tråd.... JUBBIIIIIIIIIIIIIIII - det har jeg håbet på længe....

Kan man få en adresse på kirken? Vi håber nemlig på at være i området i den periode og så ville vi kigge forbi kirken hvis det passer sammen...

:):):cheerleader3::) til dig mit helt eget sludderchatol :)

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Næh nu har jeg aldrig....... :)

Ikke så snart som jeg har oprettet tråden og lige vender ryggen til et øjeblik, så vælter det ind med søde hilsner fra jer dejlige piger.

Tusind tak allesammen! :)

Jamen så må jeg jo hellere ile til med lidt flere oplysninger om hvad der egentlig skal ske d. 18. august næste år....

Der skal vi giftes! :loveshower:

.... nåeh, det vidste I godt? :whistle:

0

Del dette indlæg

Nej, nu skal jeg nok være ordentlig.... :bask:

Vores bryllupsplaner har hele tiden været præget af den måde vores forhold er og den måde vi lever på, nemlig:

- Hvorfor være en kopi af alle andre når man kan være en original.

- Det er kun døde fisk der flyder med strømmen.

Vi var ret hurtigt enige om, at vi ikke havde lyst til et kirkebryllup og at dagen ville vi kun dele med mine unger og nogle meget nære venner.

Ingen af os har noget synderligt tæt forhold til vores familier, som aldrig er der, når vi har brug for det. Det er vores venner til gengæld, både når det er glæder og sorger vi vil dele med dem.

Derfor falder det os helt naturligt, at det er dem vi ønsker at dele dagen med.

For mange vil det være en svær beslutning at vælge familien fra på netop den dag, men nu er vi begge godt oppe i årene (jeg rundede 40 for knapt tre uger siden :)) og har været vandt til at måtte klare os gennem op- og nedturene alene, så derfor var det ikke nogen svær beslutning. Så må vi tage ramaskriget bagefter.......

Men når nu vi har besluttet at det skal være et meget lille og intimt bryllup og tilmed ikke i kirken, hvordan får man så skabt de perfekte rammer???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor er jeg ked nu - men nu kan jeg også godt huske hvad vi har skrevet om, så jeg kan egentlig godt følge dig. Men vi var kommet med glæde og delt lidt glæde med jer :)

:):) herfra

0

Del dette indlæg

Det var faktisk gemalen, der kom med den helt perfekte idé til hvor vores bryllup skulle holdes.

Det skal simpelthen holdes som et weekendophold for alle fra fredag d. 17. august til søndag d. 19. august med vielsen om lørdagen.

Stedet både for opholdet OG vielsen bliver Fakkegrav Badehotel ved Vejle - et sted som vi begge holder uendeligt meget af. :)

Som planen er nu kommer der en repræsentant fra Hedensted kommune og vier os på stranden lige nedenfor hotellet. Den eneste "dark horse" er, hvis man efter kommunesammenlægningen vedtager ikke at tage ud til vielser længere. I givet fald tager vi ind til Vejle Rådhus i stedet for, hvor de har lovet os en fin og personlig vielse i smukke omgivelse, hvis det andet ikke kan lade sig gøre.

0

Del dette indlæg

Nej hvor er jeg ked nu - men nu kan jeg også godt huske hvad vi har skrevet om, så jeg kan egentlig godt følge dig. Men vi var kommet med glæde og delt lidt glæde med jer :)

:cheerleader3::) herfra

Thi hi.... stranden ved Fakkegrav Badehotel er jo et fuldt offentligt sted, det kunne jo være at I pludselig fik lyst til at slendre en tur langs Vejle Fjord lige netop den eftermiddag :)

Masser af :) fra Marianne

0

Del dette indlæg

Hej Smukke og Dejlige Marianne..

Tillykke med at du endelig har fået din egen planlægningstråd.. Det bliver da skønt at kunne følge lidt med i hvad der sker hos dig op til den store dag.. Det behøver jo ikke være bryllup det hele, det er det da laangt fra i vores andres tråde...

For pokker det lyder godt med sådan et weekend ophold ved Vejle og det er jo lige rundt om hjørnet her (nåh ja næsten da :) )

Knuz Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::) herfra

Thi hi.... stranden ved Fakkegrav Badehotel er jo et fuldt offentligt sted, det kunne jo være at I pludselig fik lyst til at slendre en tur langs Vejle Fjord lige netop den eftermiddag :)

Masser af :) fra Marianne

He he - det havde vi slet ikke tænkt på.... Måske var det det vi kom til :cheerleader3: Men det lyder rigtig lækkert og anderledes - personligt.

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: herfra

0

Del dette indlæg

:) Heeeej

Hvor hyggeligt med endnu en tråd at hitte rede i :)

Jeg synes det sted I har valgt til at holde brylluppet, ser helt fantastiskt ud :) Det bliver da bare rigtigt hyggeligt, at fejre det på den måde med de mennsker der betyder allermest i Jeres liv :loveshower:

Glæder mig til mere inspiration :cheerleader3:

:) Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug::bearhug::denmarkflag:

Ja, det havde jeg faktisk.... så var det jo godt at du kune hive den frem igen, min solstråle!

Og så lige et ordentligt :bask: til mig fordi jeg ikke har skrevet pænt tak til Tine og Mia S. for de søde hilsner i min tråd.

Jeg håber at jeg er tilgivet, piger..... bedre sent end aldrig :carrot:

:respekt: fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Hej Marianne... :respekt:

jeg vil blot ligge min vej forbi din tråd og sige "hej".. Finder Jeres bryllup meget spændende, og syntes det er en fantastisk stærk og flot beslutning I har taget... :bearhug:

Jeg tager virkelig hatten af for jeres beslutning, og kan godt se den intimitet I får skabt på dagen ved kun at være sammen med dem der betyder allermest for jer... :loveshower:

Vil ønske dig held og lykke.

:bearhug: Fra Belinda...

0

Del dette indlæg

:bearhug:GODT NYTÅR TIL ALLE HERINDE PÅ BK!!!! :bearhug::denmarkflag::bearhug::respekt:

Nå, men nu jeg er blevet mindet om at jeg har en planlægningstråd, må jeg nok hellere gøre lidt status over hvor langt vi er kommet.

Vi har fået hentet ringene hos guldsmeden. De kommer til både at være forlovelsesringe og vielsesringe.

Jeg har ikke noget funktionsdueligt digitalkamera lige p.t. så det bliver billeder fra nettet jeg serverer.

post-20634-1167727560.gif

Vi er begge helt vilde med kombinationen af titanium og guld, så der var ingen tvivl om at det skulle være dem.

:bunny_4: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marianne... :respekt:

jeg vil blot ligge min vej forbi din tråd og sige "hej".. Finder Jeres bryllup meget spændende, og syntes det er en fantastisk stærk og flot beslutning I har taget... :bearhug:

Jeg tager virkelig hatten af for jeres beslutning, og kan godt se den intimitet I får skabt på dagen ved kun at være sammen med dem der betyder allermest for jer... :loveshower:

Vil ønske dig held og lykke.

:bearhug: Fra Belinda...

Hej Belinda :bearhug:

Tusind tak for din søde hilsen, det luner at andre synes godt om vores idé og tanke med brylluppet.

Mange synes at det er noget underligt noget og at man absolut ikke kan tillade sig at holde bryllup uden familien, men det er en dag der har stor betydning og det ligger os meget på sinde at dele den med mennesker der har stor betydning for os.

Kom I vel over julen inde ved Posten???

Jeg har været postmester gennem et par år i Nordsjælland, så jeg kan godt huske hvordan december måned var med alle de kasser til manuel sortering ved budbordene.... Det var dejligt da vi for første gang kunne holde fri juleaftensdag sidste år, jeg var ude og gå en ½ rute juleaftensdag det sidste år vi skulle omdele den dag for hjælpe folk hjem i ordentlig tid.

Stort :denmarkflag: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Hej snuske... :denmarkflag:

Flotte ringe i har fået købt jer der... Det er pænt med den blanding af titanium og guld.. Tænkte nok du havde glemt din tråd.. *gg*

Knuz Mia :respekt:

Så er det godt at du er her til at prikke mig bagi med en gaffel, så vi kan få gang i sagerne igen....... :bearhug::bearhug:

:bearhug: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Selvom alle er blevet gjort bekendt med tid og årsagen til at de bedre troppe op på Fakkegrav til august, så sender vi selvfølgelig en fin invitation ud alligevel.....

Gemalen var helt blank og havde ingen idéer og jeg havde grublet over hvad jeg skulle finde på, der passede i begges smag.

Men så var det at en af pigerne her inde postede et link til en hjemmeside med masser af inspitation og der fandt vi et rigtigt flot kort.

Postet billede

Det bliver det her med teksten invitation printet nedenunder med skrifttypen Vivaldi.

Inden i bliver det en lille "folder" med et par sider så der også er plads til et par praktiske oplysninger.

:respekt: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Søde Marianne.. :bearhug:

Det er en rigtig flot indbydelse du har fundet til jer, håber at du er typen der bare lige kan lave dem for nu har jeg kigget på dem i et stykke tid og jeg kan ikke genemskue hvordan de skal laves... Men glæder mig til at se dem du får lavet..

Knuz Mia :respekt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer