snegris

snegris´ bryllup

37 indlæg i dette emne

ja rykker lige min beretninger herover...

Ja som de fleste af jer ved tog vi til bornholm ugen før brylluppet.... og gal jeg er glad for vi gjorde det.

Tirsdagen før dagen ringede jeg til frisøren for at snakke frisure, men fik af vide hun lå med sin mor på riget og ikke vidste om hun nåede tilbage til om lørdagen. vi fik ringet rundt til alle mulige frisøre på bornholm men ingen havde tid... begyndte mine nerver lige at dukke op eller hva... Heldigvis sprang svigermor til og ringede til sin kusine hvis datter plejer at sætte hår på konfimanter(staves) og selvfølenlig ville hun hjælpe....

Onsdag: lavede ikke så meget. satte dog nyt filter på bilen da steffen lige manglede den rigtige lyd........

Torsdag: ringede svigermor og spurgte om jeg ikke trængte til en aften uden børn for så ville hun have mig med til banko. sagde straks ja for at få tankerne lidt væk fra brylluppet... Så min kære mand passede børn og hentede vores veninde(charlotte) i rønne om aften(hun kom helt fra lolland)

Bilen begyndte at vise motorfejl.........

Fredag: bilen afsted på værksted... det viser sig et kabel til motoren er ved at ryge fra hinanden... heldigvis noget de kunne lave med det samme. steffen var så lige ved frisøren for at blive klippet. og fik af vide han bare skulle komme forbi næste dag og få sat håret kvit og frit.... lækkert.

vi tog ug til den lejer hvor festen skulle holdes..... Vi fik sat borde op og begyndte at dække dem. men det meste af pynten ville først komme lørdagformiddag så kunne desværre ikke gøre det færdigt...

om aften skulle vi så hente min lillebror og kæresten(pernille) i rønne.... fik hentede bryllupskagen på vej tilbage til lejeren...

Inden vi skal i seng sidder min bror og pernille og hvisker og min bror rejser sig op.... han kommer hen og rækker mig en gave. Meningen med den var at jeg skulle have den i kirken inden vi skulle op af gulvet men de var blevet enige om at det ville være at pine mig da jeg nok ville begynde at tude. Jeg åbnede det og indeni lå det smukkeste 14 kararts hvidgulds armbånd til 1900. jeg blev bare helt mundlam og havde jeg ikke været så træt var jeg begyndt at tude..... Fik af vide det var et tegn på jeg har verdens bedste bror men jeg tolker den som at jeg da må være verdens bedste søster...

Lørdag:

Vi står op og går i bad og gør oz så færdige som vi kan. da klokken bliver 11 køre steffen hjem til hans mor sammen med børnene, pernille og charlotte for at tage tøj på og gøre gik klar. Jeg bliver i lejeren sammen med svigermor og min bror. da jeg har fået kjolen på begynder nerverne at komme. har aldrig rystet så meget før. et par timer inden vi skal køre begynder det at regne...... Men fik nu klaret det med at komme ind i bilen uden at blive for våd. Da vi er ankommet til kirken får jeg stukket den smukkeste buket i hånden.... ja må sgu tage hatten af for steffen for wow den er flot.

Dørerne ind til kirken bliver åbenet og jeg fanger steffens øjne..... Går og holder vejret for ikke at snuble eller noget. men men men klarede de 4 trin uden problemer... ( Ja selv nedturen gik det som det skulle.)

Da vi begge havde fået sagt vores to ja´er og vi er kommet vel ud i våbenhuset igen vil folk jo tage billeder. tror der blev taget små 100 billeder og mig der hader billeder..... Da vi skal tilbage til lejeren må vi køre i svogermors bil da jeg ikke kan komme ind i vores egne...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

lige et billed af mig og lotte. som ikke nok med at tage :lol: på oz med hendes sang, men som oz fik givet mig tåre i øjene over at hun rejste sig og holdt tale.... noget vi bare ikke havde ventet fra hendes side

post-20376-1164018534.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så lige lidt tekst...smiler

Vi fik mest penge i gave. men lidt andet fik vi da oz...smiler

bla. fik vi salt/pebersæt til 800 kr. herstal lysestager bagevægt og elkoger til 300 af min lillebror samt mit armbånd jeg fik aften før........

12 små lysestager af anette og leif(flot gave når de desværre ikke kunne deltage)

toastmaskine af micheal og louise.

af et vennepar til steffens far fik vi to "bolow" fyrfadsstager

af lottes forældrer gavekort på 150 til jysk.

Festen med næsten alt "tilbehør" fik vi af svigermor.

fortoalbum får vi af steffens søster...smiler

dvd med aften på film får vi af nogen venner. samt et lærred der blev malet godt på.

af steffens arb. fik vi et gavekort til jysk på 1250 kr

af lotte fik vi nok den gave der pissede oz mest af. en kæmpe flyttekasse med savsmuld og 2000 25 øre(500 kr) at samle op.....

og penge ialt blev vist lidt over 11.000....

når det blev vist lidt forvirrendene. håber i kan finde rundt i det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

smiler ja det er jeg.... ss

lige et billed af sólvá og mikkel.... Mikkel var desværre ret pylret hele aften.... men heldigvis tog lotte sig godt af ham... ja ingen andre måtte nærme sig uden han straks ville til lotte igen...

post-20376-1164020577.jpg

0

Del dette indlæg

min nabo som tog billederne til min morgengave har fået redigeret lidt på nogen af dem.... sig venligst jeres mening..... det første billed har jeg en lille plan med....ss syntes det ville pynte på væggen, men ved ikke helt hva manden syntes..ss

post-20376-1164020998.jpg

post-20376-1164021010.jpg

post-20376-1164021025.jpg

Redigeret af snegris
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer