Guest MajaB

Maja og Martin's bryllup den 28/4-07

113 indlæg i dette emne

:cheerleader3: Hejsa

Så vil jeg da prøve med sådan en planlægningstråd.

Lidt om mig selv og min kommende.

Jeg hedder Maja er 24 år og kommer fra Esbjerg, min kæreste hedder Martin er 26 år og kommer ligeledes fra Esbjerg.

Jeg arbejder som kontorassistent i økonomi, jeg blev udlært juli 2005 og Martin er i lære som logistik operatør.

Jeg læser i min fritid til akademimerkonom med speciale i økonomi og ressourcestyring, som jeg regner med at være færdig med om ca. 2 år, hvis alt går godt.

Hvordan vi mødtes: :bearhug:

Det var i 1997 hvor jeg startede med at være frivillig i en forening hvos vi lavede en masse aktiviteter for børn, dette var diskotek hver anden fredag, aktivitets dage og udflugter af enhver art og endelig sommerlejre. Vi var begge frivillige her Martin var ungdomsleder og det blev jeg kort efter jeg startede. I starten lagde jeg ikke mærke til ham, han var lidt af en nørd med store briller og sådan, men ikke derfor jeg ikke lagde mærke til ham, men var jo ung og tænkte ikke rigtig på kærester.

Til en julefrokost i 1997 mente nogle af vores venner at det skulle være os, så de 4 brugte hele aftenen på at kæde os sammen og tilsidst lykkedes det for dem. Derefter var i sammen i lidt over et år, hvorefter Martin blev 18 og ville slå sig lidt løs. Det endte i at han endte forholdet jeg blev selvfølgelig ked for han var min første kærlighed, men vi forblev venner.

Efter lidt tid prøvede vi igen men det gik bare slet ikke. Så vi var bare venner som var sammen ind imellem :griner:-

Så en dag for lidt over 3 år siden skrev vi sms'er sammen en aften, han skrev hvor meget han savnede mig og han gerne ville være sammen med mig igen, jeg havde på det tidspunkt en kæreste men da dette ikke gik særlig godt slog jeg op med ham og så besluttede vi for at prøve igen og denne gang gik det bare super godt og nu skal vi jo så gitfes :biggrin: , kan livet være mere herligt.