Guest MajaB

Maja og Martin's bryllup den 28/4-07

113 indlæg i dette emne

:cheerleader3: Hejsa

Så vil jeg da prøve med sådan en planlægningstråd.

Lidt om mig selv og min kommende.

Jeg hedder Maja er 24 år og kommer fra Esbjerg, min kæreste hedder Martin er 26 år og kommer ligeledes fra Esbjerg.

Jeg arbejder som kontorassistent i økonomi, jeg blev udlært juli 2005 og Martin er i lære som logistik operatør.

Jeg læser i min fritid til akademimerkonom med speciale i økonomi og ressourcestyring, som jeg regner med at være færdig med om ca. 2 år, hvis alt går godt.

Hvordan vi mødtes: :bearhug:

Det var i 1997 hvor jeg startede med at være frivillig i en forening hvos vi lavede en masse aktiviteter for børn, dette var diskotek hver anden fredag, aktivitets dage og udflugter af enhver art og endelig sommerlejre. Vi var begge frivillige her Martin var ungdomsleder og det blev jeg kort efter jeg startede. I starten lagde jeg ikke mærke til ham, han var lidt af en nørd med store briller og sådan, men ikke derfor jeg ikke lagde mærke til ham, men var jo ung og tænkte ikke rigtig på kærester.

Til en julefrokost i 1997 mente nogle af vores venner at det skulle være os, så de 4 brugte hele aftenen på at kæde os sammen og tilsidst lykkedes det for dem. Derefter var i sammen i lidt over et år, hvorefter Martin blev 18 og ville slå sig lidt løs. Det endte i at han endte forholdet jeg blev selvfølgelig ked for han var min første kærlighed, men vi forblev venner.

Efter lidt tid prøvede vi igen men det gik bare slet ikke. Så vi var bare venner som var sammen ind imellem :griner:-

Så en dag for lidt over 3 år siden skrev vi sms'er sammen en aften, han skrev hvor meget han savnede mig og han gerne ville være sammen med mig igen, jeg havde på det tidspunkt en kæreste men da dette ikke gik særlig godt slog jeg op med ham og så besluttede vi for at prøve igen og denne gang gik det bare super godt og nu skal vi jo så gitfes :biggrin: , kan livet være mere herligt.

I foråret 2004 flyttede vi sammen i en lejlighed hvor vi rigtig fik udviklet vores forhold på godt og ondt, en af Martin's tidligere kærester ville have os til at gå fra hinanden men nej vores kærlighed var for stor til at hun kunne splitte os ad. Vi bestemte os for at købe hus sammen i sommeren 2005, så der flyttede vi i et lille rækkehus hvor der både er plads til børn og det hele, skønt.

Sidste år fik vi os så en hund som jo bare er min lille baby. post-22586-1165957521.jpg lige et lille billed af ham, desværre er der sket et eller andet mærklig ved det men man kan da se ham lidt.

Det var lige lidt om mig, lidt af en smøre må jeg nok sige.

Redigeret af MajaB
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken:

Brylluppet skal stå i Zions kirke i Esbjerg kl. 15.00

Jeg er selv konfirmeret der mine brødre og kusine er også konfirmeret der, og såe r min niece døbt der, desuden er jeg kommet der meget som barn, da jeg gik i skole med en af præstens sønner, så kan der være andet valg :cheerleader3:

Her kommer der så lige et billed:

post-22586-1165960344.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Feststedet:

Da vi begge ikke er meget for at skulle stå med for meget på selve dagen eller dagen efter har vi valgt at holde festen i et forsamlingshus, hvor de klarer det hele. De har serverings personale og klarer alt med maden og oprydning og rengøring.

post-22586-1165960623.jpg

Vi har endnu ikke set stedet indefra men har hørt fra mange forskellige mennesker at det er et super godt sted, og så har de fået ny bestyrer, som kommer fra en rigtig god restaurant i Esbjerg, så det lyder lovende.

post-22586-1165960344.jpg

0

Del dette indlæg

Invitationer:

Grundet lidt dårlig kreativitet har vi valgt at købe vores invitationer færdiglavet og trykte på nettet hos calligraphen.

Valget er endt på denne:

post-22586-1165961350.jpg

Jeg synes den er meget elegant og meget anderledes.

Vi regner med at det bliver med denne tekst:

I anledning af vores bryllup

lørdag den 28. april 2007

vil det glæde os at se dig/jer i Zions kirke kl. 15.00

Efter vielsen vil vi gerne se jer til middag i Guldager forsamlingshus,

beliggende Guldagervej 72, 6710 Esbjerg V.

De kærligste hilsner fra

Maja og Martin

Det er en meget almindelig tekst, som vi begge kan stå inde for.

0

Del dette indlæg

Kjolen:

Noget af det vigtigste for kvinden i en bryllups planlægning.

Ikke lang tid efter frieriet gik jeg på kjole jagt, jeg havde nemlig efter at have snakket med en forretning fået at vide at der kunne være 3 måneders levering på en brudekjole, så måtte hellere komme igang.

Valget er så blevet denne smukke kjole, det er et billed af en model da vi ikke havde kamera med første gang, men det skal vi klart have i næste måned når jeg skal til prøvning igen.

post-22586-1165961834.jpg

Synes den er så smuk. Jeg gik ellers ind i butikken med den overbevisning at jeg ikke skulle have blonder på min kjole, men jeg blev klogere. Over slæbet er der nemlig et lag blonder som går lidt ud over slæbet. Kjolen er meget traditionel, men meget elegant.

post-22586-1165961350.jpg

Redigeret af MajaB
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maja - og velkommen til! :cheerleader3:

Nu er jeg jo semi-Esbjerg-pige, så jeg glæder mig meget til at følge din tråd! Jeg er oprindeligt fra Ho ved Blåvand, men gik på Statsskolen i Esbjerg.

Det er en rigtig flot kjole, du har valgt! Den ser skøn ud, og jeg er vild med blonderne! :griner:-

Hvor har du prøvet den?

Held og lykke med planlægningen! :biggrin:

Kram fra Marie, (Nu Århus-pige som Spar2 ville sige - dem kender du vel?) :bearhug:

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hej

JUHUUUUUUUUUU, en dato-søster :cheerleader3:

Velkommen med din helt egen planlægningstråd, kan se at du allerede har forstået det med billederne :super:

Synes din kjole er heeelt vildt fin :biggrin:

Glæder mig til at se og "høre" mere, især når nu vi "følges" ad

:griner:- Mia

0

Del dette indlæg

hold da op... der er gang i din tråd... velkommen...

og sikke da en historie i har med jer.... hvordan friede han....

jeg er total tosset med hunden......

:cheerleader3:fra louise

Hehe ja nu skulle der ske lidt havde jo set så mange andre gode så måtte bare igang.

Uha frieriet slet slet ikke romantisk :griner:- .. Kommer jeg måske ind på senere :bearhug:

Hunden (Gizmo) er bare det dejligste. Han elsker når jeg sidder foran skærmen for så ved han at hans plads er bagved ved mor i kontorstolen og så følger han lidt med på skærmen... Mega sjovt. Han ser også fjernsyn :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej Maja - og velkommen til! :cheerleader3:

Nu er jeg jo semi-Esbjerg-pige, så jeg glæder mig meget til at følge din tråd! Jeg er oprindeligt fra Ho ved Blåvand, men gik på Statsskolen i Esbjerg.

Det er en rigtig flot kjole, du har valgt! Den ser skøn ud, og jeg er vild med blonderne! :griner:-

Hvor har du prøvet den?

Held og lykke med planlægningen! :super:

Kram fra Marie, (Nu Århus-pige som Spar2 ville sige - dem kender du vel?) :bearhug:

Tak for velkomsten, dejligt med søde ord hihi.

Ja kender lidt til Ho ihvertfald Ho fåremarked :biggrin:

Jeg er bare så forelsket i den kjole kan næsten ikke vente med at prøve den igen.

Jeg har prøvet og købt den ved Os2 i Ribe, de havde nemlig modellen Sincerty, som jeg bare havde forelsket mig total i, og dette var den 4. kjole jeg prøvede, så følte jeg ikke jeg skulle prøve flere da jeg følte det bare skulle være den. Lækkert at den er fundet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hehe ser fjernsyn.... hvor er det nuser.... jeg skal os "ha hund" det vil sige at jeg skal ha en hund i pleje i et års tid.... den ejer må ikke ha den der hvor hun bor.. og i kbh er det jo ikke det letteste at få noget andet....

men jeg er total lykkelig for den er bare så sød.... så glæder mig til at se om den har lige så meget personlighed som din...

har du ikke et billede af dig selv i kjolen.....

blir os lidt nysgerrig når du siger at det med at fri ikke var romantisk.... fortæl fortæl.....

:cheerleader3: fra louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hehe ser fjernsyn.... hvor er det nuser.... jeg skal os "ha hund" det vil sige at jeg skal ha en hund i pleje i et års tid.... den ejer må ikke ha den der hvor hun bor.. og i kbh er det jo ikke det letteste at få noget andet....

men jeg er total lykkelig for den er bare så sød.... så glæder mig til at se om den har lige så meget personlighed som din...

har du ikke et billede af dig selv i kjolen.....

blir os lidt nysgerrig når du siger at det med at fri ikke var romantisk.... fortæl fortæl.....

:cheerleader3: fra louise

Jeg synes ikke der er noget bedre end at have hund, han stiller ikke spørgsmål, er glad når jeg kommer hjem kan det være bedre...

Det er så utrolig sjovt at han har så meget personlighed, men har ham også med overalt hvor jeg kan komme til det, så det er med stor sorg at han skal i pleje til brylluppet medmindre jeg kan overtale en af naboerne til at tage ham et par dage for mig.

Har desværre ikke et billed af mig selv i den endnu, havde ikke fået kamera med første gang jeg prøvede den, men skal derned lige først i januar så der skal jeg nok få taget nogle billeder som i kan se herinde.

Maja

0

Del dette indlæg

hvordan er bryllups planlægningen... du har været så stille.... :jul3:

Har lige haft lidt travlt de sidste par dage, skal have lavet de sidste lektier til min sidste dag på aftenskole på mandag og derefter skal jeg til og læse til eksamen, så det bliver da lidt hårdt når jeg nu også skal igang med bordpynten og alt det andet som jeg mangler, uha jeg synes der er meget. :bearhug: Men skal bare lige have det værste overstået så kan jeg glæde mig igen.

Men ellers har jeg fundet ud af hvordan noget af bordpynten skal se ud, skal nok få indsat billeder til den tid.

Så indtil videre sker der ikke det vilde i min planlægning, desværre men hvem ved det kunne jo være jeg pludselig fandt et ekstra døgn i næste uge :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte da faktisk et slør igår her på BK. Simpelthen så smukt.

post-22586-1166168107.jpg

Hva synes i, tror det vil passer perfekt til de blonder der er på min kjole.

Det er simpelthen et fantastisk slør!!! Jeg er vild med det:)!!! Meget meget feminint og romantisk:)!

0

Del dette indlæg

Skoene kom på plads sidste weekend, så nu går lidt af tiden derhjemme med at træde dem lidt til.

post-22586-1166181808.jpg

Synes de passer perfekt, men nøj hvor jeg bare hader nye sko som skal trædes til for ikke at have et helved hele aftenen, men nå ved jo at det bliver bedre.

Hej

Og velkommen her på BK

Flot tråd.. og gode billeder! Og hey.. de der sko kender jeg da vist lige.. Der er en meget tro kopi af mine.. er godt nok str. 42, og du er sikkert mindre.. men stadig

Også lige et glædelig jul til dig også. :jul13:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer