Guest Fru P.

Mangler i en sanger/musiker?

6 indlæg i dette emne

Jeg har længe gået og tænkt på, hvor jeg dog skulle støve en rigtig dygtig sanger op, der kunne synge i kirken til vores bryllup, for jeg kender ikke rigtig nogen. Så var det jo, at jeg begyndte til sangundervisning (har sunget i mange år efterhånden, men vil ikke selv synge i kirken under ceremonien) hos en nyuddannet operasanger fra konservatoriet og ham spurgte jeg så. Da jeg gerne ville have en kvindelig sanger og gerne en sopran, lovede han mig at spørge sig for :unsure: Så nu har jeg fundet hende.

Hvis man ikke lige "falder" over en, der kender en, sådan som jeg gjorde, så prøv at hænge en seddel op på musikkonservatoriet, eller andre musikskoler i nærheden og skriv, hvad i leder efter, så er jeg sikker på, der er bid hurtigt :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eller ring til kontoret på musikkonservatoriet.

Af egen erfaring (jeg har selv gået på musikkonservatoriet) ved jeg, at kontoret normalt har en liste over, hvem der tager ud og spiller til bryllupper/receptioner/begravelser, og i hvilke kombinationer :blush:

Til orientering er der konservatorier i:

Aalborg

Århus - desuden også rytmisk musikkons. - godt sted at finde et dygtigt billigt band

Esbjerg

Odense

København - også rytmisk musikkons.

:unsure:

Anna

0

Del dette indlæg

Super god idé med konservatoriet! Så er der vel også en chance for, at man kan finde en sanger/band til en rimelig penge, vi har nemlig ikke lige 15.000 at spytte i den post, men vil så gerne have levende musik, da musik betyder meget for os begge.

:cheerleader3: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer