Guest MetteTejlmann

Mette og Michael's bryllup!

1,184 indlæg i dette emne

Der var engang en køn ung dame... :butterfly: eller Der var engang en kvinde... og køn det var hun da også, men pointen er altså at den her kvinde på 31 så gerne ville giftes med manden i hendes liv og faderen til hendes datter på to (næsten tre)

Men hver gang det rigtige tidspunkt for frieri var der, skete det ligesom bare ikke... :bask:

De levede dog lykkeligt... om end det til tider var lidt hårdt og trængt...(de var jo under uddannelse begge to) :bearhug:

Men miraklet skete trods alt... og Michael faldt på knæ juleaften 2005!!! :bearhug: Kvinden (altså mig) havde så godt som opgivet drømmen og tanken om giftermål og troede faktisk at Michael var ved at falde, så hun rakte ud efter ham med et nervøst "Hvad sker der"? Indtil han tog den klassiske æske op af lommen og på helt rigtig friermanér spurgte...:"Vil du gifte dig med mig - skat!" Så begyndte Kvinden at hyle og hakkede sig igennem et "Ja - selvfølgelig vil jeg det" og så gik det ellers helt i ged derfra...

Mette (altså kvinden) blev gravid med parrets andet barn og det satte brylluppet lidt længere ud i fremtiden... Michael blev så fyret... og det satte så brylluppet helt væk... :bearhug: indtil videre, men nu er der lysere tider på vej... Parrets anden datter er blevet født og Michael er startet som selvstændig... :denmarkflag:

Nu er den endelige dato blevet fastsat og så må tiden vise om det bliver stort kirkebryllup eller et bette rådhusbryllup

God vind til alle fra Mette :respekt:

Hvad siger I så er den ikke bare et hit??? Jeg er ikke til alt det der hvide med tyl og kransekager men den her synes jeg er fantastisk... :yeah: [/size

Her kommer en update af tråden!

Dato: 03.05.08

Kirken: Avedøre Kirke... side 10 + 11

kjolen: Hervé Mirage... side 45

Michaels tøj: Skrædder sys i Thailand...side 35

Buketten: side 46 - der kommer sikkert flere til...

Feststed:Restaurant Beghuset i Dragør... side Beghuset

Fotografen: Sune fra eyelight production - MEGET BILLIG OG GOD!!!!

Kage: Den står svigermor for... men den bliver med sort og hvidt tema og iblandet lidt sart rosa!

længere er vi ikke kommet endnu... men der er jo også næsten 1 år til endnu!

Redigeret af Martin
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette :respekt:

Velkommen til dette stærkt vanedannende forum og tillykke med både det forestående bryllup og med planlægningstråden.

Jeg kan se at du kommer fra Avedøre....pudsigt, der er min gemal vokset op, så vi kender området ganske godt :bearhug:

Stort :bearhug: fra Marianne

Hej Marianne!

Ja det var det helt officielle startskud fra mig til alle jer :denmarkflag: og tusind tak for dit svar... Du skriver at din kæreste er fra Avedøre... hvor i Avedøre og skal I giftes i dette område eller vælger i dit "GAMLE" område eller måske et helt nyt et??? :bunny_4:

Jeg må klø på med min tråd...og putte en masse fine billeder ind så skulle den vist være ved at være godt på vej ikke ??? :bearhug:

Mette

0

Del dette indlæg

Hej Mette..

Velkommen på BK.. Du skriver det er lidt forvirrende at finde rundt herinde og det er det de første 14 dage til du lige lære stedet at kende, men inden længe er du lige så afhængig som os andre bridezillas.. Vi elsker bileder og glæder os til at følge med i din planlægning

Knuz Mia :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette,

Han er vokset op i Bymuren - det er vist ikke noget særligt rart område længere siger dem af vennerne der stadig bor derude, men dengang var det meget anderledes. Han flyttede derfra til Amager i '84.

Vi har valgt at blive viet på Fakkegrav Badehotel ved Vejle Fjord. Ingen af os kommer fra Vejle oprindeligt (Jeg er vokset op i Lystrup nord for Århus), men vi holder meget af området så derfor blev det der det skal foregå :respekt:

Vi bor på Amager nu.

:bearhug: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Hej Mette,

Han er vokset op i Bymuren - det er vist ikke noget særligt rart område længere siger dem af vennerne der stadig bor derude, men dengang var det meget anderledes. Han flyttede derfra til Amager i '84.

Vi har valgt at blive viet på Fakkegrav Badehotel ved Vejle Fjord. Ingen af os kommer fra Vejle oprindeligt (Jeg er vokset op i Lystrup nord for Århus), men vi holder meget af området så derfor blev det der det skal foregå :respekt:

Vi bor på Amager nu.

Bymuren er ikke det fedeste sted, memn tror det har været værre :bask: ....Jeg bor i Avedørelejren og det er ikke så langt derfra... hvor hyggeligt at blive gift ved Vejle Fjord... hvor romantisk... :bearhug: Vi ved ikke noget endnu, men det kommer vel...Kjolen ovenover må jeg bare eje :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej Mette..

Velkommen på BK.. Du skriver det er lidt forvirrende at finde rundt herinde og det er det de første 14 dage til du lige lære stedet at kende, men inden længe er du lige så afhængig som os andre bridezillas.. Vi elsker bileder og glæder os til at følge med i din planlægning

Hvad er tricket med den tricker??? hvordan får jeg proppet den ind og alt det der???
0

Del dette indlæg

Hvorfor slettede du det andet du havde skrevet??

Du kunne jo bare ha sat billederne ind længere nede i din tråd, det var da en skam du slettede det andet du havde stående i første indlæg..

Og tickeren har du fået styr på ser jeg...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der var engang en køn ung dame... :butterfly: eller Der var engang en kvinde... og køn det var hun da også, men pointen er altså at den her kvinde på 31 så gerne ville giftes med manden i hendes liv og faderen til hendes datter på to (næsten tre)

Men hver gang det rigtige tidspunkt for frieri var der, skete det ligesom bare ikke... :bask:

De levede dog lykkeligt... om end det til tider var lidt hårdt og trængt...(de var jo under uddannelse begge to) :bearhug:

Men miraklet skete trods alt... og Michael faldt på knæ juleaften 2005!!! :bearhug: Kvinden (altså mig) havde så godt som opgivet drømmen og tanken om giftermål og troede faktisk at Michael var ved at falde, så hun rakte ud efter ham med et nervøst "Hvad sker der"? Indtil han tog den klassiske æske op af lommen og på helt rigtig friermanér spurgte...:"Vil du gifte dig med mig - skat!" Så begyndte Kvinden at hyle og hakkede sig igennem et "Ja - selvfølgelig vil jeg det" og så gik det ellers helt i ged derfra...

Mette (altså kvinden) blev gravid med parrets andet barn og det satte brylluppet lidt længere ud i fremtiden... Michael blev så fyret... og det satte så brylluppet helt væk... :bearhug: indtil videre, men nu er der lysere tider på vej... Parrets anden datter er blevet født og Michael er startet som selvstændig... :denmarkflag:

Nu er den endelige dato blevet fastsat og så må tiden vise om det bliver stort kirkebryllup eller et bette rådhusbryllup

God vind til alle fra Mette:cheerleader3:

HVad siger I så er den ikke bare et hit??? Jge er ikke til alt det der hvide med tyl og kransekager men den her synes jeg er fantastisk... :respekt:

0

Del dette indlæg

Hvorfor slettede du det andet du havde skrevet??

Du kunne jo bare ha sat billederne ind længere nede i din tråd, det var da en skam du slettede det andet du havde stående i første indlæg..

Og tickeren har du fået styr på ser jeg...

Jamen tjuhej hvor det går... nu har jeg fået sat det første ind igen og sørme om det så ikke om frem to gange... jeg skal virkelig øve mig på det her!!! Men hvad siger du til kjolen???

0

Del dette indlæg

Hmm.

Jamen umiddelbart er det en flot kjole, men som brudekjole er jeg ikke så vild med den, men hvis bare du er glad for den er det jo længe det vigtigste... Jeg ville måske ha købt den som en gallakjole, men igen det er bare min ydmyge mening.. Farven kan jeg rigtig godt li i øvrigt..

0

Del dette indlæg

Jeg synes kjolen er rigtig lækker, jeg elsker det lidt vilde og rustikke look Rembo-kjolerne har!

Og jeg synes at det netop er farverne der gør disse kjoler til noget ganske særligt. :bearhug:

Hvis jeg ikke for længe siden havde forelsket mig en en ganske bestemt kjole inde ved Casa Lezar så var jeg også 100% sikkert endt i en Rembo i en anden farve end hvid.

Så GO FOR IT!!!! :respekt:

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til Smukke

Det er skønt at have dig med i klubben her. Når først du har fundet ud af at sætte de rigtige indlæg ind de rigtige steder, så skal det nok gå :bearhug:

Hvor er det i øvrigt et skønt billede af jeres tøser! NÅÅÅEHHH....

Jeg glæder mig til at følge med i jeres planlægning her, det er sjovt at se alle de ting der bliver overvejet hen ad vejen og så hvad det hele ender op med!

Jeg skal nok hjælpe dig så meget jeg kan hvis der er flere "tekniske" problemer med noget.

Tjae.. kjolen... DEN ER GUDESMUK!.. kan sagtens forstå dig!

:respekt:

0

Del dette indlæg

Hej Mette!!!

Velkommen her til bk's planlægnings side!!!

Jeg er selv rimelig ny men tro mig pigerne herinde er super og en to tre så er de klar med en hjælpende hånd!!!

Ellers spørg bare mig... Har hurtig fundet ud af hvordan det virker!!!

Knus Rebecca :respekt:

0

Del dette indlæg

Jeg synes kjolen er rigtig lækker, jeg elsker det lidt vilde og rustikke look Rembo-kjolerne har!

Og jeg synes at det netop er farverne der gør disse kjoler til noget ganske særligt. :griner:-

Hvis jeg ikke for længe siden havde forelsket mig en en ganske bestemt kjole inde ved Casa Lezar så var jeg også 100% sikkert endt i en Rembo i en anden farve end hvid.

Så GO FOR IT!!!! :bearhug:

:bunny_4: fra Marianne

Jeg er glad for at du kan li' den :hug: ... det er nemlig slet ikke mig med alt det der slør og krusseduller og hvid og myrter osv... :griner:-

Jeg er vild med det lidt rå og utraditionelle...

her kommer liiiige et par stykker mere som er cool... en enkelt hvid imellem... :td:

post-23814-1167823719.jpg

post-23814-1167823728.jpg

post-23814-1167823740.jpg

post-23814-1167823749.jpg

post-23814-1167823762.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette!!!

Velkommen her til bk's planlægnings side!!!

Jeg er selv rimelig ny men tro mig pigerne herinde er super og en to tre så er de klar med en hjælpende hånd!!!

Ellers spørg bare mig... Har hurtig fundet ud af hvordan det virker!!!

Knus Rebecca :bearhug:

Tak Rebecca - for tilbud om hjælp... det kan nemt være at jeg benytter mig af det... sys nemlig at det kan være temmelig absurd oplevelse at se alt det jeg laver, forsvinde fra skærmen hver anden gang osv... :td:

Jeg håber det kommer til at blive mere easy going end nu... jeg prøver ihvertfald hårdt...

mange smil fra Mette :griner:-

0

Del dette indlæg

Det er nemlig slet ikke mig med alt det der slør og krusseduller og hvid og myrter osv... :td:

her kommer liiiige et par stykker mere som er cool... en enkelt hvid imellem... :griner:-

De er bare SÅ smukke! Den sidste er altså også fantastisk!... hold da op altså! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nemlig slet ikke mig med alt det der slør og krusseduller og hvid og myrter osv... :griner:-

her kommer liiiige et par stykker mere som er cool... en enkelt hvid imellem... :td:

De er bare SÅ smukke! Den sidste er altså også fantastisk!... hold da op altså! :bearhug:

Jeg må videre og finde mere kjoleinspiration... :griner:- vender tilbage efter min daglige dosis af kjoler fra nettet!!! Vi ses på lørdag... :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Jamen dog... ser man det.... vi har besluttet at rykke vores bryllupsdag frem til den 10. maj 2008... :griner:- Vi havde ikke lige taget højde for at min mor fylder 60 weekenden før, og at det måske ville være lidt for meget.... og tænk hvis hun inviterer på sydhavsferie... :bearhug: Så skal man jo være available ikke????

Så det kommer jo lige pludselig til at betyde noget i forhold til mit stress-niveau!!! Nå men med to dejlige piger giver stresset jo sig selv... det er der nemlig ikke tid til!

Har I andre brudepiger eller er der nogle børn der "bare" skal klædes flot på??

Kajsa er jo til den tid 5 år og Vilma er 1½ år... kunne det ikke være herre nuser???

post-23814-1167863530.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa der! :bearhug:

Og endnu engang tak for din søde hilsen :td:

Hvor er dine to tøser altså kære :loveshower:

Sikke en masse skønne kjoler.....

Jeg må dog tilstå at mine absolutte favoritter er de to her:

bruden_11.jpgPostet billede

Det er vist som Louise skriver den samme kjole, men i to forskellige pragtfulde farver. Det er nok også fordi jeg er mest til de støvede nuancer......

Stort :griner:- fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Har I andre brudepiger eller er der nogle børn der "bare" skal klædes flot på??

Mine to unger, som godt nok efterhånden er blevet 11 og 15 år, skal da klædes på så hatten passer!

Min datter på 11 skal være brudepige og kjolen er allerede købt.

Sønneke på 15 skal være forlover, så ham og gemalen har besluttet at de drøner ud og køber på tøj sammen her i løbet af sommeren.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer