askepot29

Zillamøde i Århus

108 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmm..

Altså jeg vil rigtig gerne med.. Men det er lige der hvor jeg er ved at lave anden del af min semesteropgave.. Så hvis det kunne skubbes bare en uge vil jeg være lykkelig..

Og ang tid.. Da jeg var med på Sjælland sidst mødtes vi kl 18 og første gang en kiggede på uret var kl 01.30.. Tiden går vildt hurtigt.. Vi snakkede, spiste og hyggede med billeder og anden planlægning.. Samt en hel masse snak om alt muligt andet end bryllup...

Knuz Mia :unsure:

0

Del dette indlæg

Hejsa !

det lyder da til, at der er stemning for den 6. januar!!! Hvad siger folk til tid og sted? Jeg vil stadig gerne lægge hus til, og jeg tænker mad omkring klokken 19.00.... Hvad siger I andre?

:unsure: , AnnaBritta

Hvis det evt skulle blive aktuelt at vi skal komme, skal det være tidligst 19 den dag, for jeg er i dagvagt til klokken 15, og skal jo lige nå til Århus.

Hmm..

Altså jeg vil rigtig gerne med.. Men det er lige der hvor jeg er ved at lave anden del af min semesteropgave.. Så hvis det kunne skubbes bare en uge vil jeg være lykkelig..

Og ang tid.. Da jeg var med på Sjælland sidst mødtes vi kl 18 og første gang en kiggede på uret var kl 01.30.. Tiden går vildt hurtigt.. Vi snakkede, spiste og hyggede med billeder og anden planlægning.. Samt en hel masse snak om alt muligt andet end bryllup...

Knuz Mia :blush:

Weekenden efter passer meget bedre, for der har jeg nemlig fri :blink:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg kan desværre ikke den 13. januar, da vi skal holde julefrokost da! -men det skal jo ikke nødvendigvis planlægges efter om jeg kan, medmindre jeg skal lægge hus til selvfølgelig :blush:

For mig er de andre weekender i januar også helt ok (med undtagelse af den 13. jo.....). Hvad er der af respons på det? Jeg har ikke helt gennemskuet, hvordan man laver en afstemning, da det ellers kunne løse "problemet"... Folk kunne simpelthen "krydse" af, hvilke weekender de kan, og der kunne vælges de weekend, hvor flest af os kan.... Giver det mening?

:unsure: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Man kan lave en afstemning under meningsmålinger. Det er egentlig ikke så svært :biggrin:

-SOphie

Hjesa Sophie!

Det var netop sådan en jeg tænkte på.... Hvor man kan sige ja til flere dage, og den dag, der "vinder" bliver "zilla dag i Århus".... :bearhug: Kan og gider I lave en afstemning?

:cheerleader3: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Signe og Stig

Det kunne være vildt hyggeligt at møde jer begge to.. men for at være helt ærligt, så tror jeg at du Stig vil komme til at kede dig i kvinders selvskab hele aftenen. Jeg ved at på Sjælland er det kun for kvinder.. Dels pga vi også snakker om mændende og så generelt om ting der ikke var interessante for mænd...

Men jeg ved ikke hvad mødet i århus skal være omkring.. Skal det være noget med at man bare mødes et par timer eller total tøsehygge-fnidder-fnadder hvor man spiser i maange timer og derefter snakker om film, mænd patter og bryllup.. :bearhug:

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa! :cheerleader3:

Jeg ved ikke, hvad stemninger er omkring det, men jeg vil (med forbehold for, hvor mange vi bliver...) godt lægge hus til! -eller er der andre, der vil lægge hus til? Respons tak.... -HAHA-:biggrin:

Hvis det bliver hos mig, kan man tage flere busser for at komme frem. Hvor er det I bor?

:bearhug: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bor i vorvangsparken Århus N

Hehe... :bearhug: Så skal I ikke så langt, hvis det bliver hos mig... Vi bor på Skelagervej! Det kan vist ikke betale sig at tage bussen for de seks -syv hundrede meter! -så kan Stig jo altid gå hjem, hvis vi bliver for kedelige!

0

Del dette indlæg

Hejsa piger!

Har I alle været inde i meningsmålingerne og stemme? For der er kun 9 ialt, der har afgivet stemmer, og det er næsten dødt løb mellem de to datoer!

Jeg har lige talt sammen: Aspepot29, Katarina Stednys, Rikke F, Mtune, Galadriel, Póg, Trulte (kan KUN den 6.), Klyver, September, Postbud, Juncker, Theshe, Signe og Stig (kan KUN den 6.) og AnnaBritta. Det giver 14 navne (bag to af navnene er der to personer, der ville kunne deltage.... Så 16 personer ialt). Hvem mangler at stemme?

Redigeret af annabritta
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa piger! :cheerleader3:

Det er tæt løb om datoerne, men indtil videre ser det ud til, at den 20. januar "vinder".... Jeg ved ikke, hvornår vi skal sige, at det er sidste dag for at stemme. :biggrin: Vi skal nok snart lægge os fast på en dato, så folk kan få sat et stort kryds på den endelige dato! Der er 16, der har stemt, så mon ikke alle har givet deres besyv med?

Jeg vil lige nævne igen, at der er bryllupsmesse i Scandinavian Center i Århus om søndagen.... Der er ingen "modsigelser" imod at holde det hos mig ( :griner:- ?) og overnatning er muligt! Vi bor i Århus N, tæt på Skejby Sygehus og motorvejen, så det er nemt at finde...

:bearhug: , AnnaBritta :jul6: :jul4:

0

Del dette indlæg

Hejsa! :bearhug:

Har aftalt med Theshe, at vi slutter afstemningen nu. Jeg tror, at alle har svaret, så det bliver den 20. januar 2007 kl. 17.00. :cheerleader3: Evt. kan folk komme drysende, og vi spiser omkring kl. 18 - 18.30....

Der har ikke været nogen indsigelser imod at holde "festen" hos mig, hvilket er Skelagervej 335, 8200 Århus N

Hvis der er nogle spørgsmål, så send mig en PM!

Hvis alle, der kan og vil komme, giver mig et prej, så jeg ved præcis hvem mange vi kommer og hvem. :super:

Næste spørgsmål er så, om jeg skal lave mad, og vi regner ca. 100,- kr. pr. person? Eller er det for meget? Har I forslag eller noget I ikke kan tåle, så send mig lige en PM, så får vi styr på det hele. Jeg skriver menuen her på siden, når jeg ved præcis hvor mange vi bliver, og om folk har nogle gode forslag til menuen.

Der er mulighed for overnatning, og Rikke F har reserveret den første plads! :biggrin: Jeg vil også gerne høre hvem, der er interesseret i en plads.

Håber, at vi tilgodeser flest muligt!

:griner:- , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer