Guest MajaB

Maja og Martin's bryllup den 28/4-07

113 indlæg i dette emne

Hvor er du nået langt allerede, Maja! :biggrin:

Du bliver da bare så flot med det slør - det er virkelig elegang og prinsesse-agtigt! :bearhug:

Har du overvejet, hvilken frisure du skal have? Jeg kunne selv rigtig godt tænke mig at have slør på, men på den anden side vil jeg heller ikke dække mit hår, som jeg ikke skal have sat op, men bare krøllet. Jeg må hellere snakke med frisøren om det. :griner:-

God søndag! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen :cheerleader3:

Sikke et rigtigt sødt og meeeeget romantisk slør :griner:-

Når nu vi deler dato, så er jeg lidt nysgerrig for at høre om der er en speciel årsag til, at I har valgt den...??!! :bask: mig bare hvis jeg har overset det et sted i din tråd :biggrin:

:bearhug: Mia

0

Del dette indlæg

Hvor er du nået langt allerede, Maja! -HAHA-

Du bliver da bare så flot med det slør - det er virkelig elegang og prinsesse-agtigt! :blink:

Har du overvejet, hvilken frisure du skal have? Jeg kunne selv rigtig godt tænke mig at have slør på, men på den anden side vil jeg heller ikke dække mit hår, som jeg ikke skal have sat op, men bare krøllet. Jeg må hellere snakke med frisøren om det. -HAHA-

God søndag! :griner:-

Jeg glæder mig også til at modtage det med posten idag, ihh kan næsten ikke vente. :bearhug: Farer hjem til mine forældre lige efter arbejde, har fået det sendt derhjem, manden skal jo ikke se det.

Det er sådan med min frisure at jeg er korthåret men har de sidste par måneder ladet det gro så jeg håber på at få en smule længde på der er jo stadig lidt over 4 måneder til dagen. Men regner med at jeg skal snakke med en frisør i januar om hvad vi gør ved det og hvad jeg skal gøre.

Jeg synes det ser så smukt ud med slør, jeg synes der mangler noget hvis det ikke er der. Men det er jo op til den enkelte, man kan jo få så mange forskellige slags slør og de bliver jo bare sat på med en kam, så de er jo nemme og tage af hvis man ikke ønsker at have det på hele dagen. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen :bearhug:

Sikke et rigtigt sødt og meeeeget romantisk slør :blink:

Når nu vi deler dato, så er jeg lidt nysgerrig for at høre om der er en speciel årsag til, at I har valgt den...??!! :bask: mig bare hvis jeg har overset det et sted i din tråd -HAHA-

:griner:- Mia

Nej der er faktisk ikke rigtig nogen speciel årsag til datoen. Vi ville begge gerne have et forårsbryllup, men jeg vil ikke giftes på en helligdag, som maj jo er fuld af så muligheden var den 5. maj men dette er min mormors dødsdag så det gik bare ikke og da martin er under uddannelse og skal starte på skole den 21. maj valgte vi den 28. april for så kan vi også holde lidt ferie bagefter og evt. tage ud og rejse.

Hvad med jer, er der noget specielt over den dag for jer?

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Nu har jeg også fået undertøjet til dagen på plads. Jeg fik jo afvide at når jeg skal til prøvning i januar skal jeg have sko og bh på plads, så jeg måtte jo ud og lede. ´

Fik simpelthen den bedste behandling i femilet i Esbjerg, så nu er det på plads og mangler da kun nogle småting, som strømpebånd og alle de der tradition ting.

Så nu er jeg da bare klar til at blive :griner:-

0

Del dette indlæg

Sikke et rigtigt sødt og meeeeget romantisk slør -HAHA-

Når nu vi deler dato, så er jeg lidt nysgerrig for at høre om der er en speciel årsag til, at I har valgt den...??!! :bask: mig bare hvis jeg har overset det et sted i din tråd -HAHA-

Nej der er faktisk ikke rigtig nogen speciel årsag til datoen. Vi ville begge gerne have et forårsbryllup, men jeg vil ikke giftes på en helligdag, som maj jo er fuld af så muligheden var den 5. maj men dette er min mormors dødsdag så det gik bare ikke og da martin er under uddannelse og skal starte på skole den 21. maj valgte vi den 28. april for så kan vi også holde lidt ferie bagefter og evt. tage ud og rejse.

Der er faktisk heller ingen speciel årsag til vi valgte den dato. Det var mest af praktiske grunde.

Min kæreste friede juleaften sidste år, og så ville jeg ikke have, at der skulle gå alt for lang tid, når nu det var gjort, men vi kunne ikke nå, at spare op til et bryllup i år, så det var foråret 2007. Marts måned kan være lidt kold, så det ville vi ikke, og i april har både min kæreste og jeg fødselsdag (hhv. d.15. og 23.) Vores søn har fødselsdag i maj, og den synes vi han skulle have for sig selv... Lidt lang forklaring, men valget blev så d.28/4... Jeg spørger egentlig også fordi, at jeg vist kun har set 1 anden herinde have den dato!

:blink: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke et rigtigt sødt og meeeeget romantisk slør -HAHA-

Der er faktisk heller ingen speciel årsag til vi valgte den dato. Det var mest af praktiske grunde.

Min kæreste friede juleaften sidste år, og så ville jeg ikke have, at der skulle gå alt for lang tid, når nu det var gjort, men vi kunne ikke nå, at spare op til et bryllup i år, så det var foråret 2007. Marts måned kan være lidt kold, så det ville vi ikke, og i april har både min kæreste og jeg fødselsdag (hhv. d.15. og 23.) Vores søn har fødselsdag i maj, og den synes vi han skulle have for sig selv... Lidt lang forklaring, men valget blev så d.28/4... Jeg spørger egentlig også fordi, at jeg vist kun har set 1 anden herinde have den dato!

:blink: Mia

Jamen det er jo faktisk nogenlunde sammen grund så.

Martin friede i september så godt nok har vi ikke så lang tid til at spare op i men vi kunne simpelthen ikke vente over et år så vi blev enige om at det skulle være der så måtte der ske det der sker.

Men nu kan det bare ikke gå stærkt nok. Vi glæder os jo helt vildt.

Jeg har nu heller ikke set så mange med den tage der er vist en eller to mere tror jeg, men mange vælger jo også en dato som betyder noget eller en sjovt dato, som mange har valgt herinde nemlig den 070707, men vil bare ikke giftes midt i ferietiden, da min kæreste har meget svært ved at få ferie i den periode.

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Hejsa!! Et forsinket velkommen..

Virkelig en smuk smuk kjole, temmelig romantisk :bearhug:

Smukt slør, også sådan et jeg vil have.. :denmarkflag:

Held og lykke med planlægningen, nu begynder det snart at gå stærkt med nedtællingen. :respekt:

:bearhug: Jeanet

Hej, et forsinket velkommen er jo altid bedre end ingen :bunny_4:

Jeg er også til den romantiske stil med hensyn til kjole og alt det der, så den passer perfekt til min person.

Sløret er bare så smukt i virkligheden, kigger på det hver gang jeg er ovre ved mine forældre, skønt.

Go Lilly hehe.

Ja det begynder at gå rigtig stærkt nu, begynder rigtig at få nerver på når jeg tænker på det også fordi vi slet ikke har styr på bordpynt og blomster med farver og alt det der, men håber på at få lidt mere styr på det i det nye år, vi må se.

Hilsen Maja

0

Del dette indlæg

Uha det er godt nok ved og være lang tid siden jeg har været herinde og skrive lidt, der har jo være så meget med jul og sådan og så læser jeg til en erhvervsøkonomi eksamen, ikke lige det sjoveste.

Men der er da sket en lille smule på planlægningssiden. :balloons:

Vi har været ude og se feststedet, et rigtig hyggeligt forsamlingshus, det er i rigtig pænt stand og de to der har det virker super søde, så kan det jo ikke være bedre.

Vi skal så derud igen her i februar og snakke menu og farver og sådan, så det kommer senere hen af vejen, men regner med at farven skal være to eller flere nuancer af lilla.

Så har jeg i dag bestilt vores invitationer hos calligraphen, ih hvor jeg glæder mig at vi får dem hjem. Der blev lidt ændringer i den oprindelige plan, da vi har valgt at blive gift kl. 14.00 og så får vi bryllupskage om eftermiddagen efter vielsen. :biggrin:

Men det var vist det der lige er sket her efter jul, jeg er ikke helt så hurtig i optrækket, men mon ikke det kommer nu er der jo snart under 100 dage, så får jeg sikkert stress og meget mere hehe.

Sikke en smøre det blev til.

Hilsen Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juhuu så kom vores invitationer ind af døren. Det er godt nok fået stærkt, bestilte dem fredag i sidste uge eller sagde godt for korrekturen og onsdag aften kom posten med dem, så kan der vist ikke være mere service der. :balloons:

Så aftenen igår gik med at få skrevet kuverter og sådan, dejligt der sker en smule.

Jeg var til eksamen i tirsdags, så nu går jeg bare og venter på min karakter, uhh det bliver sikkert ikke en god en, men nå så må jeg jo bare tage en om eksamen. :)

Ja ellers ikke det vilde herfra, tager planlægningen stille og rolig, så vi begynder med bordpynt her til februar, når vi har fået styr på farver på servietter og duge sammen med forsamlingshuset.

Skal nok se at få taget lidt billeder af det hele når jeg kommer så langt at det er lavet færdigt.

Hilsen Maja :bearhug:

0

Del dette indlæg

Juhuu så kom vores invitationer ind af døren. Det er godt nok fået stærkt, bestilte dem fredag i sidste uge eller sagde godt for korrekturen og onsdag aften kom posten med dem, så kan der vist ikke være mere service der. :balloons:

Hilsen Maja :)

Hej Maja, og et forsinket velkommen til, for I er da efterhånden nået ret langt i planlægningen. :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

Vi har også bestilt invitationer hos Calligraphen, og jeg går og tripper og tripper for jeg vil så gerne have dem NU!!!!!

Skal jeg forstå dit indlæg sådan, at der kun er gået 5 dage fra i godkendte dem til i fik dem med posten? :bearhug:

Jeg regner jo med min. 14 dage.... :super:

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg

Hilsen Maja :)

Hej Maja, og et forsinket velkommen til, for I er da efterhånden nået ret langt i planlægningen. :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

Vi har også bestilt invitationer hos Calligraphen, og jeg går og tripper og tripper for jeg vil så gerne have dem NU!!!!!

Skal jeg forstå dit indlæg sådan, at der kun er gået 5 dage fra i godkendte dem til i fik dem med posten? :bearhug:

Jeg regner jo med min. 14 dage.... :super:

Jo tak jo tak.

Jeg synes det hjælper på det hele så småt. Mangler bordkort og risæsker så er jeg vist færdig.

Ja altså fredag formiddag godkendte jeg dem og så må de jo have sendt dem afsted tirsdag. Hvis de så ikke trykker i weekenderne så har de godt nok haft rygende travlt, så blev jo :super: glad da jeg fik dem med posten. Jeg gik nemlig også og regnede med at der ville være 14 dages levering, men nej nej ikke alligevel, det er vildt rart.

Så håber da du snart får dine med posten. Hvor lang tid siden er det du har godkendt dine ?

Hilsen Maja

0

Del dette indlæg

:balloons: Hej Maja.

Vi godkendte vores i onsdags, og i går eftermiddags kom der en mail hvori der stod, at nu havde de sendt vores invitationer afsted, og at vi ville modtage dem inden for 1 - 2 hverdage. Dvs. i dag eller i morgen.............. Uhhhhhh jeg er helt vildt spændt

Vi har bestilt disse

post-20894-1169535249.jpg

Vi skal holde vores fest på en ø, så vi faldt med det samme for dette strandtema, og farven sand (samt en mere som vi endnu ikke er helt afklaret med :bearhug: ) går igennem som "den røde tråd".

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor sjovt. Vi skal godt nok holde vores i maj, men har også strand som tema. Og farver - lys grøn, sand og gul. Her må jeg lige være med.. og måske du får inspiration fra vores invitaiton. De er i hvert fald anderledes end jeres. Har også en hjemmeside under opbyggelse - www.gudbergsen.dk (lige nu skal I bare skrive /bryllup bagefter, så ser den lidt bedre ud.

0

Del dette indlæg

Vi godkendte vores i onsdags, og i går eftermiddags kom der en mail hvori der stod, at nu havde de sendt vores invitationer afsted, og at vi ville modtage dem inden for 1 - 2 hverdage. Dvs. i dag eller i morgen.............. Uhhhhhh jeg er helt vildt spændt

Vi har bestilt disse

Vi skal holde vores fest på en ø, så vi faldt med det samme for dette strandtema, og farven sand (samt en mere som vi endnu ikke er helt afklaret med :) ) går igennem som "den røde tråd".

Ih jamen det bliver da vildt spændende. Har i også valgt at de skal trykke dem eller går i selv igang med printeren?

Når du nu skriver at i skal holde festen på en ø, hvordan skl det så lige forståes?? :bearhug: er det sådan en strand fest eller en slags have fest?

Vi har valgt farven lilla og så regner jeg med at det bliver en cremefarve eller elfenbens farve, dette skal lige helt afklares med feststedet og sådan. Glæder mig til at høre om svarer til dine forventninger når du får dem. Det er jeg rimelig sikker på de gør hihi.

0

Del dette indlæg

Ej hvor sjovt. Vi skal godt nok holde vores i maj, men har også strand som tema. Og farver - lys grøn, sand og gul. Her må jeg lige være med.. og måske du får inspiration fra vores invitaiton. De er i hvert fald anderledes end jeres. Har også en hjemmeside under opbyggelse - www.gudbergsen.dk (lige nu skal I bare skrive /bryllup bagefter, så ser den lidt bedre ud.

hihi er det så sådan med sand på gulvet og palmer henne i hjørnet hihi, ej bare spøg. Jeg synes lige de farver du skrive undtagen gul, lyder bare vildt godt.

Din hjemmeside ser da fin ud, glæder mgi til at se den når de er helt færdig og officiel.

Hilsen Maja

0

Del dette indlæg

Vi har bestilt disse

Vi skal holde vores fest på en ø, så vi faldt med det samme for dette strandtema, og farven sand (samt en mere som vi endnu ikke er helt afklaret med :super: ) går igennem som "den røde tråd".

Ih jamen det bliver da vildt spændende. Har i også valgt at de skal trykke dem eller går i selv igang med printeren?

Når du nu skriver at i skal holde festen på en ø, hvordan skl det så lige forståes?? :bearhug: er det sådan en strand fest eller en slags have fest?

Vi har valgt farven lilla og så regner jeg med at det bliver en cremefarve eller elfenbens farve, dette skal lige helt afklares med feststedet og sådan. Glæder mig til at høre om svarer til dine forventninger når du får dem. Det er jeg rimelig sikker på de gør hihi.

Nej - de kommer færdigtrykte, så vi skal adressere konvolutterne og så er det afsted. Jahhhh..... :)

Nej vores fest skal holdes på en dejlig restaurant der ligger på en lille ø ud for Aalborg.

Der er fast færgeforbindelse dertil, og i dagstimerne frem til kl. 0.00 sejler den hver halve time.

For at en sådan restaurant kan overleve, har de den aftale med "færgemanden" at man kan - når der holdes selskaber på restauranten - bestille ekstra færgeture til 500,00 pr. tur.

Så vi har bestilt færgen til kl. 1.30 og 3.30. Håber at vores gæster synes det er ok :super: Men der var bare ikke andet valg for os. Det skulle være der.

Og så er der det i det, at restauranten bære samme navn som min mands (og mit kommende) efternavn, hvilket vi synes er lidt fedt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej - de kommer færdigtrykte, så vi skal adressere konvolutterne og så er det afsted. Jahhhh..... :balloons:

Nej vores fest skal holdes på en dejlig restaurant der ligger på en lille ø ud for Aalborg.

Der er fast færgeforbindelse dertil, og i dagstimerne frem til kl. 0.00 sejler den hver halve time.

For at en sådan restaurant kan overleve, har de den aftale med "færgemanden" at man kan - når der holdes selskaber på restauranten - bestille ekstra færgeture til 500,00 pr. tur.

Så vi har bestilt færgen til kl. 1.30 og 3.30. Håber at vores gæster synes det er ok :bearhug: Men der var bare ikke andet valg for os. Det skulle være der.

Og så er der det i det, at restauranten bære samme navn som min mands (og mit kommende) efternavn, hvilket vi synes er lidt fedt!

Det samme gjorde vi med at få dem trykt, det er faktisk også billigt synes jeg jeg.

Det lyder da vildt hyggeligt må jeg sige. Nu tænker jeg om der er langt til fastlandet, for kl. 3.30 er da måske en smule sent afhængigt af hvornår natmaden serveres, for hvis det er kl. 2 er der jo lidt lang tid til kl. 3.30. Men ellers lyder det jo rigtig hyggeligt. Jeg synes det er lidt romantisk at man skal sejle til feststedet til et bryllup.

0

Del dette indlæg

Det samme gjorde vi med at få dem trykt, det er faktisk også billigt synes jeg jeg.

Det lyder da vildt hyggeligt må jeg sige. Nu tænker jeg om der er langt til fastlandet, for kl. 3.30 er da måske en smule sent afhængigt af hvornår natmaden serveres, for hvis det er kl. 2 er der jo lidt lang tid til kl. 3.30. Men ellers lyder det jo rigtig hyggeligt. Jeg synes det er lidt romantisk at man skal sejle til feststedet til et bryllup.

Ja det er faktisk vildt billigt. Vi skal give knap 800,00 kr for 33 trykte invitationer inkl. kuverter. Det kunne jeg ikke have gjort billigere selv, og da slet ikke hvis tiden i regnes :balloons: Grunden til at vi valgte at få dem lavet, er at vi har børn på 2 og 4 år, fultidsarbejde begge to og ikke så meget overskud i det daglige, så det blev sån`.

Natmaden serveres kl. 2.30 - vores omgangskreds elsker at feste, så vi vil ikke slutte før.

Selve sejlturen tager kun 5 min. og så er der ca. 15 - 20 min. kørsel til den by hvor de fleste der skal med bor eller har overnatningsmuligheder. Så derfor "tør" vi godt c :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ja det er faktisk vildt billigt. Vi skal give knap 800,00 kr for 33 trykte invitationer inkl. kuverter. Det kunne jeg ikke have gjort billigere selv, og da slet ikke hvis tiden i regnes :balloons: Grunden til at vi valgte at få dem lavet, er at vi har børn på 2 og 4 år, fultidsarbejde begge to og ikke så meget overskud i det daglige, så det blev sån`.

Natmaden serveres kl. 2.30 - vores omgangskreds elsker at feste, så vi vil ikke slutte før.

Selve sejlturen tager kun 5 min. og så er der ca. 15 - 20 min. kørsel til den by hvor de fleste der skal med bor eller har overnatningsmuligheder. Så derfor "tør" vi godt c :bearhug:

Jamen så kan jeg heller ikke se noget galt i det.

Vi har også givet lige over 800 kr. for 30 trykte med kuverter, synes slet ikke det er dyrt. Jeg er bare ikke til det med at man selv skal sidde og klippe klister godt nok har vi ingen børn, men synes ikke jeg har lyst til at sidde med dem så mange timer og lave dem selv. Min mor er godt nok lidt skuffet over at vi ikke selv laver dem, men sådan er det det er os der bestemmer.

0

Del dette indlæg

Det kender jeg godt.

Jeg ville egentlig gerne lave dem selv, og både svigermor og min egen mor tilbød at hjælpe, men der skal stadig tænkes kreativt og findes et design, så det ville kører rundt i mit hoved alligevel.

Vores feststed laver menukort og bordkort, og jeg tror at vi vælger en kontrastfarve til vores valgte sandfarve ud fra deres logo.

0

Del dette indlæg

Det kender jeg godt.

Jeg ville egentlig gerne lave dem selv, og både svigermor og min egen mor tilbød at hjælpe, men der skal stadig tænkes kreativt og findes et design, så det ville kører rundt i mit hoved alligevel.

Vores feststed laver menukort og bordkort, og jeg tror at vi vælger en kontrastfarve til vores valgte sandfarve ud fra deres logo.

Ja det er ikke altid nemt at finde på hvordan det skal se ud jeg havde et par ideer, men gik fra detigen da jeg fandt frem til calligraphens hjemmeside, dem var jeg helt vilde med.

Vi skal lave bordkort og menukort, det synes jeg nu er rart selv og kan sætte sit præg på netop dette.

Hilsen Maja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer