almue78

strømpebukser

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har hørt en ekspedient i en lingeri-butik sige, at hun gør hvad hun kan for at få en brud til at vælge hudfarvede strømpebusker i stedet for hvide. Efter hende mening får benene et blåligt skær af hvide.

Jeg er ikke i tvivl. Mine vinterblege ben skal i et par hunfarvede.

Hilsen Helle

Redigeret af hesselbjerg
0

Del dette indlæg

Jeg er ikke i tvivl. Mine vinterblege ben skal i et par hunfarvede.

Hilsen Helle

Hmm... Hvordan mon sådan nogen ser ud.... :cheerleader3:

Jeg går nok også efter hudfarvede, da jeg har megablege ben - uanset hvor meget sol, jeg tager. Synes også lidt at hvide strømpebukser minder mig lidt om min 90'er konfirmation, men det er jo bare min holdning :bearhug: Måske tager jeg slet ikke strømpebukser på... Skal giftes 7. juli og der er muligtvis 1000 graders varme - så ryger strømperne altså...

0

Del dette indlæg

Måske tager jeg slet ikke strømpebukser på... Skal giftes 7. juli og der er muligtvis 1000 graders varme - så ryger strømperne altså...

Det har jeg også overvejet. Så kunne man jo tage et par sexede sandaler på i stedet for sko. Jeg vil gerne have flade sko, da min tilkommende og jeg er lige høje, men det er bare så svært at finde festlige flade sko. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3:

Jeg skal giftes den 26. maj, og skal ikke have strømpebukser på - satser på super godt vejr, og så skal jeg have en åben sandal på, og synes ikk det er så fikst med tæerne pakket ind i strømper :bearhug:

Men hvis det var at jeg skulle, ville jeg helt klart vælge hudfarvede strømper.

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg

Måske tager jeg slet ikke strømpebukser på... Skal giftes 7. juli og der er muligtvis 1000 graders varme - så ryger strømperne altså...

Det har jeg også overvejet. Så kunne man jo tage et par sexede sandaler på i stedet for sko. Jeg vil gerne have flade sko, da min tilkommende og jeg er lige høje, men det er bare så svært at finde festlige flade sko. :balloons:

Jeg har lige været i Panayotis i Vejle og prøvede et par flotte helt flade sko (med spids snude). Kan klart anbefales. Lidt pebrede, 1100 kr.

Knus Mette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer